Piuhojen veto

Shaper

New Member
Liittynyt
31 Tammikuu 2007
Olisiko kellään kertoa miten saisin lancer -94 vedettyä helpoiten virtapiuhan hyttiin? Pari reikää löysin mutta piuha ei taho tulla sisään asti. Ja millään ei jaksais purkaa puolta autoa kun joutuu ulkotiloissa asentelemaan! ;D :(
 
Vs: Piuhojen veto

Purat hanskalokeron jne pois. johto tulee sieltä takaa läpi ihan helposti.. Samalla kannattaa ottaa vänkärin penkki ja takapenkki pois. oven vierus listat ja raotat pohjamattoa.. Helppoa, mutta en sitä alkais tällä pakkasella tekemään ulkona.
 
Vs: Piuhojen veto

Vesku sanoi
Purat hanskalokeron jne pois. johto tulee sieltä takaa läpi ihan helposti.. Samalla kannattaa ottaa vänkärin penkki ja takapenkki pois. oven vierus listat ja raotat pohjamattoa.. Helppoa, mutta en sitä alkais tällä pakkasella tekemään ulkona.
joo tuolta menee parhaiten :peukku jos sulla on sisätilanpistoke niin seuraa sitä, se menee samasta reiästä,näian ainakin mulla meni.
 
Vs: Piuhojen veto

No jooh..pitääpä kokeilla. Kyl se tällä kelillä menee..vaikka vähän tuskasta! :)
 
Vs: Piuhojen veto

itse sain ainakin carismassa virtapiuhan tulemaan hanskalokeron takaa olevasta `kumimötikästä´läpi painamalla siihen reijän eikä tarvinnu purkaa sieltä päin mitään....ohkaset kädet kylläkin plussaa..... :peukku
 
Vs: Piuhojen veto

Käytän hyväkseni tätä vanhaa ketjua ja ihmettelen kuinka Carismaan (-99) saa kaiutinpiuhat oviin. Se haitarikumi on ainoa vaihtoehto mutta tuntuu kuin se olisi ovesta päin tukittu jollain. Mitenkäs sitten se korin puoleinen pääty samaisesta haitarikumista. Kojelauta on pahasti tiellä joten onko sen irroitus tarpeellista vai riittääkö kun vähän niitä alaosia riipii.
 
Vs: Piuhojen veto

Jos lämppärin pistoke löytyy, ja talvella pitää asentaa, kannattaa laittaa tuntia ennen lämppäri lämmittämään auton sisätiloja niin asennus on mukavempaa.
 
Vs: Piuhojen veto

Itse juuri toissapäivänä löin Carismassa kaiutinpiuhan läpivientikumista oveen. Oikealla puolella edessä oli ohjausyksikkö, jota kyllä piti vähän käyttää löysällä
että sai sieltä johdon kulkemaan. Läpivientiin mukaan silikoonisprayta nii menee liukkaasti. ainoa ongelma vaan on saada se johto menemään mutkista.
Tähän tarkoitukseenkin on sellainen "erikoistyökalu", jossa on muovijohdon päässä taipuisa vieterinokka, joka menee mutkistakin.
 
Takaisin
Ylös Bottom