Poliisi vei kilpeni, snif..

johannes

Member
Liittynyt
17 Huhtikuu 2003
Kilvet lähti.... ;D En ole saanut takajarrulevyjä uusittua vielä ja silti ajella pörskytelly menemään. No poliisi sanoi "ajattelimme tarkistaa kilvet kun herätti huomiota jne.." olisi tietenkin pitänyt olla imarreltu mutta mitä vielä.... Selvisin 35 euron rikesakolla päiväsakkojen sijasta, tunsivat minut ja tietävät minun hakevan poliisikouluun (ups..) joten ei rapsahtanut sen vuoksi päiväsakkoja.. Eli minähän tienasin tässä!!!

Mutta miten ihmeessä sitä autoa korjaa ilman kilpiä, koska talliin on matkaa yli 20 km.. No hoksasin siihenkin lääkkeen, poliisit sanoivat että voin ajaa katsastukseen ilman kilpiä JOS olen varannut ajan ja he voivat tarkistaa varatun ajan . Eikun aikaa varaamaan ja jos pääsee pysäyttämättä tallille asti, peruu ajan!!! ;D
 
Pelimiehiä ;D

Jos minut pysäytetään jostakin rikkeestä, kerron että johanneksen kanssa haettiin yhtäaikaa poliisikouluun :D
 
Joo se on hyvä keino, edellyttäen että olet käynyt laitoksella myös poliisipäällikön virallisessa haastattelussa koulua varten, sitten ottavat tosissaan... ;D
 
kai minäkin sitten hain johanneksen kanssa poliisikouluun samaan aikaan ;D ;D ;D
 
Nähdään ;)
Ps. kun näet valmistumisen jälkeen mitsubishiclubfinland -tarran auton ikkunassa joka on kaahannut kuin reikäpää, älä sakota :D
 
Nähdään  ;)
Ps. kun näet valmistumisen jälkeen mitsubishiclubfinland -tarran auton ikkunassa joka on kaahannut kuin reikäpää, älä sakota :D

Tarran kanssahan ei sitten ajella kuin reikäpää eihän ??? Eikä muutenkaan.
 
Tarran kanssahan ei sitten ajella kuin reikäpää eihän ??? Eikä muutenkaan.

Ei toki, kohan huumoria viljelin. :'( :'( :'( :'( :'(
Kerran saanut isot sakot ja nyt ajan kyllä rajoitusten mukaan (ja alla oli Accord ilman Misukka clubin tarroja) :D
 
Juu en ketään syyttänykään... Ajattelin vain noin yleisesti mainita.

Tuli vaan mieleen, että menee clubilta muuten helposti maine jo alussa eikä se palvele ketään.
 
täytyy nostaa hattua et joku haluaa tai myöntää haluavansa poliisiksi ;D ei ole ehkä kovin arvostettu ammatti ainakaan palkkatasolla mitä olen kuullut mut saa ainaskin joka päivä erinlaisen työ päivän eikä sitä samaa joka päivä vuodesta toiseen
 
Joo mullon neljä kaveria poliisina, yks on KRP:n huumepoliisi ja tienaa rutosti. Yks kaveri on normaali katukyttä ja vuorotöineen ansio aina vähintään 2600 euroa vaik perusp. ei hyvä
 
niinhän se on et alkupalkka voi olla surkea mut tulevaisuudessa voi jo tienata ihan mukavasti. ja pakkohan totakin työtä on jonkun tehdä vaikka itse en tekisi mistään hinnasta ;D
 
Multa lahti kilvet pari kuukautta sitten..
Olis kuulemma pitäny katsastaa.. (ja katastus mies oli sitä mieltä että nopeusmittari o pakollinen varuste ;) )
Sakkoa tuli 36e..

Nytten liikkeellä siirtomerkein.. ( Eli jos joku näkee sinisen Galant Sigman siirtomerkein niin se taidan olla minä :) )
 
Kunhan puhut vain Jonttu, kuitenkin paperit menossa kouluun  ;D
ei pelkele älä edes ehdottele tollasta ;D ja asiasta toiseen mun mielestä ei tarvitse olla edes kiekkamittaria joskus ajelin mopolla ja yks hd kuski ajeli perässä ja käytiin samalla levähdys paikalla nortilla ja se kyseli keskinopeutta ja sano et kun tollasia turhia mittareita ei hänen hd:ssa ole ja se kertoi et ei olisi ollut koskaan mitään propleemaa poliisien kanssa kunhan ajelee rajoituksien mukaan :) mut olisko mopoissa ja autoissa eri säännöt en usko mut kuka tietää ;D
 
Luulisin kyllä että pyörissäkin täytyy jonkinnäköinen nopeusmittari olla. Ainakin joissain rakennetuissa HD:eissa on nopeusmittari näyttänyt sijaitsevan toisen etuteleskoopin kyljessä ihan pyörän navan lähettyvillä josta sitä on kyllä mahdoton seurata mutta onpahan ainakin olemassa.
 
Itse olin TODELLA yllättynyt autoni nopeusnäytön tarkkuudesta. Ajoin parin näyttötaulun ohi ja näytössäni oli lukema 100 niin näyttötaulussa oli myös 100. Olen ihmetellytkin, miksi kaiken maailman Toyotat jne. ajavat esim. 80 km/h alueella n.74km/h. Niidenhän mittarit valehtelevat juuri sen verran noin suunnilleen..
 
No mulla ei ole aivan noin tarkka. ;D Heittoa sellaset 14-16km/h. Eli kun mittari näyttää noin 115km/h niin nopeusnäyttötaulu näyttää 100km/h.

EDIT: Eli kyseessä siis analogimittari ja 185/70/14 eli orkkiskoon renkaat.
 
Täh?? Miten se on mahdollista. Mulla on Dig.mittari, jolla vielä näkee kirjaimellisesti nopeuden.
 
Mulla heittää galantissa 100km/h vauhdissa 2km/h ja pyörät on 205/50/16..
 
mun mittarin heitoista en tiedä eikä oikeastaan kiinnostakaan sillein ajellaan et tuntuu vauhti sopivalta ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom