Outlanderin takavaloista ("lexus" vs. punaiset)

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Osaisiko joku täällä valaista asiaa?

Olen katsellut noita Outlandereita ja silmiin on pistänyt että siellä on sekaisin kahta erilaista takavaloa. On näitä Lexus-lookkeja ja sitten ihan perinteisiä punaisia.

Meneekö jotenkin varustelun mukaan vai onko ne saanut listalta ruksia kummat haluaa?
 
Vs: Outlanderin takavaloista ("lexus" vs. punaiset)

Enpäs ole tuotakaan ennen huomannut, mutta niinhän on. Yritin nettiautosta selailla, ja en ainakaan itse löytänyt mitään loogisuutta. Jotenkin kuitenkin näyttäisi, että uudemmissa ja 2.4:ssa on useammin punaiset takavalot. Huomasin senkin, että omassa -06-mallisessa on punaiset, kun kävin vilkaisemassa. Turbossa näyttäisi taas olevan ihan omanlaisensa savulasilla. Siellä näytti muuten olevan aikas edukkaasti yksi turbo myynnissä...

Ja tarkoitit varmaan I-koppaista Outtista.
 
Vs: Outlanderin takavaloista ("lexus" vs. punaiset)

Mun mielestä Sportissa on "Lexukset" ja Intensessä punaiset takavalot. En nyt webin archiveista saanut varusteluetteloa "irti", mutta näin muistelisin.

Tosin, Nettiauton selailun jälkeen voisin kyllä todeta ettei se pidäkään paikkaansa. Aika monta Intenseä löytyy kirkkailla takavaloilla... Oisko ne punaiset sitten tulleet facelift-Intenseen 2005...?

Spekulointia spekulointia... :seina
 
Vs: Outlanderin takavaloista ("lexus" vs. punaiset)

Teemu T. sanoi
Siellä näytti muuten olevan aikas edukkaasti yksi turbo myynnissä...

Ja tarkoitit varmaan I-koppaista Outtista.
1G Outtista juu tarkoitin ja sitä Haminan laitetta olisi tarkoitus ehkä lähteä katselemaan Legnumin tilalle. ;)

Itsekään en saanut mitään logiikkaa noihin takavaloihin kun koitin interwebbiä selailla.
Nuo lexukset kun oikein hurmaa...
 
Takaisin
Ylös Bottom