Rekisterikilven valot Lanceriin

M

Macke79

Guest
Tietääkö joku mistä saa uudet rekisterikilpivalot? Valot keräävät kosteutta sisäänsä, joka hapettaa valojen sisuksen ja alkaa aiheuttaa ruostumista. Taitaa olla mallivika..

img_5810.jpg
 
Vs: Rekisterikilven valot Lanceriin

itse jouduin rakentamaan uudet rekkarinvalot molempiin lancereihini. aikaisemmassa sedanissa ne oli aika haperot ja liittimet oli jo syöpynyt irti. Gti:ssä ei sitten ollut enää edes lampunkantoja eikä oikestaan mitään sisuskaluja ehjänä.

itse ostin molempiin malleihin ihan tarvikeliikkeessä myytävät rekisterikilvenvalot. kaikki mallit eivät vain mahdu tuonne oikealle paikalle sinne listan sisään. jouduin sitten ostamaan varmaan kaikkein kalleimmat mitä kaupassa oli koska vain ne oli tarpeeksi pienet. oisko ollut jotkun boschit tai jotain. ne kävi suurinpiirtein niihin reikiin jotka listan sisässä on alkuperäisille valoille. muistaakseni sedanissa piti laittaa uudet valojen kiinnikkeetkin kun alkupeäriset oli ruostuneet poikki. siihen hommaan käy melkohyvin sellainen metallinen reikänauha jossa on valmiiksi reikiä sopivalla välillä.

vähän sovittelua ja se lista mukaan kauppaan jotta näkee mahtuuko valot sinne, niin hyvä tulee. mulla toimi sedanissa hyvin koko sen ajan kun mulla oli, ja samalla lailla toimii Gti:ssäkin. ainakin ne uudet oli ihan hyvin tiivistettyjä ettei enää mene vettä sisään.
 
Vs: Rekisterikilven valot Lanceriin

Kiitos vihjeestä! Taidan käydä tarvikeliikkeeseen katsomaan jos löytyisi rekkarivaloa joka sopii listaan. :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom