Phev bluetooth puhelinyhteys katkoo

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Sony XperiaX puhelimena ja bt yhteys pätkii. Luin phevfoorumilta että muillakin ollut moista ongelmaa mutta jollain päivityksellä autoon huollossa on korjaantunut tuo.
Onko muilla kokemuksia?

Entä saako kojetaulun screeniin ollenkaan soittajan nimee näkyviin? Puhelimen yhteystiedot suostuivat lataantumaan mutta ei näy mielestäni missään soittajaa tai edes puhelimen osoitekirjan sisältöä.
 

sherry

New Member
Liittynyt
9 Joulukuu 2015
Vs: Phev bluetooth puhelinyhteys katkoo

Minulla myös puhelimena Sonyn Xperia, malli taisi olla Z5 Compact. Syksyllä katkoi bt-yhteyttä niin pahasti, että hands-free oli aivan käyttökelvoton. Valitin asiasta huollon yhteydessä ja silloin oli jokin päivitys tehty. Sen jälkeen bt-yhteys on pätkinyt silloin tällöin ja nyt pätkimiset ovat olleet lyhyehköjä ja puhelua voi jatkaa, ennen ne katkesivat kokonaan. Seuraavassa huollossa sitten taas yritetään asiaa parantaa.
Soittajan nimeä en ole näyttöön saanut, tosin ei kauheasti ole riittänyt mielenkiintoa asiaan, kun se nimi sitten näkyy vain pienenä tekstinä radio-osassa, sen pitäisi olla riittävän isolla mittaristosssa.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Vs: Phev bluetooth puhelinyhteys katkoo

Pheveis eiks ny oo kamppanja toho puhelin liitokseen?
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Phev bluetooth puhelinyhteys katkoo

Sain soittajan nimen näkyviin juu kunhan ajoin toisee kertaa nimet sisään "autoon".
Ja BT ei pätki jos Wlan on pois päältä (tämä tuolla ulkomaisella phevi foorumilla myös huomattu).
Tarvii katsoo jos kamppanjasta kävis kysymässä (toki tuontiauto kysees mut kampanja silti siiheki kuuluu)
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Phev bluetooth puhelinyhteys katkoo

Ot mun X pätkii myös laitteesta riippumatta bt:ta, jonka pistän puhelimen piikkiin.
 

BillyBob

New Member
Liittynyt
4 Syyskuu 2014
Vs: Phev bluetooth puhelinyhteys katkoo

Aikoinaan tän auton takia ostin ekan Android-luurin, joka oli Xperia z1 compact. Oli juurikin näin että bluetooth takkus ja Remote control- appikin yhdisti todella verkkaisesti. LG G4 joka on taskussa ollu pari vuotta toimii ku ajatus auton kanssa.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Phev bluetooth puhelinyhteys katkoo

ST sanoi
Ot mun X pätkii myös laitteesta riippumatta bt:ta, jonka pistän puhelimen piikkiin.
Mulla ei o koko puhelimen aikana Audissa pätkiny kertaakaa.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Phev bluetooth puhelinyhteys katkoo

Harri K sanoi
Mulla ei o koko puhelimen aikana Audissa pätkiny kertaakaa.
Mulla pätkii lutikan/aktiivi-pa:n, Pioneerin kanssa satunnaisesti, ja sen pistän täysin luurin piikkiin.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Phev bluetooth puhelinyhteys katkoo

ST sanoi
Mulla pätkii lutikan/aktiivi-pa:n, Pioneerin kanssa satunnaisesti, ja sen pistän täysin luurin piikkiin.
ootko koska viimeks päivittäny puhelimen softan...
Ei pätki minkää kans mulla muuta ku pheffan.
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Phev bluetooth puhelinyhteys katkoo

Harri K sanoi
ootko koska viimeks päivittäny puhelimen softan...
Ei pätki minkää kans mulla muuta ku pheffan.
Aina kun ehdottaa.
 

Krisheli

New Member
Liittynyt
23 Toukokuu 2018
Vs: Phev bluetooth puhelinyhteys katkoo

ST sanoi
Ot mun X pätkii myös laitteesta riippumatta bt:ta, jonka pistän puhelimen piikkiin.

Ite koittanut "importata" puhelimen phonebookin auton soitinjärjestelmään. Järjestelmä sanoo "import complete" tjms, mutta kuitenkaan yhtään numeroa ei näy auton omassa osoitekirjassa. Millähän nimet saa auton omaan järjestelmään.. Ärsyttävän pienellä soittimen yläkulmassa näkyy tuleva puhelu.

Ja toinen soittimeen liittyvä asia: Kun toistan bluetoothin kautta spotifyä, Mitsun soitin näyttää kokoajan sen biisin nimeä mikä soi ensimmäisenä kun aloitin musiikin kuuntelun. Saako mitenkään niin, että soitin osaisi vaihtaa kappaleen nimeä (vaikka musiikki tulee 3- osapuolen äpin kautta, tässä tapauksessa spotifyn). Nyt tässä reilun kk ajellut Mitsulla ja on tuo foursquare melko onneton vuoden -13 fordin kosketusnäyttösoittimeen verrattuna...
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Phev bluetooth puhelinyhteys katkoo

Krisheli sanoi
Ite koittanut "importata" puhelimen phonebookin auton soitinjärjestelmään. Järjestelmä sanoo "import complete" tjms, mutta kuitenkaan yhtään numeroa ei näy auton omassa osoitekirjassa. Millähän nimet saa auton omaan järjestelmään.. Ärsyttävän pienellä soittimen yläkulmassa näkyy tuleva puhelu.

Ja toinen soittimeen liittyvä asia: Kun toistan bluetoothin kautta spotifyä, Mitsun soitin näyttää kokoajan sen biisin nimeä mikä soi ensimmäisenä kun aloitin musiikin kuuntelun. Saako mitenkään niin, että soitin osaisi vaihtaa kappaleen nimeä (vaikka musiikki tulee 3- osapuolen äpin kautta, tässä tapauksessa spotifyn). Nyt tässä reilun kk ajellut Mitsulla ja on tuo foursquare melko onneton vuoden -13 fordin kosketusnäyttösoittimeen verrattuna...

ooko Mitsun huoltofirmas käyny bluetooth softan autoon päivittämässä?
Muistelisin et siinä on joku tosi limited kapasiteetti nimien muistin määrässä, ainakin näin oli mulla 2015 phevis.
 

kaahari

Member
Liittynyt
25 Joulukuu 2011
Vs: Phev bluetooth puhelinyhteys katkoo

Vaimolla oli ongelmia kahdenkin auton kanssa tuon Sonyn bluetooth pätkimisen takia. Ei tullut ikinä kuntoon. Alkoi toimimaan kun puhelin vaihtui.
 
Ylös Bottom