pakosarja tiiviste

kimple

New Member
Liittynyt
9 Helmikuu 2015
Mites onko muilla Evoissa ollu ongelmia pakosarjan tiivisteen kanssa??? minulla ei meinaa kestää ja on kokeiltu toisella pakosarjalla ja erinlaisia tiivisteitä... noin pari viikkoa kestää ja sit taas vuotaa...
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: pakosarja tiiviste

Mikä pakosarja ja mikä tiiviste? Mulla on toiminut hyvin Elringin tiiviste. Voiko olla niin että sun pakosarjan laippa on kiero?
 

kimple

New Member
Liittynyt
9 Helmikuu 2015
Vs: pakosarja tiiviste

vakio pakosarja ja orkkis pelti tiivistettä, teetetty kupari tiiviste, sitten alumiini tiivistettä ja sitten olen kokeillu ihan uutta rosteri sarjaa, olen kahtonu että laippa on suora
 

Mikez

Eclipse GS
Club Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2006
Sijainti
Jyväskylä
Vs: pakosarja tiiviste

Pyöriikö pinnapultit auki koneen kyljestä, tätä ongelmaa oli ainakin itsellä Eclipsessä... Liimat väliin ja uudelleen momenttiin? Ja onko pultit kiristetty oikeassa järjestyksessä, ettet ole jo kiristäessä vetänyt kieroon?
 

kimple

New Member
Liittynyt
9 Helmikuu 2015
Vs: pakosarja tiiviste

moneen kertaan olen tarkistanu laipan suoruuden ja on suora, jälki kiristettykkin on kylmänä... pinnapultitkin aika kovassa kun kokeilin et ei lähe noin vaan pyörimään. katoin senkin että rasittaako pakosarjaa joku tai jotenki jänkäyksessä mut ei ollu. ikkää ei ole ollu ongelmia tämmöse vian takia kunnes nytten. on kyllä mystinen ongelma. jossakin se vika on seo varma mut kuha sen nyt sais selvitettyä
 

asx

asx 2,2 DI-D Cleartec Instyle 4WD 6A.. golt 1.3 99
Club Member
Liittynyt
18 Tammikuu 2014
Sijainti
siikainen
Vs: pakosarja tiiviste

Mä ite kokeilisin uuden tiiviteen kanssa ja liimaa molemmin puolin tiivistettä , liima tietty semmosta mikä kestää lämpötilat et ei pala ...
 
Ylös Bottom