Rengaspaineanturi

jussi666

PHEV -16
Liittynyt
4 Kesäkuu 2012
Alkoi valo palamaan ja ohjeiden mukaan kun resetoi niin jää valo kuitenkin vilkkumaan kojetauluun alas ja muutamien km jälkeen taas kuuluu pling ja valo palaa kiinteästi? Eikä vaihto onnistu 1->2 sitten millään?? Olihan sekavasti kirjoitettu ;)
 

PajeGls

Active Member
Liittynyt
16 Helmikuu 2005
Muistaakseni käytettävän sarjan vaihto onnistuu vain silloin kun auto ei ole käynnissä.

Ilmanpaineet tarkistettu? Kylmä sää voi laskea niitä reilustikin.

Anturin käyttöiäksi on arvioitu 5 - 10 vuotta, voi olla että sen akku on finaalissa, jolloin tarvitsen uude(n/t).
 

jussi666

PHEV -16
Liittynyt
4 Kesäkuu 2012
Jep testattu on monella tapaa? Ilmanpaineet myös tarkistettu. Auto reilut pari vuotta vanha niin ei luulisi anturitkaan vielä prakaavan?
 

Webtrap_86

Well-Known Member
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2004
Sijainti
Lahti
Jos valikkoon asti pääset ja löytyy 1-2 kohta niin ja ei vaihda siitä.
1. Joko toista sarjaa ei ole koodattu autoon. Jolloinka hep ja liikkeeseen kodattavaksi.
2.rengassarjan anturit on kopioitu toisesta(kesä) sarjasta talvi sarjaksi. (joka ei ole oikea tapa. Ja olet resetoinu valikosta alimmaksi paineeksi esim sen paineen mikä sulla sillä hetkellä autossa oli.
3. Sulla ei ole edes tunnistimia toisessa sarjassa, eli joku säästänyt siinä ja ajellut joulukuusen kera.

Toivottavasti selkeytti.
 

Zuikkis

Active Member
Club Member
Kaupallinen Ilmoittaja
Liittynyt
15 Lokakuu 2017
Tänään aamulla -30C pakkasella ensin valitti matalista rengaspaineista. No loogista onkin että kylmällä paineet laskee, eli varmaan ihan todellinen herja. Suhautin kompuralla vähän ilmaa renkaisiin, jolloin valitus loppui eli diagnoosi oli ollut ihan oikea.

Mutta, noin 20km ajon jälkeen syttyikin valo taas, tällä kertaa "pontevampi" herja että "mitsubishi service required" tai jotain semmoista. Eli olisko nyt jostain renkaasta anturi pimahtanut kokonaan? Odoteltava varmaan plussalle että mitä tapahtuu..
 
Ylös Bottom