Pajeron manuaali :ehdotus

Tomi.T

Pajero 2.5 TDIC -88
Liittynyt
20 Marraskuu 2003
Sijainti
Espoo
Mulla on pajeron manuaali CD:llä eli sarja erillisiä pdf tiedostoja, englanninkielisiä. Oliskohan siinä ideaa laittaa ne tänne sivuille muiden hyödyksi.
Tuleekohan jotain tekijänoikeusongelmia. Romanian mistukerhon sivuilla ne jo onkin.
kommentteja
 
Eikös se riitä jos laitat sen romanialaisten osoitteen? Ei tarvii miettiä tekijänoikeuksia. Tuolla on myös jotakin:
http://www.pajero.dn.ru/Factory-manual-89.html

-AR
 
käyttäjätunnus: manual
salasana: lc190

Eli sehän lukee siinä yllä.
Totta on että se sama manuaali on siellä, niin ehkä turhaa sitä muualle laittaa. Kestää vaan toi lataaminen sieltä romaniasta.
 
Muutenhan nuo iigorin ohjeet on hyviä, mutta missään ei taida olla puhetta dieselistä. On vaan 2.6 ja 3.0 bensa. Vai?
Äsken etsin penkinlämmittimen kytkentäkaaviota. Ei ollut sitäkään.

-AR
 
Sattuuko kellään olemaan 1995 mallin ohjekirjaa sähköisessä muodossa? Ei saa nääs enää edes maahantuojalta :-\
 
Mulla olisi tarve myös ohjekirjoille muodossa jos toisessa kelpais malliin -88.........
Eipähän nuo nyt maailmaa kaada mutta olishan se kiva jos hanskalokerossa olis muutakin kun repaleinen rekisteriote ja pari parkkisakkoa ;D

Josko jollain esim. mahdollisuus skannata tai lähettää manuskat mulle skannattaviksi......
 
Takaisin
Ylös Bottom