Raitisilmasuodatin evo5

vilhot

New Member
Liittynyt
28 Huhtikuu 2009
Onko vitosessa kyseistä suodatinta ollenkaan.Oli hansalokero irti ja sen kiinnitysrautakin eikä löytyny.Eikä vehosta löydy numeroa sille.Meinasin laittaa Fortet pyörimään sinne.Voi olla että olen vaan tyhmä ;D :eek:
 
Vs: Raitisilmasuodatin evo5

siis forttejen takia etsit sitä suodatinta? ...nyt ei ymmärrä...
 
Vs: Raitisilmasuodatin evo5

Vanhoissa keskusteluissa oli ohjeet että suodatin pis ennen kun lattaa pullon suhisemaan.http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=23380.msg161111#msg161111
 
Vs: Raitisilmasuodatin evo5

öö..enpä ole tuollaisest tietone..mitäs se sitte auttaa jossei se suodatin "putsaannu"
 
Vs: Raitisilmasuodatin evo5

Ilmeisesti home on lauhduttajan pinnalla.Ja jos suodatin haisee mun mielestä se kannattaa vaihtaa ei putsata.
 
Vs: Raitisilmasuodatin evo5

Oon kanssa miettinyt että onko tuossa mun kutosessa suodatinta,ja jos on niin missä.
Olishan sekin hyvä vaihtaa välillä uuteen.
 
Vs: Raitisilmasuodatin evo5

Ei ole vitosessa raitisilmasuodatinta. Tai ainakaan omastani en purkamisen yhteydessä löytänyt, eikä siellä oikeen ole sille paikkaakaan.
Ja home tosiaan tulee siihen höyrystimen pinnalle. Muistaakseni siellä ei ole mitään luukkua, mistä saisi suihkautettua desinfiointi aineet suoraan höyrystimeen.
Pelkän puhaltimen saanee irti kotelosta. Siitä reijästä sitten aineet höyrystimelle, puhallin kiinni ja pöhisemään.
 
Takaisin
Ylös Bottom