Perjantai fiiliksissä =)

P

PeZ

Guest
Pena oli tulossa iltatansseista melko vahvassa humalassa. Hän käveli tien vartta ja ajatteli:" Taidampa mennä nukkumaan tuonne tien varressa olevaan latoon". Ja niin Pena meni latoon. Hän huomasi, että hämärässä ladossa oli myös toinenkin henkilö nukkumassa heinien keskellä, kaunis nainen.

Penalla hormoonit hyrräsivät ja hän ajatteli, tuskinpa nainen pahastuu jos pökin häntä sievästi ettei hän herää. Hetken mietittyään Pena alkoi hommiin... Hommien jälkeen Penaa alkoin kuitenkin hieman omatunto kolkuttaa:"Tulikohan nyt tehtyä väärin naista kohtaan". Hän päätti laittaa naisen käteen 100mk:n setelin ja ajatteli, että kyllä tämän pitäisi riittää.

Pena heräili aamulla ja huomasi kauhukseen, että nainen olikin vanha juoppo-ukko. Juoppokin alkoi siinä heräillä ja sitten hän hymyili onnellinen kiilto silmissään ja sanoi:" Onpas mahtava herätys, KHÄDESSÄ SHATANEN JA SHUU THÄYNNÄ LHÄMMINTÄ VHELLIÄ! ;D

--------

Osku oli kuullut uudesta laihdutus paikasta ja päätti mennä kokeilemaan sitä, kun hänellä oli hiukkasen ylipainoa. Osku saapui laihdutus paikkaan ja eteisessä häntä odotti vastaanottovirkailija. Osku kysyi että minkähänlaista ohjelmaa täällä on tarjolla. Virkailija vastasi, että täällä on 3 huonetta jossa varmasti laihtuu. Ensimmäinen huone maksaa 20egeä, toinen huone maksaa 50 egeä ja kolmas 100 egeä.

Hetken mietittyään Osku päätti kokeilla ensimmäistä huonetta. Hän koputti oveen ja aukaisi sen. Huoneessa häntä odotti nuori kaunis nainen joka huudahti: If you catch me, you can fuck me"! Osku lähti innoissaan juoksemaan naista takaa ja saikin hänet lopulta kiinni ja sitten hän hoiti hommat...

Osku oli tyytyväinen tulokseen sillä hän tunsi itsensä heti hieman hoikemmaksi ja päätti samalla kokeilla toistakin huonetta. Hän avasi huoneen oven ja tällä kertaa häntä odotti huoneessa todella seksikäs nainen joka huudahti: If you catch me, you can fuck me! Ja taas Osku juoksi ja juoksi naisen perässä ja lopulta sai hommat hoidettua.

Osku tunsi laihtuneen silmissä ja vaikka olo olikin jo varsin väsynyt hän päätti kokeilla vielä kolmatta huonetta. Hän avasi oven. Huone olikin tällä kertaa pimeä, ja yhtäkkiä pimeästä kuului möreä neekeri miehen ääni:" If I catch yuo, I can fuck you! Ja Osku juoksee vieläkin... ;D

-------

Veikko oli eksyksissä Saharassa. Hän käveli kamelinsa kanssa polttavan auringon alla. Jonkin ajan kuluttua Veikkoa alkoi kuitenkin himottamaan niin paljon että hän oli jo aivan epätoivoinen. Hän ajatteli: "pitäisiköhän lykkiä tuota kamelia". No Veikko päätti ruveta tuumasta toimeen. Mutta aina kun Veikko asettui kamelin taakse ja yritti alkaa lykkimään niin kameli otti askeleen eteenpäin. Hän yritti monta kertaa, mutta aina kameli otti askeleen eteenpäin.

Jonkin ajan kuluttua Veikkoa tuli vastaan upea nainen. Nainen kysyi Veikolta:" Onko sinulla tarjota minulle vettä. Minulla on kauhea jano, eikä minulla ole yhtään vettä. Teen mitä tahansa jos saan edes pikkasen tilkan vettä". No Veikolla oli vettä yltä kyllin ja hän hymyili himokkaana. Sitten hän sipisi jotain naisen korvaan. Siihen nainen sanoi:"Noo, en minä kyllä yleensä, mutta kyllähän minä tässä tilanteessa voin suostua". No hetkisen päästä Veikko pääsi lykkimään kamelia, kun nainen piti kamelista kiinni! ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom