Puhallin lakkasi toimimasta

Eelluu

New Member
Liittynyt
14 Heinäkuu 2021
Mistähän voisi johtua että asx vm. 2015 1,6 di-d puhallin tänään lopetti toimimisen, ei toimi kylmällä eikä kuumalla, eikä millään nopeusasetuksella vaan on ihan mykkä. Motonetissä tutkivat sulakkeita eikä löytynyt ainakaan sielä vikaa.
 

Haurpe1

New Member
Liittynyt
25 Joulukuu 2022
Terve! Itsellä oli mennyt puhaltimesta hiilet. Tilasin Autodoc.fi uuden puhaltimen ja taas pelittää. Minulla lopetti kerralla toimimasta, kun harjalla kopautti toimi taas seuraavaan pysäytykseen asti :)
 

Waltari

New Member
Liittynyt
20 Joulukuu 2022
Mä hain asx:ään puhaltimen motonetista, toimii. Vähän kalliimpi kuin Aeromotorssista vaikka sama puhallin.
 

Waltari

New Member
Liittynyt
20 Joulukuu 2022
Juu, hiilet oli loppu tästäkin. Sattu vaa se kesän kovin helle sillon nii piti nopeesti saada toimimaan ettei koirat paahdu autossa...
 

Ravadas

New Member
Liittynyt
28 Marraskuu 2019
Itselläkin vm. 2010 ASX 1.6 meni lämppärin puhallin ensin kokonaan mykäksi. Kopauttamalla kojetaulun paneelin alta alkoi toimia jollain tavalla. Suurimmalla nopeudella hiukan hönkäilee. Onko puhallin hankala vaihtaa? Hanskalokeron irroitus varmaan ensin ja sitten...?
 

Ravadas

New Member
Liittynyt
28 Marraskuu 2019
Itselläkin vm. 2010 ASX 1.6 meni lämppärin puhallin ensin kokonaan mykäksi. Kopauttamalla kojetaulun paneelin alta alkoi toimia jollain tavalla. Suurimmalla nopeudella hiukan hönkäilee. Onko puhallin hankala vaihtaa? Hanskalokeron irroitus varmaan ensin ja sitten...?
Vastaanpa itse itselleni :) Uusi puhallin 110 euroa tarvikeliikkeestä. Youtubesta löytyy video Outlanderin puhaltimen vaihdosta. Samaan tapaan onnistuu vaihto ASX:ään. Vain hiukan erilaisilla muoviklipseillä pohjamuovi kiinni.
 
Ylös Bottom