Pajero IV 2011 Xenon korkeussäätö

Phenix

New Member
Liittynyt
2 Joulukuu 2019
Hei,

Ensimmäinen viesti foorumilla.
Yritin jo haulla hakea tätä asiaa mutten löytänyt.

Eli
Vaimo osti kesällä saksantuonti Pajeron vm 2011 ja tässä on Xenon-lähivalot ja pitkille H9
Vaimon mielestä ajovalot näyttää hieman liian alas.

Olen yrittänyt foorumeita ja Youtubea katsella, että miten tuo korkeussäätö tehdään.

Olisiko jollain kuvaa mitä ruuvia säätämällä säätyy valojen korkeus? En viitsi summanmutikassa väännellä ruuveja, jää vielä jotain käteen sieltä

Katselin eilen umpioiden taakse ja alle. Siellä oli sellaiset metalliset hammastetulla prikalla varustetut kuusiokantaiset ruuvit
ja aivan alhaalla xenonin alapuolella sellainen muovinen ruuvi jossa kuusiokanta sekä talttaruuvarin kanta.
 

kiksauttaja

Member
Liittynyt
5 Joulukuu 2013
Itse jo ennemmin kyselin samasta murheesta ,ketjuntynkä löytyy kun selaat viestejä.eli tietääkseni ei ole säätöjä muualla kuin asentoantureissa,jotka löytyy etu ja takapyörän vierestä kuskinpuolelta.etummaisessa on alkuperäisenä säätötanko jossa voi tangon pituutta muuttaa.itse tilasin e baysta uudet korvikkeet suht edullisesti.mutta niissä oli kiinteät tangot ja vikavalo kyllä sammui mutta lähivalot näyttävät erittäin lähelle edelleen.täytyy vielä etummaisen asentoanturin tanko muuttaa säädettäväksi ja hakea oikea mitta sille että lähivaloilla näkisiki jotain eteensä.
 
Ylös Bottom