Sigmaatin jakoremmi vaihtoon

P

PekPal

Guest
192 000 km:n huolto lähestyy ja korjaamokirjan mukaan on vaihdettava mm. jakoremmi rullineen. Oiskohan viisasta vaihtaa myös vesipumppu ja laturi samaan konkurssiin?
Joensuulainen merkkiliike lupasi tekaista urakan 1 200 eurolla osineen. Tässä toivutaan vielä etuiskariremontista, joten löytyisiköhän lämiskälle ystävällisempää vaihtoehtoa esim. tarvikeosista? ::)
 
Jakopään osat maksaa merkkiliikkeessä 385€ ( Remmi ym.) Että kyllä on vaihtotyölle laitettu hintaa...lähes 5000 markkaa :eek: :eek:.
 
Niin...Motonetissä remmi 60€ ja kiristin 30€. Ohjuria ei löydy motonetistä. Ohjuri on merkkiliikkeessä 50€. 8)
 
mulle vaihdettiin remmi,vesipumppu ja kiristin rullat se makso töineen 500€!vaihtoon meni kuulemma 5 tuntia!
 
taati sanoi
mulle vaihdettiin remmi,vesipumppu ja kiristin rullat se makso töineen 500€!vaihtoon meni kuulemma 5 tuntia!

Merkkiliikkeessäkö vaihdatit ja alkuperäisillä osilla? Mikäs niin edullinen paikka on ja missä? Mulle antoivat kahdessa eri merkkiliikkeessä molemmissa hinta-arvioksi 800-850 e.
 
sellainen korjaamo kun jari-fix ja se on tampereella!alkuperäisiä osia käytettiin!
 
Takaisin
Ylös Bottom