Pajeroon vinssi takapäähän

Marko V

Member
Liittynyt
29 Joulukuu 2010
Sijainti
Isokyrö
Joo elikäs heräsi ajatus viime offireissulla että jos asentais vinssin taaksekkin päin, mietin vaan toteutusta jos upottaisi vinssin takalattiaan tankin etupuolelle ja toisi narun suoralla saumattomalla putkella takapuskuriin johon alumiininen liukukita..mielestäni hyvä idea mutta onko kukaan toteuttanut moista..
 
Vs: Pajeroon vinssi takapäähän

Raajärvellä yhdessä pirssissä sellaisen rakennelman näin.. Vinssi oli siellä takajalkatilassa... Tästä kulkineesta oli kyse mutta parempia kuvia tuosta vinssisysteemistä ei ole :-\

Mutta ei tuosta kauhea laituri tule vaikka sen takapuskuriinkin upottaa...
http://imperio.1g.fi/kuvat/exautot/Pajero/Huollot/TakaVinssi/puskin4.jpg
 
Vs: Pajeroon vinssi takapäähän

Toimiva idea. Ainakin Kilpeläisen Jukan kisa-Volvossa (ja voi olla muissakin Volvoissa) on vastaava systeemi etuvinssille: vinssi on takana, ja naru tulee putkea pitkin eteen. Toimii varmasti takavinssillekin.
 
Vs: Pajeroon vinssi takapäähän

Joo mulla on tuo etuvinssikin piilossa (maski linjan etupuolella ei ole oikeastaan kun liukukita) eli piiloon ja säältä suojaan laitos pitäis laitella..pitää tässä kevään aikana värkkäillä mokoma ja laittaa kuvatuksia..
 
Vs: Pajeroon vinssi takapäähän

..."Katumus vinssi" :) ...mites muuten tuo jakolaatikko/ulos-otto sympioosi toimii..en ole vielä itse perehtynyt kun vasta par päivää sitten "ällä.n" ostin ja käsi paketissa niin ei pääse auton alle..juttua vaan kuullu että se toimii vaan sillom kun veto on renkaissa päällä!?..
 
Vs: Pajeroon vinssi takapäähän

pekka kissa sanoi
..."Katumus vinssi" :) ...mites muuten tuo jakolaatikko/ulos-otto sympioosi toimii..en ole vielä itse perehtynyt kun vasta par päivää sitten "ällä.n" ostin ja käsi paketissa niin ei pääse auton alle..juttua vaan kuullu että se toimii vaan sillom kun veto on renkaissa päällä!?..
Toimii sekä jakiksen ollessa vapaalla että vetopäällä. vaihteella sitten valitaan nopeus kohdalleen. Ainut että tuo ulosotto antaa vaan voimaa etiäpäin. Itse olen suunnitellut tuota katumusvinssiä kans sisälle ja runkopalkkien väliin peti johon vinssi kiinni.
 
Vs: Pajeroon vinssi takapäähän

Kyllä sen vinssin saa mahtuun ihan hyvin taakse puskurin väliinki ja viälä niin että säilyy vetokoukkukin käypäsessä kunnossa
 
Vs: Pajeroon vinssi takapäähän

Kiitän tiedosta! .) ..ei olevielä tullu perehyttyä kun tosiaan kipsissä joka paikka..mutta vinssi tulee vielä,tupakka askinkanteen piirrustusta ja toteuttamaan..
 
Vs: Pajeroon vinssi takapäähän

Jahvetti sanoi
Kyllä sen vinssin saa mahtuun ihan hyvin taakse puskurin väliinki ja viälä niin että säilyy vetokoukkukin käypäsessä kunnossa

Löytyiskö jonkinlaista kuvaa?

Heräs nimittäin mielenkiinto askarrella molempiin päihin vinssit ja silti sais pidettyä Naperon asuntovaunun kiskomiseen sopivana huoltoautona...
 
Takaisin
Ylös Bottom