Pohjan tukikehikot

Samppa

Voima hävis, vääntö jäi.
Liittynyt
20 Helmikuu 2008
Onko näissä 4-6 evoissa ollut pohjassa vakiona jossain mallissa pohjassa noita tukia. Kuten tässä kuvassa tuossa putken jouston takana oleva kehikko. RS:n osia vai jotain lisävarusteita? Joissakin kun näitä ei näy ja joissakin taas on.
pohja.jpg
 
Vs: Pohjan tukikehikot

eikös tuo ole ihan alapoikkituki mikä estelee etuakseliston palkin diakonaaliliikkeitä?
 
Vs: Pohjan tukikehikot

UITTO- sanoi
eikös tuo ole ihan alapoikkituki mikä estelee etuakseliston palkin diakonaaliliikkeitä?

Voi olla, että evoissa se on vakiona tuollanen. En tiedä. Se tässä lähinnä oli kysymyksenä, että onko se vakiona noin :)
 
Vs: Pohjan tukikehikot

Kutosessakin on mulla tuon tyylinen poikkituki,tai se on vaan putki joka prässätty linttaa kolmesta kiinnitys kohdasta,joista menee sitten pultti läpi
 
Vs: Pohjan tukikehikot

Omassa vitosessa on ainakin vastaavanlainen tuki,sitä en tiedä onko alkuperäinen vai nou...
 
Vs: Pohjan tukikehikot

Tunari-82 sanoi
Kutosessakin on mulla tuon tyylinen poikkituki,tai se on vaan putki joka prässätty linttaa kolmesta kiinnitys kohdasta,joista menee sitten pultti läpi

Juu näitä oon nähny joissain kuvissa ja siitä tuo kysymys heräsikin. Eli tuo nyt ei tuossa kuvassa kovin hyvin näy, mutta se on tuollanen kehikko eikä pelkkä yksi tukeva putki.

Edit:

Tässä näkyykin paremmin

pohja22.jpg
 
Vs: Pohjan tukikehikot

mullaki evo4:ssa on neliön muotonen kehikko.. onko gsr:ssä vakiona edessä, takana että pohjassa olemassa poikkituki?
 
Vs: Pohjan tukikehikot

Tässähän on käyny sitten siinä mielessä tuuri, että kun auton aikoinaan ostin, en näitä varusteita osannut ees etsiä. Näyttäs olevan otettu ihan reilulla kädellä uutena tai joku varustellut myöhemmin GSR:n perus varusteiden lisäksi. Lukko edessä, kaksi poikkitukea takana, kolmipiste poikkituki konehuoneessa ja sitten tuolla pohjassa jne... Joskus jotain mukaviakin yllätyksiä vanhoissa vessoissa :p
 
Vs: Pohjan tukikehikot

ast sanoi
Takimmainen poikkituki takana (eli siinä vararengaskotelon takana lattiassa) on käsittääkseni perusvaruste Evo 5 eteenpäin.

Juu voi tosiaan olla. Tuosta manuaalista kun sen näköjään voi tyhmä ymmärtää kummin päin tahansa. Sanoopi näin "REAR-END CROSS BAR <EVOLUTION-V RS>".

Eli lienee ollut nelosessa RS mallissa ja vitosessa GSR ja RS malleissa, ehkä ::)
 
Takaisin
Ylös Bottom