rupespa mietityttää.. (coil-overit mitsuun?)

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Mitenkäs tuommoset coil overit sais mitsuun?
colttiin A15 / cordiaan.

niko lienee laittanut?, mistä pitää modifoida tjsp?
valmiita sarjojahan lienee tuskin on :)
(ei voi olla niin helppoa)

-- jussi
 
E3-4wd kynäjousitolpat käy suoraan mm. A15, C1, E1 napoihin. Yläpäästä en vielä tiedä, osat on vasta tulossa sorvarilta ;D. Periaatteessa jos löytää E3-kynäjousi-ylälautaset, niin miksei ne kävis.....

Itse hylkäsin kuitenkin alkuperäisen yläpään säädettävän-metallisen-uniball-yläpään hyväksi.

Taakse joutuu sovittamaan jotkut yleismallin tolpat (ei vaikeaa koska katukäytössä alkuperäisen jousen joutuu kuitenkin säilyttämään)

Alkuperäisen jousen tilalle vaan joku löysä jousi apujouseksi.
 
Coltista en tiiä, mut mulle yks kaveri sorvas sopu hintaan mittatilaustyönä kaikki tarvittavat osat, ku tein Carismaan ja Galantiin kynäjousi alustan. Käytin Konin iskareita aihioina. Sama heppu on tehny paljon vastaavia osia (säädettävät yläpäät jne.) kilpureihinkin joten laatu ja kestävyys on kohdallaan.
 
Mulle se teki ylälautaset, alalautaset ja kierreholkit. Lautaset alumiinist ja kierreholkin "mustast" kamast ja nylon sovitteet, ni hinta oli jotain alle 300 ekii.
 
Kierreholkit mustasta? Voi olla ettei paljo vuoden ajon jälkeen korkeutta säädellä :D Miten alumiini kestää kulutusta?

sori tää kommentti, mutta ihmetytti vaan nuo materiaalit.....
 
Niin, siis toki alu osat pitää eloksoida ja mustat passivoida, muuten kyl jämähtää kii. Alu osat kestää hyvin, loppu pelissähän niihin kohdistuu aika tasanen rasitus.
 
Alumiini kestää tosi hyvin, Niitten lautasten ei tosiaanka tarvii olla mitää isokokosiakaan..Ja kierteihin ku laittaa kunnollista kiinnileikkautumisenestoainetta niin aukee varmasti...
 
Takaisin
Ylös Bottom