Outlanderin soitin

RG

New Member
Liittynyt
25 Toukokuu 2014
Itselle tuli 2010 (ruotsin tuonti) outlander 2.2D. Kysymyshän kuuluu, onko kukaan foorumilaisista vaihtanut alkuperäisen pilipali soittimen tilalle navilla yms tinkentankeleilla varustetun soittimen? Ja jos on niin mistä ja hinta tietysti kiinnostaa....kiitos etukäteen
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Ainakin Autostudion kautta saa kaikki tarvittavat komponentit soittimen vaihtoon. Itselläni ei tosin ole ollut tarvetta vaihdella.
 

cor

New Member
Liittynyt
14 Toukokuu 2017
Mä olen vaihtanut 9' tuumasella näytöllä varustetun mankan mk2. Seen. Toiminut tosi hyvin ja erittäin tyytyväinen tohon. Versio tais olla androidin lollipop. Paa viestiä jos kiinnostaa vielä lisää kuulla hankinnasta tm.
 

Rade

New Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2018
Mulla on vielä asennus vähän kesken.
20191029_104334.jpg
 

moilanen88

New Member
Liittynyt
15 Syyskuu 2021
Tuosta rockford fosgatesta,miten sen päivitys johonkin android soittimeen onnistuu,tarkoituksena saada vaikka google maps toimimaan,koska en ala maksamaan valmiiksi vanhoista kartoista,joten sama olisi vaihtaa uudempi soitin.

Mitä adaptereita siihen tarvihtee,jos haluaa että gps,peruutuskamera ja rattinapit sekä handsfree toimii kuten orkkis soittimen kanssa?

https://www.hifitalo.fi/products/mitsubishi-rattisaadinadapteri-infoadapteri-ctumt01 Löyty ainakin tuollanen? Tällä ilmeisesti toimii kamera.
 

moilanen88

New Member
Liittynyt
15 Syyskuu 2021
Jatkokysymys,onko tähän mmcs soittimeen ohjelmistopäivitystä,vai onko navi karttojen päivitys ainoa?
 
Ylös Bottom