Vs: Satakunnan autotalon (porissa) mitsutohtori
Olen koittanut opettaa tuota tyhjäkäyntiä autolle noin 10 kertaa, olen antanut auton "resetoitua" pari kertaa jopa yli vuorokauden eli akku irti.
Olen koittanut kahta eri tapaa joista lukenut eli käyttää tyhjäkäynnillä n 30min ilmastointi pois päältä, ja myös ilmastointi päällä. Testannut myös opettamista niin että antanut koneen lämmetä n80-90 asteeseen ja ottanut akun kengän irti n10 minuutiksi ja koittanut sen jälkeen josko oppisi, kaikki edellä mainitut keinot ovat epäonnistuneet enemmän tai vähemmä.
Tuo maffiin koskeminen jänskättikin enkä sitä pidellyt aikaisemmin mutta kun google on kaveri ja antoi youtubeen linkin https://www.youtube.com/watch?v=XYAwGq-A7ko ja epätoivoissani marssein pikimmiten motonetin hyllylle josta cleaneria löytyi.
Jostain muusta ketjusta luin että BISS ruuvin "tehdas" asetus olisi pohjassa, siellä se on nytkin. En varmuudella voi sanoa että se olisi omassakin autossa ollut pohjassa kun on sen verran aiheuttanut auto kipuilua jo omassa päässäkin että on pakko ollut resetoida omaakin päätä erinäisillä juomilla. ;D
Tosiaan auto on ollut jokapäiväisessä käytössä emännällä joten uskoisin että suhteellisen varovaista ajoa sillä on ajettukin.
Mr mmc sanoi
Anna käydä yli 20min tyhjäkäntiä, sen jälkeen varovaista ajelua 50-100km
Ecu on nollaantunut ja se hakee arvoja, mulla meni oman lancerin kanssa suhteellisen pitkään ennenkuin asettui tyhjäkäynti, toki meidän lanceri on ihan eri tekniikalla (1.8gdi turbo) mutta kaikissa mitsussa on vähän tuota opettelun hitautta
MAFFIA ei saa pestä millään cliinerillä !!!
Se on ultraääni perustainen vaurioituu anturit !
Biss ruuvia saa säätää vain ecun ollessa säätötilaan ajettuna, evoscan/mut testerillä tms.
Näitä pitäs välttää viimeiseen asti olla säätämättä, sekaisin saa ja hyvässä tapauksessa tk motti ajaa seinääpäin itsensä hengiltä ja polttaa oikein hyvällä tuurilla ecun