pt:n Stealth/3000GT

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pt.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

pt.

Member
Liittynyt
14 Syyskuu 2013
Koska kysyttävää tulee kokoajan, kun homma etenee, niin josko täällä vastauksia saisi..

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=49195.0
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Jos päädyt lohkolämmittimeen, niin jäseneksi liittymällä näet mun projektikertomusta, jossa myös semmoisen asennusta käsitelty. Muutenkin ihan hintansa arvoinen sijoitus tuo jäsenmaksu.
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

no niin siittä se lähtee :peukku

hyvin on kyllä saatu ruostumaan ::) vielähän nuo kerkeää pois ottaa.

minäki muistelisin että jakolaatikko on suomen päässä vaihettu.

ja mitä ihime höpiää siinä iltalehden jutussa oli

"Dodge Stealth on harvinaista niin sanottua 7-sarjaa, mikä on kilparadoille tarkoitetun auton siviiliversio"

taas näitä lehtimiehen juttuja,


hyvään hintaan ainaki sait ei ollu pahasa rahasa. :peukku

ei muuta ku dr650 tai dr750 turboja väyjjymään jos halvalla ilmestyy myyntiin :peukku
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Hyvä meininki. :peukku Mitsumikko varmaan myy sopuhintaan titaaniputkistonsa kun kerran uutta putkea olit etsimässä? :)
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

mitsumikko sanoi
"Dodge Stealth on harvinaista niin sanottua 7-sarjaa, mikä on kilparadoille tarkoitetun auton siviiliversio"

taas näitä lehtimiehen juttuja,


ei muuta ku dr650 tai dr750 turboja väyjjymään jos halvalla ilmestyy myyntiin :peukku

Tuota lehtijuttua tullut ihmeteltyä kyllä, mutta kaikenlaista ne aina päästää läpi..

Kyllä pikkuhiljaa tarkoitus keräillä tavaraa hyllyille tehon lisäysmielessä. Yritetään saada kuitenkin ensin tuo kaikki muu kuntoon (alustat jne) ja viat käytyä läpi, niin ei tarvitse kerralla tapella monen asian kanssa.

Jossain vaiheessa pohjaa on massattu ja tuo ruoste on pintamallista, lähinnä osissa, joissa ei normaalistikkaan ole mitään suoja-aineita. Rapsimista tiedossa ja annitrollin sivelyä.


Pitänee jäsenhakemus koittaa laittaa.
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Etupäähän tilasin Superpro:n puslat (etu, taka ja runkoon tuleva, sekä etuvakaaja) ja nuohan oli halvemmat suomesta, kuin tilata esim. 3SX:ltä ja jakopään roinat tulee paikallisen putiikin kautta, ei oikeastaan Gates:n roippeilla ihme eroa jää, jos tilaa esim. Rockautosta. Jos lie mitään.

Mutta tuohon etupäähän, niin oliko jotkut L300:n alapallot, jotka kävi tähän? Ja raidetangon päinä kävi jotkut muut?

edit: tuotemerkit hieman ristissä, nyt korjattu..
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

3si.org:n puolella on myynnissä alumiinisia takapään puslia ja tämän kuun ovat tarjouksessa.

Jos kaksi sarjaa ottaa, niin jää maksamaan $220, kolme sarjaa $315 + toki verot suomessa.

Yhden sarjan otan itselle, mutta onkohan kenelläkään muulla tarvetta?

Jäsenyyshakematta, joten ei pääse oikeisiin kimppaostoksiin, mutta josko tämä näinkin menee..
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

noista rallitarvikkeita myyvistä kaupoista löytyy uniballin suojakumeja, ei nyt äkkiseltään tule kyllä mieleen yhtään mistä varmasti saa mut etsivä löytää...
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

pt. sanoi
3si.org:n puolella on myynnissä alumiinisia takapään puslia ja tämän kuun ovat tarjouksessa.

Jos kaksi sarjaa ottaa, niin jää maksamaan $220, kolme sarjaa $315 + toki verot suomessa.

Yhden sarjan otan itselle, mutta onkohan kenelläkään muulla tarvetta?

Jäsenyyshakematta, joten ei pääse oikeisiin kimppaostoksiin, mutta josko tämä näinkin menee..

Missä päin Suomea vaikutat? Jos järkevällä etäisyydellä pääkalloseudulta, tai muuten sopivasti, niin voin ostaa yhden setin puslia.

Ja pistä se jäsenyyshakemus sisään, tässä vaiheessa vuotta saat tod. näk. ens vuoden samaan hintaan. Aukeaa kyllä jonkin verran hyödylistä tietoa näihinkin pirsseihin.
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Jouni_K sanoi
Missä päin Suomea vaikutat? Jos järkevällä etäisyydellä pääkalloseudulta, tai muuten sopivasti, niin voin ostaa yhden setin puslia.

Ja pistä se jäsenyyshakemus sisään, tässä vaiheessa vuotta saat tod. näk. ens vuoden samaan hintaan. Aukeaa kyllä jonkin verran hyödylistä tietoa näihinkin pirsseihin.

Kouvolassa asustellaan, mutta puslasarja onkin jo tullut. Oli tuo tarjous viime kuun loppuun voimissaan.

Eiköhän nuo suojat kaivelemalla löydy, kun tietää vain sellaisia olevan.

Taakse kävin tänään tilaamassa pultit ja muut uusiksi, sekä muita oheistarpeita sen (joskus tapahtuvaan...) niputtamiseen.

MUTTA, tiedot on autoon haettu 1998/1999 vuoden autosta, niin olen antanut itseni ymmärtää, että 1994/1995-> on samahkot osat? Dodgen tiskiltä eivät enää tunne osia, joten joutuu Mitsubishin puoleen kääntymään.


Jäsenhakemus laitettu vetämään jo pari-kolme viikkoa sitten, joten pitänee kysellä tuon perään vielä.
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

pt. sanoi
Kouvolassa asustellaan, mutta puslasarja onkin jo tullut. Oli tuo tarjous viime kuun loppuun voimissaan.

MUTTA, tiedot on autoon haettu 1998/1999 vuoden autosta, niin olen antanut itseni ymmärtää, että 1994/1995-> on samahkot osat? Dodgen tiskiltä eivät enää tunne osia, joten joutuu Mitsubishin puoleen kääntymään.
Joo, meni mulla ohi tuo viestin ajankohta, kun pikaisesti luin...

Kyllä noita osia taitaa huomattavasti paremmin Mitsun tiskiltä löytyä. Kai noi 2 gen -> osat pääosin on samoja, ainakin tuolta alustan puolelta.
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Jos on 3SX:n camber-säätösetti kyseessä ni minulta löytyy justiinsa siihen tarkoitettu ylimääräinen satsi uniball-suojakumeja! Vahingossa tilasin tuplamäärän, laita privaa jos haluat ostaa. Ei maksa paljoa. :)
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Eiköhän tuolla puslamäärällä kolinat lähde ;D Hyvä projekti kertomus...
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Mites noi 4WS:n tukivarret, eli oletko (aiotko) avata ne kumipuslat irti noista tukivarsista?
Meinaan galantissa (dyn-4ws) on sama systeemi ja mitä niitä muutama tullu ny poisteltua niin kumien/tukivarren välissä on niin paljon ruostetta ettei se tukivarsi enään kyllä ole pystyny siellä kääntyileen, eli 4ws ei toimi takuulla oikein silloin mielestäni.
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Harri K sanoi
Mites noi 4WS:n tukivarret, eli oletko (aiotko) avata ne kumipuslat irti noista tukivarsista?
Meinaan galantissa (dyn-4ws) on sama systeemi ja mitä niitä muutama tullu ny poisteltua niin kumien/tukivarren välissä on niin paljon ruostetta ettei se tukivarsi enään kyllä ole pystyny siellä kääntyileen, eli 4ws ei toimi takuulla oikein silloin mielestäni.

Meinasin jättää ne kumit vaihtamatta (eli varmaan puhutaan niistä puslista, jotka on tuossa pitkittäisen alatukivarren sisällä? Eli se pieni "tumppi" jossa on sitten kiinni pusla, millä tulee koriin menee sinne tukivarteen (otetaan kuva selvennykseksi, jos hieman sekavasti oli..)

Plussanahan tässä autossa oli se, että on ilman nelipyöräohjausta jo tehtaalta asti ;D

Tuon "tumpin" päähän tulevan puslan laitan alkuperäisenä, kun tuli se tilattua ja on niin jäykkä, ettei tarvetta ole vaihtaa muuksi.
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

pt. sanoi
Meinasin jättää ne kumit vaihtamatta (eli varmaan puhutaan niistä puslista, jotka on tuossa pitkittäisen alatukivarren sisällä? Eli se pieni "tumppi" jossa on sitten kiinni pusla, millä tulee koriin menee sinne tukivarteen (otetaan kuva selvennykseksi, jos hieman sekavasti oli..)

Plussanahan tässä autossa oli se, että on ilman nelipyöräohjausta jo tehtaalta asti ;D

Tuon "tumpin" päähän tulevan puslan laitan alkuperäisenä, kun tuli se tilattua ja on niin jäykkä, ettei tarvetta ole vaihtaa muuksi.
aaa..ok :) '
se tumppi on vitun kovas siellä ja tosiaan ihan en ole selvillä mite se voi olla sama sekä ei 4ws:ssä että 4ws:ssä (eli mielestäni antaa vähän periks siellä kyllä)
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Harri K sanoi
Mites noi 4WS:n tukivarret, eli oletko (aiotko) avata ne kumipuslat irti noista tukivarsista?
Meinaan galantissa (dyn-4ws) on sama systeemi ja mitä niitä muutama tullu ny poisteltua niin kumien/tukivarren välissä on niin paljon ruostetta ettei se tukivarsi enään kyllä ole pystyny siellä kääntyileen, eli 4ws ei toimi takuulla oikein silloin mielestäni.

Eikös sen kumin vaan pitäisi antaa periksi. Ainaskin siinä mitsu filmissä se on kuvattu näin.
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

tepi sanoi
Eikös sen kumin vaan pitäisi antaa periksi. Ainaskin siinä mitsu filmissä se on kuvattu näin.
Vissiin, mut jos o ruostunu täysin (yhdessä oli 5mm ruostetta seinämillä sisällä) niin veikkaan ettei paljo anna periksi ;D
Käytännössä jännä että sitten glsi nelikossa (galant) se siis on "vapaana" eli ei tuettu kuitenkaan? luulis että tiukassa lintassa antaa periksi se kumi...
Sama siis tässä ko. autossa?
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Harri K sanoi
aaa..ok :) '
se tumppi on v*tun kovas siellä ja tosiaan ihan en ole selvillä mite se voi olla sama sekä ei 4ws:ssä että 4ws:ssä (eli mielestäni antaa vähän periks siellä kyllä)

800-sarjan volvoissa aika samanlainen osa, jonka irtoaminen on tosiaan kiroamista vaille.

Tuossa on samanlaiset osat ja valmiina jo se eliminointiosa, minkälaista esim 3SX myy, joten tuo kait sen pitää kiinteänä? Voinee olla asiasta joku kuvakin, kunhan kaivelen.

Nuo (eliminointiosat) oli niin juntturassa, että pitäisi vaan uusi varsi tuohon rakennella tai sitten tilailla 3SX:ltä (ne rahdit..)
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Harri K sanoi
Vissiin, mut jos o ruostunu täysin (yhdessä oli 5mm ruostetta seinämillä sisällä) niin veikkaan ettei paljo anna periksi ;D
Käytännössä jännä että sitten glsi nelikossa (galant) se siis on "vapaana" eli ei tuettu kuitenkaan? luulis että tiukassa lintassa antaa periksi se kumi...
Sama siis tässä ko. autossa?

RS:ssä se on hitsattu kiinni ja tiettävästi ihan glsi mallissakin. 1g eclipsessä se on kumin varassa.
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

tepi sanoi
RS:ssä se on hitsattu kiinni ja tiettävästi ihan glsi mallissakin. 1g eclipsessä se on kumin varassa.
jatketaa senverran:
mulla on glsi:n takanavat (ilman abs jarrupaikkoja) ja niissä on kumit, muttei ollu lukittu. Ainaki ne oli glsi:stä purettu kun otin siittä takakelkan...
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Kuinkahan nyt tuon öljypumpun kanssa, kun suurin osa antaa tuon 93-99, mutta jos esim. Camskill:n kautta katsoo tuota, niin tarjoaa tuon MD190982 pumpun käymään 9/95->?

Alkuperäisenä osana tuon hinta ihan hehtaarilla tuolta, mutta luotetaanko vain käyvän vai?
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Hienoa jälkeä syntyy! On aina ilo seurata projekteja, joissa tehdään hommat pieteetillä. Tsemppiä tekoon! :peukku
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Hieno projekti! Onko mitään paikkaa josta sais hyvään hintaan kaikki puslat kerralla tilattua? Ois tarkoitus talven aikana tehdä samat hommat kun sattuu uudesta tallista nosturi ja prässi löytymään.. :)
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

plodi sanoi
Hieno projekti! Onko mitään paikkaa josta sais hyvään hintaan kaikki puslat kerralla tilattua? Ois tarkoitus talven aikana tehdä samat hommat kun sattuu uudesta tallista nosturi ja prässi löytymään.. :)

En ainakaan itse moiseen törmännyt, ohessa listaa miten (vaikeasti) tuli itse toteutettua:

- Taka-apurungon puslat Delta:sta
- Perän puslat alumiiniset 3si.org:n kautta
- Takana ylemmän tukivarren korvasin 3SX:n säädettävällä tangolla ja tuossa tuleekin päät mukana
- Alempaan tukivarteen teetätin puslan tuolla Rally Race:ssa
- Takana pitkittäisen tukivarren puslan ostin Delta:sta, ei maksanut vaivaa alkaa tehdä tuota muista puslista, on sen verran jäykkä jo valmiiksi.
- Etualatukivarren puslat (etummainen, taaempi iso, sekä koriin tuleva pieni) Rally Race Kerava

Tuohon sitten kaveriksi kaikki uudet pultit ja mutterit, sekä aluslevyt jne mitä nyt kasauksissa tarvitaan Delta:sta.

Jossain vaiheessahan valmiita sarjoja on kaupattu 3SX:ssä, muttei enää taida olla??


Mutta onhan nuo molemmat alkuperäiset lambdat samoja? Rockautosta tilasin, mutta toisen ilmoitti olleen Bosch loppu, joten otin kaksi kertaa sitten tuon toisen. Liittimissä tai johtojen pituuksissa varmaan eroa, mutta muuten varmaankin samoja??


Itse asiassa homma "saavutti" nyt sellaisen seesteisen hetken, kun muutamahko osa puute tuotattaa hieman stoppia, eikä joulun aika, saati uusivuosikaan helpota postin kulkemista.

Imusarjan irroittelin ja huuhtelin sisäpuolelta (pesin ensin jollain aineella, mutta kun maalailin yhtä autoa, niin lopuksi huuhtasin ruiskua tärpätillä ja oli kokeiltava vaikutusta. Eli maaliruiskuun tärpättiä kannuun ja suihkuttelemaan imusarjaan-> tummahkoa tavaraa irtoili pitkän aikaa, mutta alkoi sekin tulla kirkkaana läpi.) EGR:n tukkeamis palikat alkaa löytää paikkoja, kiitoksia Mitsumikolle noista. Ja samalla pääsee konehuoneesta poistelemaan turhia laitoksia.

Polttoainepumpun hotwire tehtävä jossain vaiheessa, sekä kaikkea muuta.. Ei ole luntakaan..
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

pt. sanoi
Mutta onhan nuo molemmat alkuperäiset lambdat samoja? Rockautosta tilasin, mutta toisen ilmoitti olleen Bosch loppu, joten otin kaksi kertaa sitten tuon toisen. Liittimissä tai johtojen pituuksissa varmaan eroa, mutta muuten varmaankin samoja??

Mielestäni ei ollut mitään muuta eroa kuin piuhojen pituudet. Liittimet samat.

Älä sitten usko 3si:ltä tms löytyviä ohjeita lambdojen vaihdosta. Ei todellakaan ole niin iso homma kuin muistaakseni stealth316:stä printatussa ohjeessa neuvottiin, siinähän oli että irrota sitäjatätä ja paskan marjat, tarvitsikohan loppujen lopuksi yksi imuputki tms napata hetkeksi veks kun samitsun nosturilla tehtiin.
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

DaJackal sanoi
Mielestäni ei ollut mitään muuta eroa kuin piuhojen pituudet. Liittimet samat.

Älä sitten usko 3si:ltä tms löytyviä ohjeita lambdojen vaihdosta. Ei todellakaan ole niin iso homma kuin muistaakseni stealth316:stä printatussa ohjeessa neuvottiin, siinähän oli että irrota sitäjatätä ja paskan marjat, tarvitsikohan loppujen lopuksi yksi imuputki tms napata hetkeksi veks kun samitsun nosturilla tehtiin.

Sen verran katselin lambdoja, ettei ihmeitä noiden vaihtoon tosiaan tarvitse. Tosin, tuo konehuone alkaa olla aikalailla purettu jo, seuraavaksi lähtisi kannet tai öljypohja irti, eipä siinä oikein muuta enää kiinni ole :D

Tilasin takatukivarteen uudet pallot samalla, josko nuo nyt sinne istuisi.
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Joulun alennusmyyntejä hyödynnetty vielä ja laitoin tilaukseen 3SX:ltä polyuretaaniset moottorinkannattimet. Tuolta niiden eBay-kaupan kautta toimituskulutkin järjelliset.

Jotain tärinää taitaa tuoda tullessaan ainakin tyhjäkäynnillä, mutta ei kait vielä ihan häiritsevästi. Vai kuinka noista on kokemusta?

Muuten ei jouluna edennyt lainkaan, pitäisi se öljypumppu tilata, kun pantannut sitä, josko muitakin tarpeita olisi ilmennyt camskill:n, mutta ei nyt oikein ihmeitä ole tullut. Hetipä ne tulee, kun tilaus lähtenyt..
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

pt. sanoi
Emmää tiiä, vakioko on ihan ok..?

Jos se toimii niin joo? Vaihtaa vain Walbron tankkiin niin ei lopu soppa...

http://www.3si.org/forum/f1/best-fuel-pressure-regulator-538026/
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

DaJackal sanoi
Jos se toimii niin joo? Vaihtaa vain Walbron tankkiin niin ei lopu soppa...

http://www.3si.org/forum/f1/best-fuel-pressure-regulator-538026/

Pitää linkkin lueskella jossain kohden, mutta uusi pumppu tulee/on jo. Pitäisi ne linjat vaan vielä tehdä..
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

mitsumikko sanoi
Nostaa konneen pois ;D

Ja samaan vaivaan vaihtaa ne mutkat, ja... Siitä se lähtee. Tai siis on näköjään lähtenyt jo ajat sitten, mutta derivaatta vain kasvaa. ;D
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

DaJackal sanoi
Ja samaan vaivaan vaihtaa ne mutkat, ja... Siitä se lähtee. Tai siis on näköjään lähtenyt jo ajat sitten, mutta derivaatta vain kasvaa. ;D

Konehan on itse asiassa jo tällä hetkellä roikunnassa ja irti ;D Jos vaihdelaatikko olisi vielä irti, niin koneen pois otto ei taitaisi ihmeellisestä olla enää kiinni..

Ja kyllä, tuo turbojen päivitys kävi ja tuli mieleen, nythän ne olisi hollillaan.. Ei taida tähän hätään olla kellään siihen sopivia ::)

Katsotaan nyt vaan, että koska osuu kaikki taas niin kohdalleen, että saisi hommaa eteenpäin..
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Kyllä niitä turboja äkkiä löytyy :peukku
Järjestyy...

Siis se konehan tulee laatikkoineen päivineen pois sieltä.. Eli pois vaan ;D

Jakolaatikko ja vetarit irti ja HOPPPP
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

pt. sanoi
Ja kyllä, tuo turbojen päivitys kävi ja tuli mieleen, nythän ne olisi hollillaan.. Ei taida tähän hätään olla kellään siihen sopivia ::)

Boostmorelta saa 15g:t tms perusviriahtimet aika halvalla kun dollarin kurssi ei hivele taivaita:

http://www.boostmore.com/products-page/3000gtstealth/td04-15g/

Kysele vaikka Kalle-koolta miten homma toimii kun hän on sieltä itse tilannut. Ja minulta löytyy valmis excel minkä oemmitsubishipartsille lähettämällä saa turbojen vaihtoon tarvittavat pultit, mutterit, tiivisteet, öljylinjat jne koko setin. ;)

Eikä sinulla vissiin kiire ollut kun tämä talvi alkanee pikkuhiljaa olla tässä, ensi syksyn lumille kerkiää hyvin saada ajoon. ;D
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

DaJackal sanoi
Boostmorelta saa 15g:t tms perusviriahtimet aika halvalla kun dollarin kurssi ei hivele taivaita:

http://www.boostmore.com/products-page/3000gtstealth/td04-15g/

Kysele vaikka Kalle-koolta miten homma toimii kun hän on sieltä itse tilannut. Ja minulta löytyy valmis excel minkä oemmitsubishipartsille lähettämällä saa turbojen vaihtoon tarvittavat pultit, mutterit, tiivisteet, öljylinjat jne koko setin. ;)

Eikä sinulla vissiin kiire ollut kun tämä talvi alkanee pikkuhiljaa olla tässä, ensi syksyn lumille kerkiää hyvin saada ajoon. ;D

Niinhän ne lumet meni, jos lie tulikaan.

Jos sulla tuo lista on, niin laita ihmeessä tulemaan, onhan sitten varmuuden vuoksi ja jotain pulttejahan menee uusiksi jo nyt, samathan kait noissakin on?

mitsumikko sanoi
Kyllä niitä turboja äkkiä löytyy :peukku
Järjestyy...

Siis se konehan tulee laatikkoineen päivineen pois sieltä.. Eli pois vaan ;D

Jakolaatikko ja vetarit irti ja HOPPPP

Vetarit ja jakolaatikkohan on vielä hyllyllä, eli ei siellä ole kuin kone ja vaihdelaatikko. Juu, kyllähän ne tuollaisina paketteina niitä on nostelleet ja mahtuu, vielä helpommin olisi mahtunut ilman vaihdelaatikkoa.


Yritetään kasata nyt vakiona, niin saisi tuon nosturipaikan hyötykäyttöön :D Tiedä sitten koska.. Ja siinä ajassa nuo turbotkin olisi jo tulleet ja konekin olisi avattu ja.. ::)
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Turbot tuli muistaakseni n. viikossa ja maksoin niistä kaikkine kuluineen sillon alle 1000€, enkä edes laittanut vanhoja vaihdossa.
Sain silloin postit melkeen ilmaseksi, kun ei sivuilla ollut valintaa ulkomaan rahdeille ja oli kuulema mun onnen päivä :D
Nyt varmaan vähän enemmän joutuu maksamaan.

En ole päässyt vielä kokeilemaan käytännössä, autossa ne kyllä on kiinni. Ei mitään pahaa sanottavaa päälepäin, ja
pelkkää hyvää lukenut 3si foorumilta.

Asennusosiin jos ottaa saman setin kun mulla (DaJackal tietää) ja lisäksi vielä turbo/pakosarja pultit(5kpl) ja 1 mutteri. Niillä onnistuu varmasti.
+EGRään liittyvät osat jos sellanen löytyy, itellä ei ole.
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Sielläkin on näköjään asenneltu gladenin diskantteja paikalleen. :peukku Ihan samaa puuhaa tehtiin eilen kaverin kanssa ja samanlaiset diskantit on täälläkin nyt a-pilareissa paikallaan. Noiden "luotien" kiinnitystapa ei ole kaikista simppelein, mutta onhan ne siistin näköiset. ;) Joko tulee ääntä pihalle ja pääsit säätämään?
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Skydiver sanoi
Sielläkin on näköjään asenneltu gladenin diskantteja paikalleen. :peukku Ihan samaa puuhaa tehtiin eilen kaverin kanssa ja samanlaiset diskantit on täälläkin nyt a-pilareissa paikallaan. Noiden "luotien" kiinnitystapa ei ole kaikista simppelein, mutta onhan ne siistin näköiset. ;) Joko tulee ääntä pihalle ja pääsit säätämään?

Pariin kertaan meinasin tehdä nuo asennuskupit uusiksi, että olisivat vähän toimivammat, mutta nyt mennään näillä.. Sanotaan diplomaattisesti näin, etteivät poikkea laadullisesti hinnastaan.

Kuukauden päivät taisi mennä noita soitellessa sisään, välillä roikkui virtalähteessä auto työpaikan pihalla päiviä ja sitten alettiin vasteita mittailemaan.

Jakoja saatu aikaiseksi ja aikaviiveitä, sekä tasoja säädetty muutamalla istunnolla.
Ensi viikolla pitäisi kait aktivoitua, jos meinaa käydä Vaasassa kilpailemassa.. Mutta aika valmistautumatta menee kyllä, kaiuttimien lopulliset kiinnitykset kojelaudalla, dokumentaatio ja mitähän muuta, mutta otetaan nyt arvioita äänestä
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Olihan ne kupit haastavat laittaa omaankin... Teetin mustasta kierreholkit, jotka laitettiin 2-komponentti koriliimalla a-pilareihin. Niiden kuppien kiristys oikeaan asentoon meinasi aiheuttaa harmaita hiuksia, mutta kyllä ne sinne asettui. Siellä ollaan jo kuitenkin pitemmällä kuin täällä kun ääntäkään ei vielä tule eikä kamppeita ole saatu sisäänajoon. Jos uusi prossu tulee piakkoin, niin päästään ottamaan ensimaistiaiset, mutta Kouvolassa ei voi olla vielä kummoiset äänet... ;D Pitää kuitenkin alkaa tekemään dokumentaatiota, niin saisi edes joitakin pisteitä siitä osiosta. :)
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Mikä prossu sinne nyt tulee, Mosconi kuitenkin?

Mie laitoin vetoniitit a-pilariin, niin saa noita sitten irroiteltua. Ensinmäiset puristuspihdit pamahti poikki, kun hellästi niitä rutistin. Vihaisella vihellyksellä lähti osat irti, eikä niitä ole vieläkään löytynyt. Onneksi ei osunut päähän tällä kertaa tai menneet laseista läpi.

Kouvolassa kotikentillä varmaan pitäisi päästä mukaan, mutta viime vuonna oli tuo rc-rata jonka järkkäily vei ajan ja varmaan se tänäkin vuonna on siinä mukana, mutta saahan auton esiteltyä joku muukin tuomareille.

Ja Härmä kiinnostaisi kyllä, on sen verran iso tapahtuma kyllä.
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Juu, Mosconin 6to8 pötköttää kontissa ja toista pitää testata tilalle kunhan se ehtii tulla Keski-Suomeen. Eiköhän me sitten jossakin tapahtumassa törmäillä. :peukku
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

Hyvä ettei ole unohdettu. Ei ole tuota minunkaan yksilöä, se vain odottaa aikoja (ja rahoja) parempia. ;D Talo kun menee edelle molemmissa kategorioissa.
 
Vs: pt:n Stealth/3000GT

DaJackal sanoi
Hyvä ettei ole unohdettu. Ei ole tuota minunkaan yksilöä, se vain odottaa aikoja (ja rahoja) parempia. ;D Talo kun menee edelle molemmissa kategorioissa.

Tosin nuo konehuoneen jarruputket nyt vastustaa, eli ei Jenkeistäkään enää saa..

Ei ne vielä ihan haperot ole, mutta ei nyt loistokkaimmatkaan. Pitänee jotain purkuautoa alkaa metsästää, josta saisi nuo talteen, JOS joskus kone tipahtaa kokonaan pois..

Tänään meinasin joka tapauksessa pudotella etukelkan alaspäin, niin saisi nuo taakse menevät linjat paikalleen, ellei järjetöntä vastustusta ilmene :seina

Houkuttaisi vaan saada tuo joskus ajoon 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom