Remote control

Ei ole iOS kokemusta, mutta useammalla eri androidilla kantama noin 3 metriä. Jos olen puolta metriä kauempana ulko-ovesta niin ei toimi, vaikka auto seisoo ihan oven edessä.
 
Onkos muut huomanneet eroa remoten kantamassa androidin ja iphonen välillä? Vaimo vaihtoi oneplussan iphone 12 malliin ja nyt pitää melkein ulkona käydä että yhdistää. Ja yhdistäminenkin tapahtuu manuaalisesti kun ennen androidilla toimi automaattisesti ohjelman avattua.
Omenavehkeistä ei omakohtaista kokemusta, mutta kuuleman mukaan ongelmallisia mitsun kanssa muutenkin kuin pelkän kantaman osalta...

Androideissakin tuppaa olemaan melkoisia eroja riippuen itse puhelimesta ja käyttöalueesta.
Oma Huawei ottaa kotipihassa ongelmitta yhteyden vaikka talon vastapäisestä nurkasta tai takapihalta autoon asti n. 20-30m matkalla. Työpaikalla tukiasemamaston ja 5 eri yrityksen wifin alla täytyy kävellä parin metrin päähän autosta että toimii.
Pelkkään remote käyttöön pyhitetty vanha Samsung piti kotona teipata autopaikkaa lähimmän ikkunan pieleen, että saa yhteyden edes välttävästi, välimatka puhelimesta auton wifi-antenniin 3m...
 
Mistähän ihmeestä voi johtua, että My17 pehvin remote control sovellus vaan itsestään lakkasi toimimasta?

Applen luuri kyseessä. Ei ole päivityksiä tai mitään asentamatta ainakaan puhelimen päässä, eikä autoonkaan ole asennettu mitään uutta…yritin parittaa uudelleen, ei onnistu sekään. Vaikuttaa siltä, että autoon ei saa yhteyttä, vaikka auton wifiin yhdistää.
 
Mistähän ihmeestä voi johtua, että My17 pehvin remote control sovellus vaan itsestään lakkasi toimimasta?

Applen luuri kyseessä. Ei ole päivityksiä tai mitään asentamatta ainakaan puhelimen päässä, eikä autoonkaan ole asennettu mitään uutta…yritin parittaa uudelleen, ei onnistu sekään. Vaikuttaa siltä, että autoon ei saa yhteyttä, vaikka auton wifiin yhdistää.
Se yhdistäminen on hankalaa, muistaakseni. Itsellä lakkasi remote joskus toimimasta. Asensin softan puhelimeen uusiksi ja tässä vaiheessa on syytä poistaa auton wifi puhelimen listalta ja rekistöröidä puhelin uudelleen auton kanssa yhteen. Älä siis yhdistä auton wifiin puhelimen toiminnolla ekalla kerralla, vaan sillä softalla...
 
Kiitos vinkeistä, mutta sellaisenaan täällä esitetyillä ohjeilla ei mennyt mulla läpi.
Loppujen lopuksi homma onnistui ja kyllä tästä langasta oli apua.
 
Kiitos vinkeistä, mutta sellaisenaan täällä esitetyillä ohjeilla ei mennyt mulla läpi.
Loppujen lopuksi homma onnistui ja kyllä tästä langasta oli apua.
Outlanderissa piti ekalla kerralla ja puhelinta vaihtaessa resetoida ensin vanhat kytkökset pois. Samoin kävi Eclipse Crossin kanssa. Todella hankalaksi on yhdistäminen tehty, valikoista pitäisi onnistua kuten handsfree.
Jossain puhelimessa piti muistaa laittaa että yhdistä siitä huolimatta ettei internettiä ole, muuten puhelin jätti yhdistämättä.
 
Ilmeni seuraavanlainen ongelma. Omalla Android-puhelimella ei saa jostain syystä enää yhteyttä auton (Outlander PHEV vm-19) Remote Control systeemiin. Ihan lakkasi vain ykskaks toimimasta, syytä en tiedä. Vaimon puhelimella toimii normaalisti kuten aiemminkin.
Ajattelin että poistaisin omasta puhelimesta Remote Control sovelluksen ja lataisin sen uudelleen.
Samaten poistaisin auton Remote Control systeemin asetuksista vain oman puhelimeni ja lisäisin sen sitten takaisin sinne uudelleen.

Mutta osaako joku neuvoa miten tuo yhden puhelimen poisto tehdään auton Remote Control systeemistä?
Ei oikein tahdo löytyä tuolle ohjeistusta.
 
Ilmeni seuraavanlainen ongelma. Omalla Android-puhelimella ei saa jostain syystä enää yhteyttä auton (Outlander PHEV vm-19) Remote Control systeemiin. Ihan lakkasi vain ykskaks toimimasta, syytä en tiedä. Vaimon puhelimella toimii normaalisti kuten aiemminkin.
Ajattelin että poistaisin omasta puhelimesta Remote Control sovelluksen ja lataisin sen uudelleen.
Samaten poistaisin auton Remote Control systeemin asetuksista vain oman puhelimeni ja lisäisin sen sitten takaisin sinne uudelleen.

Mutta osaako joku neuvoa miten tuo yhden puhelimen poisto tehdään auton Remote Control systeemistä?
Ei oikein tahdo löytyä tuolle ohjeistusta.
Ei voi poistaa yksittäistä puhelinta auton päästä, vaan poistettava ja yhdistettävä molemmat uudelleen.

Tarkastaisin kuitenkin ensin ongelmallisen luurin asetukset jos toisella kuitenkin pelaa normaalisti.
 
Onko puhelimesi kiinni kotona 5Ghz WiFi verkossa, se voisi vaikeuttaa tuohon auton wifiin tarttumista, auton verkko 2,4Ghz kun on pätkittäin päällä niin ei ehtisi löytää oikealla hetkellä? Siitä jaksotuksesta muutenkin johtuu se alku hitaus.
 
En ole nyt viime aikoina ehtinyt selvittää/ syventyä asiaan pidempään, mutta sama vika jatkuu edelleen Omalla puhelimella (Xiaomi) ei pelitä Remote Ctrl mutta vaimon puhelimella (Samsung) toimii kyllä. Eli Vaimo saanut hoitaa nyt sitten Remote-jutut :giggle:
Mutta pitäisihän tuo tässä kuntoon laittaa ja selvittää.

Omalla puhelimella tulee vain ilmoitus : Yhteys ei toimi. Virhekoodi 2201
Ei tule mieleen mitä on mahtanut tapahtua kun lakkasi ykskaks toimimasta ja ollut jo reilun kuukauden-pari. Siihen asti pelasi aina ok.

Noihin yllä oleviin vinkkeihin liittyen:
-Kyllä Wifi pitäisi olla päällä (muuten pelaa kaikki ok ja puhelin yhteydessä wifi verkkoon).
-Tarkastettu myös että Remote Ctrl sovelluksella on pääsy puhelimen sijaintiin (eli tuo liittyy ilmeisesti yllä olevaan paikannukseen)
-Kokeiltu myös 2.4Ghz wifi-verkossa mutta ei vaikutusta.
 
-Kokeiltu myös 2.4Ghz wifi-verkossa mutta ei vaikutusta.
Missä muussa voi kokeilla? Ei ainakaan 2019-mallissa muita verkkoja olekaan.

Oletko nyt yhdistänyt siihen auton wifiin?
Vasta kun puhelin on kunnolla yhdistänyt, sitten avaat sen softan. Välillä joutuu itsellä softan tappamaan ja kokeilemaan alusta.
Freedome ja muut vpn:t pois päältä...
 
Omaan my14 sain juuri liitettyä Applen luurin.
Elikkä yhdistin ekaksi puhelimen wlanilla autoon jossa tietty salasana pitää olla tiedossa.
Ei onnistunut ennenkuin ohjeilla olin poistanut entiset liitetyt laitteet.Sen jälkeen toimii ainakin sisältä autotalliin tuo yhteys.Eikä ole temppuillut yhtään.
 
Täällä samaa ongelmaa kuin mitä tuossa ylhäällä muutama muukin raportoinut, eli:

Keväällä toimi vielä remote normaalisti, mutta nyt kylmien kelien myötä kun on samalla puhelimella kuin aiemminkin (iphone) yritetty remotea käyttää, ei onnistu. Vika on aina samanlainen, auton wifiin kytkeytyminen onnistuu kyllä ja yhteys kestää päällä kunnes avaa remote -sovelluksen, jolloin puhelin katkaisee yhteyden auton wifiin ja remote ilmoittaa (yllättäen) että ei yhteyttä. Kokeilin vanhemmalla android-tabletilla, laitteen rekisteröinti menee läpi niin pitkälle, että rekisteröinnin jälkeen tabletti yrittää avata remote -sovelluksen auki, vaan samalla lailla katkaisee yhteyden wifiin ja valittelee sitten yhteysongelmaa. Saiko @Cooley tai Jp68 ongelmaa ratkaistua?
 
Täällä samaa ongelmaa kuin mitä tuossa ylhäällä muutama muukin raportoinut, eli:

Keväällä toimi vielä remote normaalisti, mutta nyt kylmien kelien myötä kun on samalla puhelimella kuin aiemminkin (iphone) yritetty remotea käyttää, ei onnistu. Vika on aina samanlainen, auton wifiin kytkeytyminen onnistuu kyllä ja yhteys kestää päällä kunnes avaa remote -sovelluksen, jolloin puhelin katkaisee yhteyden auton wifiin ja remote ilmoittaa (yllättäen) että ei yhteyttä. Kokeilin vanhemmalla android-tabletilla, laitteen rekisteröinti menee läpi niin pitkälle, että rekisteröinnin jälkeen tabletti yrittää avata remote -sovelluksen auki, vaan samalla lailla katkaisee yhteyden wifiin ja valittelee sitten yhteysongelmaa. Saiko @Cooley tai Jp68 ongelmaa ratkaistua?
Oletko kokeillut rekisteröidä laitteesi uudelleen auton kanssa? Itse jouduin tekemään, kun remote-appi ei mielestäni saanut lämmitystä enää päälle. Tein jonkun auton resetoinninkin, vaikutti kyllä turhalta: https://www.mitsubishi-motors.com/e...ev/app/remote/registrationinitialization.html

Ja sitten puhelimesta/tabletista poistat sen auton wifin kokonaan ja aloitat remote control-apillä rekkaamisen.

Omia kokemuksia:
- auton wlan ei saa olla yhdistettynä kun rekkaa äppiä, äppi itse lisää sen wlanin sun puhelimeen
- paikannus puhelimessa oltava päällä
- vpn ei saa olla puhelimessa päällä, esim F-securen Freedome ja vastaavat...

Nyt kun uudelleenrekisteröin, niin kyllä sain itsekin ainakin 5 kertaa tehdä sen, jotain se tuntui sekoilevan. Kaiken kaikkiaan aika paska toimintohan tuosta on saatu, ideana ihan hyvä. Parempi toki, jos olisi netin yli...
 
Täälä kans sama homma eli ei enää pelaa kun sitä eniten tarvis (pörssisähkö ja pakkaset:LOL:)
Eli tehty mitsun ohjeiden(edellisen viestin linkki) mukaisesti kaikki melkein temput:
- softan poisto ja wifin unohdotus
- softan asennus ja sille sijantiluvat
- luurista sijainti päällä ja wifiasetuksista kaikki ylimääräinen pois
- uudelleen rekisterointi ja wifiyhteys softan ottamana
Antaa vikakoodia 2101 ja sitten yritin useaan kertaan poistaa VIN rekisteröintiä kokonaan, mutta sekään ei mene läpi...
Mikäli oikein tulkkasin ohjeet niin aluksi ovet kiinni, hätärit, keltaset virrat päälle, 10krt lukkoon pois(tämän jälkeen kuului kaksi piippausta eli yksi laite on rekisteröity), 20krt lukkoon pois ja tämä jälkeen pitäisi vissiin kuulua piippaus onnistuneesta rekisteröinnin poistamisesta, mutta sitäpä ei kuulu. Kokeilin useaan kertaan vaan ei mee läpi.
Löytyskö täältä apuja?
Niin ja luuri Xcover pro
 
Jos vaan auton vm antaa myöden niin suosittelen sitä kaukosäätimen nappulan lisäystä. Minulla on vielä ”pussillinen” painonappeja (avaimen kuoria ei ole).
 
Vanhempiin sai kaukosäätimeen lisättyä napin joka käynnisti viimeksi käytetyn ohjauksen.
Täältä voin antaa lämpimän suosituksen webastolle. Siinä samalla ratkee tuo etäohjauksen ongelmallisuuskin.
 
Täälä kans sama homma eli ei enää pelaa kun sitä eniten tarvis (pörssisähkö ja pakkaset:LOL:)
Eli tehty mitsun ohjeiden(edellisen viestin linkki) mukaisesti kaikki melkein temput:
- softan poisto ja wifin unohdotus
- softan asennus ja sille sijantiluvat
- luurista sijainti päällä ja wifiasetuksista kaikki ylimääräinen pois
- uudelleen rekisterointi ja wifiyhteys softan ottamana
Antaa vikakoodia 2101 ja sitten yritin useaan kertaan poistaa VIN rekisteröintiä kokonaan, mutta sekään ei mene läpi...
Mikäli oikein tulkkasin ohjeet niin aluksi ovet kiinni, hätärit, keltaset virrat päälle, 10krt lukkoon pois(tämän jälkeen kuului kaksi piippausta eli yksi laite on rekisteröity), 20krt lukkoon pois ja tämä jälkeen pitäisi vissiin kuulua piippaus onnistuneesta rekisteröinnin poistamisesta, mutta sitäpä ei kuulu. Kokeilin useaan kertaan vaan ei mee läpi.
Löytyskö täältä apuja?
Niin ja luuri Xcover pro
Itse itselleni vastaten.
VIN rekisteröinnin poisto onnistui kun laittoi käsijarrun päälle vaikka sitä kohtaa ei löytyny mitsun linkistä eikä Deltan lähettämistä ohjeista...tai ainakaan minä en hoksannut. Tämä vinkki tuli Deltan huoltomyyjältä.
Rekisteröinti ei aluksi halunnut mennä millään läpi, mutta kun laittoi rekisteröinnin ajaksi luurin lentotilaan niin onnistui.
Nyt pelaa.
Kiitokset Oulun Deltaan, jotka vastasivat sähköpostiin eilen iltamyöhään.
 
Vaimolla sama ongelma iphonen kanssa, yhteys vain katosi. Minun androidilla toimii normaalisti.
Mistähän löytyisi yksinkertaiset ja selkeät ohjeet kuinka hän saisi yhteyden palautettua omaan puhelimeensa ilman, että samalla poistaa minut auton verkosta. On kyllä aika surkea ja monimutkainen systeemi Remoten ja puhelimen yhdistämisessä
 
Kaikki tällä sivulla mainitut vinkit kokeiltu?
Nakkaa tähän sähköpostiosoite niin laitan Deltasta saadut ohjeet tuleen.
 
Sattuuko kukaan olemaan kokeillut sellaista vaihtoehtoa että outlanderiin laittaisi itse suoraan kiinni esim usb-päätteisen wifijatkimen, jos verkon kantama paranisi sitä kautta? Ainakin omassa 2017 vuoden mallissa kun nuo kaikki on siinä etupenkiien välisessä säiliössä niin ei varsinaisesti edes häiritsisi erillinen antenni siellä.
 
Tässä pari vuotta asian kanssa taistelleena tein vasta nyt havainnon, että muiden laitteiden wifi-signaalit blokkaavat helposti tuon heiveröisen remoten wifiverkon. Laittamalla läheisen läppärin kiinni, tai muuten wifin pois päältä, yhteys toimii hyvin sisältä autolle, joka on 15m päässä katoksessa. Wifiverkon kanavat kannattaa myös valita siten, että kotireitittimen kanava on mahdollisimman kaukana remoteverkon kanavasta. Sieltä äpistähän kanavaa voi myös vaihtaa. Ja kotiverkon kanava kiinteäksi reitittimen asetuksista toiseen laitaan taajuuskaistaa.
 
Onnistuisiko tännekkin laittamaan ohjeita?
Nyt jonkin verran tapellut apin kanssa ja ei yhdisty :(
jonnylind84@gmail.com
Sain nämä ohjeet Jannelta - monet kiitokset. Minun oli pakko resetoida = poistaa aiemmat yhteydet ja sitten lisäsin omani ja vaimon iphonen uudelleen noilla ohjeilla.
Piti tehdä muutamaan kertaan kun ei aina mennyt läpi kerralla. Istuin siis autossa ovet lukossa kun askartelin näitä:).
 

Liitetiedostot

  • EV Remote Control resetointi 2018.pdf
    143.8 KB · Lukukerrat 239
  • MITSUBISHI EV Remote rekisteröinti 2020.pdf
    630.4 KB · Lukukerrat 707
Sain nämä ohjeet Jannelta - monet kiitokset. Minun oli pakko resetoida = poistaa aiemmat yhteydet ja sitten lisäsin omani ja vaimon iphonen uudelleen noilla ohjeilla.
Piti tehdä muutamaan kertaan kun ei aina mennyt läpi kerralla. Istuin siis autossa ovet lukossa kun askartelin näitä:).
Kiitokset, pitää kokeilla
 
Itse ostin tuon https://www.google.com/search?q=Mitsubishi+outlander+phev+rpn12&client=ms-android-huawei-rev1&prmd=isvn&sxsrf=ALiCzsb4W9n1b9KkUeiEMlir8vdzpCH5_Q:1672226182248&source=lnms&tbm=vid&sa=X&ved=2ahUKEwiRws78l5z8AhURksMKHSN-B_wQ_AUoA3oECAIQAw&biw=360&bih =621&dpr=3#fpstate=ive&vld=cid:c77b84a8,vid:6eSPciomtCI ja nyt yhteys pelaa puhelimella hyvin myös talon sisältä.
Aikaisemmin oli ongelmia saada yhteys autoon noin 20 metrin päästä. Auto joko tallissa tai ulkona.
Asennus oli helppo, kun meni tuon videon ohjeitten mukaan.
Itse laitteen asensin talon ja auton väliin kylmään varastoon.
 
Viimeksi muokattu
Hei.
Nyt tarvitaan neuvoja ostin tuollasen -14 vuosimallin PHEV hollannista tuotu. Olen yrittänyt saada nollattua tuota Remote controllia 3:lla eri puhelimella en saa minkäänlaisia piippauksia enkä löydä wifiä vaikka olen kokeillu lentotilassa.

Voiko olla, että onnistuin ostamaan juuri sen yksilön missä ei remotea ole vai vaikuttaako asiaan kun ei ole alkuperäistä radioa vaan pioneerin soitin.

Mistä saisin täyden varmuuden onko sitä?

Auton allakin olen jo ryöminyt ja ettinyt aikasemmissa keskusteluissa kuvattuja putkia, mutta mulla menee tuossa kohtaa pakoputki. Taka-akselin myötäisesti menee joitakin vesiputkia.
 
Et pääse ainakaan EV-valikoihin sillä Pioneerilla. EV remote toimii kyllä ilman soitintakin puhelimen kautta jos sellainen on autossa.
Jos sulla ei mene niitä putkia auton alla niin silloin sulla ei ole EV remotea. Laita mulle sun rekkari ja/tai VIN YV:llä niin voin tarkistaa asian.
 
No niinpä tietysti. Ilmankos ei autoliike antanut varustelistaa. Eli en pysty edes ilmastointia laittamaan päälle kuin autosta.
 
Jos hankit EV Remote toimilaitteen niin saat etäohjattua ilmastointia ja latauksen ajastuksia kännykällä. Nimim. Akio osaa kertoa tosta tarkemmin. Lämmitystä pelkällä toimilaitteella et tietenkään saa.
 
Ok ja ei varmaankaan kovin halpa ole. Taidan alkaa perumaan kauppaa tai että alkavat etsimään paremmilla varusteilla olevaa yksilöä. Peruutuskameraakaan ei voi käyttää kun alkaa valittamaan että kuva voi olla väärin päin eteen päin ajaessa kuittaamalla saa pois mutta kohta palaa takaisin.
 
Omaan laitoin jälkiasennuksena remote purkin. Pitää myös koodata
 
Paljonko maksoi ja oliko minkälainen asentaa? Mitkä kaikki toiminnot saan jos asennan tuon remoten ja vaikuttaako tuo pioneerin soitin noihin toimintoihin.
 
Voit ajastaa latauksen jäähdytyksen. Tietty jäähdytyksen saa myös heti päälle sillä. Kantama on vaan onneton.

Sinne saa aktivoitua myös lämmityksen ja tuulilasin lämmityksen, mutta ilman kyseisiä komponentteja ne ei tietty toimi.

Käytetty osa noin 90e, koodauksen tein itse. Laitteet ny maksoi jotain tietty
 
Selvä. Pitää viikonloppuna käydä liikkeessä vähän kyselemässä kun ostaessa tosiaan pyysin varustelistaa, mutta en saanut. Sanottiin vaan, että kattava varustelista koska on instyle ja sähköistä takakonttia ei ole. Tuntuu kyllä ettei ole paljon muutakaan.
 
Kuulostaa vähän siltä että myyjä on arponut tuon Instylen omasta hatustaan. Mistä päin maailmaa auto on Suomeen uitettu?
 
Tuohon on vaikea vastata, ellei löydä Hollannin myyntiesitettä auton mallivuodelta. Varusteluetteloissa voi olla paljon markkina- ja vuosimallikohtaisia eroja ja myös varustelutasojen nimet voi olla erit eri maissa ja eri vuosina. Instyle on kuitenkin sieltä kalleimmasta päästä joten jotain muutakin varustetta kuin ratti ja polkimet pitäisi löytyä. Tuntuu että käytettyjen myyjät läiskii ilmoituksiin noita varustelutasojen nimiä ihan arvalla eivätkä tietenkään itsekään tiedä mitä mihinkin varustelutasoon kuuluisi, ja usein eivät tunnu tietävän sitäkään mitä hallissa seisovasta autosta sitten oikeasti löytyy.

Ongelmia tuottaa se että tuota varustelutason nimeä ei yleensä lue välttämättä missään. Mulla on Ruotsista tuote MY2014, joka Instyle Navina myytiin, mutta en ole mistään autosta tai sen papereista tuota mallinimeä löytänyt. Kaikki dokumentit on vain "Outlander PHEV" -merkinnöillä ilman tarkennuksia. Varustelista on kuitenkin hyvin kattava eikä autosta kovin montaa varustetta taida puuttua. Täysnahkapenkit, adaptiivinen vakkari, sadetunnistin, sähkötakaluukku, peruutuskamera, tutka takana (edessä ei tutkaa), törmäily- ja kaistavaroittimet, navigaattori, sähkölämmitin, remote, Rockford Fosgaten mankka subwooferilla yms. kaikki löytyy. OIkeastaan kattoluukku taitaa olla ainoa minkä olen keksinyt puuttuvan ja jostain luin että alkupään skandiversioihin sitä ei saanut rahallakaan. Vastaavasti hollannikkaista se tuntuu tosi usein löytyvän.

En silti tiedä varmaksi onko tuo Instyle Navi vai ehkä myyty Ruotsissa jollain muulla nimellä aikanaan.

Ostajille vinkiksi että ei kannata luottaa mallimerkintään ilmoituksessa vaan kaikki varusteet kannattaa itse todentaa paikan päällä ennen kauppojen sopimista.
 
Niinhän se olisi pitänyt. Tuossa sadetunnistin, rockford fosgaten mankka subwooferilla, perutuskamera mikä ei toimi ja avaimeton sisäänkäynti mikä ei myöskään toimi tai en osaa käyttää. Muuten on perus ominaisuudet mitä nyt on jo tuon ikäsissä kaikissa vakiona. Vähän harmittaa kun en tutustunut kunnolla autoon vaan luotin myyjään.
 
Ongelmia tuottaa se että tuota varustelutason nimeä ei yleensä lue välttämättä missään. Mulla on Ruotsista tuote MY2014, joka Instyle Navina myytiin, mutta en ole mistään autosta tai sen papereista tuota mallinimeä löytänyt. Kaikki dokumentit on vain "Outlander PHEV" -merkinnöillä ilman tarkennuksia. Varustelista on kuitenkin hyvin kattava eikä autosta kovin montaa varustetta taida puuttua. Täysnahkapenkit, adaptiivinen vakkari, sadetunnistin, sähkötakaluukku, peruutuskamera, tutka takana (edessä ei tutkaa), törmäily- ja kaistavaroittimet, navigaattori, sähkölämmitin, remote, Rockford Fosgaten mankka subwooferilla yms. kaikki löytyy. OIkeastaan kattoluukku taitaa olla ainoa minkä olen keksinyt puuttuvan ja jostain luin että alkupään skandiversioihin sitä ei saanut rahallakaan. Vastaavasti hollannikkaista se tuntuu tosi usein löytyvän.

En silti tiedä varmaksi onko tuo Instyle Navi vai ehkä myyty Ruotsissa jollain muulla nimellä aikanaan.
Itse hain oman MY2014 ruotsista täysin vastaavilla varusteilla ja näitä paremmin varusteltuja myytiin siellä "Business NAV Safety" mallimerkinnällä
Ja huonommin varustellut sitten jollain muulla, en muista millä, mutta ainakaan silloin 2018 alkuvuodesta kun tuon hain ei tainnut yhtään mallia olla Instyle NAVI tms merkinnällä millä näitä suomessa markkinoidaan
 
Se avaimeton kulku vaatii että painat kahvassa olevaa nappia. Napit löytyy etukahvoista ja takaluukusta.
 
Takaisin
Ylös Bottom