Pajero IC

M

MetalMan_

Guest
Mitenkäs tän nyt sanois... mistäs aloitetaan ;D

No ei vainenkaan, yllättävän lujaa tekoa on pajerot noin yleisesti ottaen.

Eli mitä nyt muistan tähän hätään:
- Koneesta kansi 300-350tkm kohdalla poks, oireilee yleensä kolmospytystä jossa esikammiossa pientä halkeamaa (pikemminkin ominaisuus kuin vika)

- Vaihteisto, etenkin kakkosvaihteen sykroonit tuntuu menevän helpoimmin...

- Ruoste pääsee kukkimaan alustassa yleensä kuskin kohdalla kotelossa, itselläni oli viime tarkastuksessa myös
yhdessä pitkittäisessä runkopalkissa mätää, sekä apukuskin puolella kotelossa...

Listasta tulisi pidempikin mutten jaksa tähän hätään alkaa muistelemaan kaikkia juttuja... Tekniikka -> Pajero & muut dieselit osastolta löydät kyllä paljon juttua ;)
 
Ylös Bottom