RIAL Viper E 15''

V

vuokko

Guest
Elikkäs sain tutulta tarjouksen tälläsestä setistä: Rialin Viper E vanteet http://www.rialwheel.com/images/wheels/ve.jpg + BFGoodrich 195/50 kumeilla hintaan 300 euroa... Mielestäni ihan Ok tarjous...
Renkailla ja vanteilla ajettu vasta yksi kesä (-04), vanteissa ei naarmuja tai muuta ihmeellistä ja renkaissa vielä pintaa hyvin...Tuttu kun on töissä rengasliikkeessä niin saa aina joka vuosi uudet kumit+vanteet alle "sponssattavaks"... Mutta niihin kysymyksiin eli.. Onkos kellään kokemusta autosta jossa EI ole ohjaustehostinta (kuten minulla) johon sitte on lykätty esim. tuollainen setti tai vastaava alle pyörimään... Eli käykö se auton käännettävyys jo aivan helvetilliseksi...Pieni jäykkyys ei haittaa, itse sillä autolla kuitenkin ajelen ja en nyt mikään kukkakeppi ole..Mutta jos käännettävyys menee siihen että "joutuu kepillä rattia kääntämään", niin sitte vois tuon tarjouksen jättää väliin...Ois vaan mukava saada jotain hiukan massiivisempaa alle kuin nuo normivanteet 13''...
Eli kokemuksia ja neuvoja otetaan mielellään vastaan...kiitos jo etukäteen.
 
Ajon aikana ei pitäisi ilmetä suurempia jäykkyyksiä. Toinen asia on sitten paikallansa. Saa olla pientä liikettä avittamassa kääntelyssä.
Veljellä on juuri 195 kumit, eikä se niitä kiroa muuta kuin parkissa kännellessä ;D
Hyviä kauppoja tekemään :peukku
 
Ja kyllähän ne siinä parkkeerauksessakin toimii kun muistat pitää auton aina pikkasen liikkeessä :) Säästää habaa :)
 
Jep, eiköhän se tuosta luonnistu... Huomenna käyn hakemassa setin...Ja jos käy kääntäminen raskaaks, niin pitää hankkia lisää lihaa luiden päälle... ;D
 
Itse ajelin paljon kaverin matukalla jossa ei ollut tehostinta. Alla oli 195/50/16 renkaat. Paikallaan kun joutui kääntämään niin sitten oli hippasen jäykkä, mutta muuten pärjäsi kyllä hyvin.
 
Takaisin
Ylös Bottom