Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Ilmeisesti rosteriputki kyseessä.
Rosterilla varsinkin vesisateella ajaessa lämpötila-erot vaikuttaa ja putki "vääntyilee". Itselläkin vesisateella moottorijarrussa ottaa etuapurunkoon seiskassa kiinni, vaikkei muutoin ota.
muita vaikuttavia seikkoja:
- moottorikumit väsyneet? moottori heiluu ja putkiston ollessa jäykällä DP:llä se voi ottaa apurunkoon tai öljypannuun kiinni vaikka nosturilla olisikin muutama milli tilaa mukamas liikkua putkistolla.
Tulee vaan mieleen, kun joskus Coltista ajettuani pakoputkenkiinnikkeen rikki jääkokkareeseen, laitoin putken kannatukselle tilapäisesti perinteisellä rautalankavirityksellä. Melkoiset resonanssit tuli, ajometeli sisällä varmaan kolminkertaistui ;D