Hei olen uusi täällä ja kiinnostunut hankkimaan otsikon mukaisen kulkineen. Kovasti on tullut lueskeltua tietoa autosta, mutta edelleen on mulle jäänyt epäselvyyksiä tuon nelivetosysteemin toiminnasta.
Eri moodit 2H, 4H, 4Hlc ja 4Llc ovat kutakuinkin selviä, mutta kuinka autossa on hoidettu vasen/oikea tasauspyörästöjen lukitus? Jos vaikka joudutaan ns. ristiriipuntaan, niin miten hoidetaan tehon jakaminen pitävälle pyörälle? Uskoisin että tämä hoituu jarruttamalla ABS:n avulla luistavaa pyörää, jolloin teho siirtyy pitävälle puolelle, mutta toimiiko tuo systeemi kaikilla neljällä moodilla (2H, 4H, 4Hlc, 4Llc)?
Eri moodit 2H, 4H, 4Hlc ja 4Llc ovat kutakuinkin selviä, mutta kuinka autossa on hoidettu vasen/oikea tasauspyörästöjen lukitus? Jos vaikka joudutaan ns. ristiriipuntaan, niin miten hoidetaan tehon jakaminen pitävälle pyörälle? Uskoisin että tämä hoituu jarruttamalla ABS:n avulla luistavaa pyörää, jolloin teho siirtyy pitävälle puolelle, mutta toimiiko tuo systeemi kaikilla neljällä moodilla (2H, 4H, 4Hlc, 4Llc)?