Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Tuollaisia ”nappeja” saa varmaakin ostettua jostain?
http://mitsubishiclubfinland.com/bb...mmitys-päälle-manuaalisesti.61979/post-496771Tuollaisia ”nappeja” saa varmaakin ostettua jostain?
Tuosta linkistä aukeaa teksti "kohdetta ei löydy"Osanottoni. Onko oikee ohjelma ladattuna? Itsellä toimii tämä
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.inventec.iMobile1
Minulla on luurina halpis Blackview jossa Android 8.1. Play kaupasta latasin kuvan mukaisen appin. Toimii hyvin ja pariutui helposti. Autooni on tehty kampanjapäivitys eli salasana on vaihtunut 10-merkkisestä 14-merkkiseksi. Luurin wifi asetuksista säädin siten, että auton wifi-yhteys muodostuu automaattisesti, mutta ei muihin verkkoihin (esim. koti-wifi). Mitään muuta säätöä en ole luuriin tehnyt.
Latasin nimenomaan sen mistä kuvakaappaukseni otettu. Se toimii ainakin minulla.Et varmaan kuitenkaan ladannut tuota pelkkää PHEV versiota vaan PHEV1 jos kampis tehtynä?
Alkaa hermo meneen, vajaan kuukauden ollut Mitsubishin omistajana niin kyllä alkaa Volvoa oleen aika kova ikävä. Ensinnäkin meni 3 viikkoa ennen kuin sain delta autolta (Tampere) ajan wifi-tunnusten saamiseen, tänään ne vihdoin sain, eikä kirveelläkään Android pariudu. Olen koittanut ilman mobiilidataa, lentokonetilassa, perätilassa, seuraavaksi varmaan humalassa!
Auto piippaa vain kerran näppäilyjen jälkeen, eli ei ole puhelimia pareina valmiiksi, löytää auton wifin, mutta siinä saatanan ohjelmassa siinä SSID-valinnassa tulee vain tyhjä ruutu.
Muutenkin, miksi täytyy joka asiasta piipata, miks lämmittimen ajastaminen autosta on tehty niin v*#$n vaikeeks, miksi sen ajastuksen saa vain 10min välein, eikä lainkaan suoraan käyntiin ja miksi ne ajastukset eivät kuittaannu kun ovat ohi ja miksi sitä lämmityksen pituutta ei voi valita autosta! Ihan heti alkukosketus, avaimettomassa Volvossa kun ei tarvitse painaa nappia kun menee sisälle autoon, senkun vetää kahvasta yms.yms.
Alkaa huumori loppuun, no tulipa ostettua, toivon mukaan se tästä tasottuu kun pääsee sinuiksi...
Jos ajastimessa on mahdollisuus valita muutakin kuin ilmastointi, eli löytyy tuulilasin sulatuskuva tai heat niin silloin on sähköinen lämmitin (3 eri vaihtoehtoa siis). EV häiriöön lääkkeitä jollei varsinaista vikaa muuten löydy veikkaisin erillistä varashälytintä tai päivityksiä tekemättä. Kovaa opiskelua itsekin saanut suorittaa että jotain ymmärtää auton päälle eli uusi harrastus tästäkin tuliAlkaa tässä myös huumori loppumaan, kun ei toimi ajastettu lämmitin ja valtuutettu huolto (Delta-auto) ei edes osaa sanoa onko autossa lämmitin vai ei. Lisäksi EV häiriö valo syttyy palamaan ja eivät huollossa saa kuitattua sitä pois!!!
Ajastimessa on kaikki kolme vaihtoehtoa, mutta toimimaan niitä ei saa ajastimesta. I phonella saa toimimaan ilmastoinnin, valot ja parkkivalot.
Olen myös huomannut, että autosta on tullut harrastus, sen verran on monimutkaisempaa tekniikkaa kuin perinteisissä Dieseleissä.
Minulla oli samaa ongelmaa, kun auton elokuussa hankin, eikä minulla ollut puhelimella wifin kautta pääsyä ajastimiin)Ajastimessa on kaikki kolme vaihtoehtoa, mutta toimimaan niitä ei saa ajastimesta. I phonella saa toimimaan ilmastoinnin, valot ja parkkivalot.
Olen myös huomannut, että autosta on tullut harrastus, sen verran on monimutkaisempaa tekniikkaa kuin perinteisissä Dieseleissä.
ok, kiitos.. Eli jos on seiniä ympärillä niin tuskin saa kontaktia..?Kantama on 50m
Sen verran olen erilaisia foorumeja lueskellut lämmityksen kaukokäynnistykseen liittyen, että palikka löytyy, mutta siinä tulee Volvo mukana . Eli Android luuri ja Tasker tulille. Sillä saa melko luotettavan toteutuksen tehtyä... Vai löytyykö jo nykyään joku valmis palikka millä saisi tekstarilla auton esilämmitettyä?
Sen verran olen erilaisia foorumeja lueskellut lämmityksen kaukokäynnistykseen liittyen, että palikka löytyy, mutta siinä tulee Volvo mukana . Eli Android luuri ja Tasker tulille. Sillä saa melko luotettavan toteutuksen tehtyä.
Tulossa sellainen ruotsista kyllä.Ostin Hollannista tuodun 2016 PHEVn jossa Remote Control. Eikö todellakaan ole olemassa sim-kortillista lisälaitetta saatavilla lämmittimen kaukokäynnistykseen mistä päin maapalloa tahansa? Edelliseen autoon hankittiin tuollainen webbikäyttöinen lisäke Eberiin ja oli aivan upea käyttää. Nyt jos tuo kaukokäynnistäminen on noin hankalaa niin hermo menee jo heti alkuunsa. Voisiko joku viritellä mulle vaikka sms-viestillä toimivan korvikkeen. Korvausta vastaan tietty.
Moi, saitko tilattua tuon Suomeen? Katselin että toimitusmaata ei saa vaihdettua..Tulossa sellainen ruotsista kyllä.
http://www.runesdata.se/butik/bilelektronik/mitsing-link/
vielä ei siis toimituksessa tuo edes.
En tilannut vielä. Tuon hemmon kanssa olen jutellut ja international toimitukset onnistuvat myös. Mutta odottelen että saa osat nyt ensin..se siis tilaa osia vasta kasan ja rakentaa sitten nuo ja lähettää.Moi, saitko tilattua tuon Suomeen? Katselin että toimitusmaata ei saa vaihdettua..
Okei.. jos joku aikoo tilata isomman kasan niin voin osallistua.En tilannut vielä. Tuon hemmon kanssa olen jutellut ja international toimitukset onnistuvat myös. Mutta odottelen että saa osat nyt ensin..se siis tilaa osia vasta kasan ja rakentaa sitten nuo ja lähettää.
Hei,
Olen ostamassa Itävallasta Outlander PHEV autoa ja tuomassa sitä jossain vaiheessa Suomeen. Noissa yksilöissä ei ole vakiona Remote Controllia, onko tuollaisen asentaminen jälkikäteen mahdollista/järkevää tai onko tuota ajastettua lämmitystä mahdollisuus saada mitenkään toimimaan ilman remote toiminnallisuutta? Auton menuista tätä toimintoa ei ainakaan löytynyt. Varustelistalla lukee "Additional electrical heating for the interior" eli lämmitin ilmeisesti löytyy. Kiitoksia etukäteen mahdollisesta avusta.
Onko joku nähnyt auton jossa sitä lämmitintä ei olisi? Tuntuisi oudolta että lataushybrissä ei olisi lämmityslaitetta sähköllä ajaessa ollenkaan?Katso auton pohjan alle apparin puolelle takapenkin kohdalle, siellä jos kulkee pari putkea niin on lämmitin. Muutoin ei taida olla.
Näyttäisi siltä että lisälämmitin löytyy mutta autosta puuttuu vain tuo remote/ajastus mahdollisuus. Esilämmitys sähköllä luulisi kuitenkin onnistuvan silloin kun auto on vielä töpselissä niin että kylmällä kelillä voi lähteä täydellä akulla liikenteeseen eikä kuluttaa polttoainetta?
Kokeilin tänään, ei onnistu. Jos laittaa lämmityksen päälle, niin sammuu heti jos laittaa johdon kiinni, jos taas yrittää laittaa ollen jo johdossa, ei lähde lämmitysvastus päälle. Kiertovesipumppu kyllä surraa ja kierrättää.Näyttäisi siltä että lisälämmitin löytyy mutta autosta puuttuu vain tuo remote/ajastus mahdollisuus. Esilämmitys sähköllä luulisi kuitenkin onnistuvan silloin kun auto on vielä töpselissä niin että kylmällä kelillä voi lähteä täydellä akulla liikenteeseen eikä kuluttaa polttoainetta?