Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
No noin lyhyesti.
Nokkapyörän säätämistä suhteessa nokka-akseliin ja tämä taas vaikuttaa venttiilien aukasu/sulkeutumisaj-
ankohtaan suhteessa kampiakselin asteisiin.
Ks. toimenpide(ajoitus) on tehtävä AINA dynossa!
SappGsrTbo:lle sääd. n-pyörää 8v 4g63 mosaan saa
tiettävästi ainakin Tommis Billetistä.
Ja tosiaan jos 1 mm. on otettu kannesta pois niin VARM-
asti tarviit sääd.pyörän et saa kaiken parhaan tehon
esille![]()
saaks niiltä 8v-koneellekin??? en toimittanut niille semmoisesta mallia (kun ei ollut sellaista), tommi on hommannut ilmeisesti jostain itse....
N
Arskalle vielä..
Että en saanu sitä painoa mitattua. Ku ei oo vaakaa, joka riittäis yli 250g, damm!
Mut noin käsituntumalla se säädettävä oli kuitenkin hieman kevyempi kuin vanha-valu-pyörä!
Pieni ongelma sen tapin kanssa joka jeesaa laittaa sen tiettyyn asentoon suhteessa nokka-akseliin.
Se tappi oli hiukka liian paksu, työntömital näyttää molempien nokkapyörien reijät 6-millisiltä. Mutta ei se sinne tuntunut oikee mahtuvan. Tappi lähti nokka-pyörää kiristäessä menee sinne akselin sisää aluksi...
Nii ja sit se asteikko (o-piste) siin säädettäväs ei osunu samaan hampaaseen siihe vanhaa pyörää verrattuna, vaan viereiseen. Oli kuitenkin varmaan suunniteltu sillai et se olis samas kohtaa, kuin alkuperäses, niin lähellä se kuiteski on.
Eihän toi tietty haittaa, kun tietää et se ei oo se sama kohta. Joten pystyy laittaa ajotuksen suunnilleen kohdallee aluks... + on se tietty säätövara sit käytös!!
Mut on se hienon näkönen ;D