Sananen Fuel injector clinicin suuttimia käyttäville.

AnttiHartik

Active Member
Liittynyt
26 Kesäkuu 2006
Sijainti
Hyvinkää
Alkusanat: :D
Tuossa Outlanderissa nyt hetken aikaa tapellut kummallisen tyhjäkäynnin katoamisen kanssa.
Välillä toimii ihan hyvin ilman mitään ongelmia ja joskus tyhjäkäynti menee vain niin pienelle, että auto ei enää pysy käynnissä.
Myös satunnaisen p170 vikakoodin heittoa on ihmetelty. Tämä kylläkään ei ole ollut sitten millään lailla kytköksissä siihen milloin tyhjäkäynti toimii ja milloin ei.

Tänään oli auto vaimolla taas temppuillun pitkästä aikaa ja otin neuvosta vaarin ja paineistin ahtojärjestelmää turbon imupuoleta.
Imusarjan luota kuului suhina ja sieltähän se vuoto löytyi saippuaveden avustuksella. Kolmossylinterin suuttimen alapään o-rengas falskasi. :(
Bensakisko irti ja suuttimet hyppysiin. JOKAISEN suuttimen paksut o-renkaat olivat kovettuneet aivan koppuroiksi ja ihme ettei kaikki vuotaneet. Tiivisteet tulivat uusien FIC suuttimien mukana puolitoista vuotta sitten ja silloin olivat varsin asiallisen oloiset ja napakat imusarjaan. Tässä ajassa siis ovat menneet pilalle. Nyt muistuttivat enemmänkin muovia kuin kumia. :nykii

Kannattanee muidenkin ihan varuiksi katsoa miltä ne omat tiivisteet näyttää jos olette laittaneet suuttimien mukana tulleet renkaat sinne paikalleen...
 
Vs: Sananen Fuel injector clinicin suuttimia käyttäville.

Kannattaa vaihtaa viton-tiivisteet sinne, etenkin jos ajat viinalla.
 
Vs: Sananen Fuel injector clinicin suuttimia käyttäville.

Basbarduu sanoi
Kannattaa vaihtaa viton-tiivisteet sinne, etenkin jos ajat viinalla.
Lähestyin aiheesta FIC:iä mailitse ja he kertomansa mukaan käyttävät Viton tiivisteitä joiden kyllä tulisi kestää. Eli ei sekään autuaaksi tee.

Viinalla en 98:ia kummemmin läträä(ainakaan vielä).
 
Takaisin
Ylös Bottom