rokkijumala
Member
- Liittynyt
- 9 Marraskuu 2017
- Sijainti
- Espoo
Tehdään tänne kanssa threadi. Saa älähtää, kun suunnitelmat tai toteutukset vaikuttavat kelvottomilta. Etenkin kun viime kerralla operaatio meni miten meni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Puhun vain omasta kokemuksesta, remontin jälkeen 70tkm annettu kenkää, erittäin hyvin pelaa.
Ei tasapainoitettu mitään.
Tosin koneistamo laittoi Wisecot orkkis kankiin
Pienessä hämärässä tallissa niputettiin 10v sitten.
Orkkis siimapyöräkin poistettu ja vaihdettu (kiellettyyn kampiakselin särkevään ) underdrive pulley, ilman värinänvaimentimia....
Toimii
Hieman offtopic mutta näyttäisi Otanimen teekkarikylältä.
Yhden kerran tasapainoitettu kampura + rps vauhtipyörä + twin disc kytkinsetti. Muuten aina kasannu ilman tasapainotusta.
Tuo laakerihomma kuullostaa hiukan huolestuttavalta. Onko kampurassa yhtään jälkiä? Jos tarve vaatii niin koneistus ja ylikoon laakerit. Muistutuksena aina kasatessa asennusöljyä pari tippaa laakereihin yms.
On kokemusta mutta ei noista halvoista. Luulisin että mielummin vakiot kuin ebayn halvimmat Ite laitoin pauterin veivit
Ai ne meni sulle. Katselin noita samoja ahtimia. Irtosko hyvään hintaan?
mietin 10v sitten pakosarjojen tekoa koska luulin vakio sarjojen ahdistavan, ei kannata alkaa tekemään ihan turhaa hommaa, todettu moneen kertaan. Vahvista vailka kulmavaihdetta silläki vaivalla/rahalla niin on oikeasti jotain hyötyä
Tuo kiinaosien määrä autossa vaikuttaa vähän huolestuttavan suurelle. Suuttimet ovat yksi kohta jossa ei mielestäni kannattaisi säästää. Mikähän lie aiheuttanut katalysaattorin tuhon? Onko autossa nyt sitten tuo katti tyhjennettynä paikoillaan?
Ei toi putki mun mielestä näytä hölmölle. Saiskos siitä ääninäytettä?
Sulla on kyllä ollut aika huono tuuri tuon öljypuolen kanssa, mut hyvä jos nyt taas rokkaa
Toivottavasti kestäis nyt taas hetken aikaa