sigman takasumuvalon lasi(muovi)

K

kamis100

Guest
oiskohan kellän tietoa tosta ulommasta "heijastinpinnasta" joka kulkee ton takapaksin laidasta  laitaan,tuli tossa peruutettua yks prätkä nurin,ja tuli siihen aika iso reikä.merkkiliikkeessä väitettiin ettei myydä erikseen,et pitäis ostaa sisuskaluineen päivineen,vaikken tarvis kun ton uloimman pinnan,ja hinta oli ihan älytön.kantsiskohan romiksista kysellä?onhan noita sigmoja saksasta jo aika paljo tullu,pari vuotta sitte ku ei löytänny osia oikein mistään.paha tehä itekkään mitää paikkausta,ku toi pinta on aika kupera just siitä kohtaa,ei ainakaa mun tieto-taito riitä.
 
Joo ei löydy kuin koko paketti sisuskaluineen maahantuojalta kesäälä ostin....voisin varmaankin tuon vanhan varaston nurkalta sopivasti myydä...täytyy kattoo mis kunnos on.
 
no katsoppa ihmeessä,tuli tässä nettihommassa taas aika pitkä tauko,nyt vasta muistin et kyselin täältä palstalta.miksi muuten vaihdoit? mulla itellä ei oo ku about 10x10cm reikä vasemmassa alakulmassa,ei raaskis ostaa koko pakettii, ainakaa uutta.mulla on se osanumero ja kuvakin jossain lapulla,mut eiköhän noi o samat 91-ja92 sigeissä?! mut tavoitta parhaiten puhelimella:040-5193743
 
Takaisin
Ylös Bottom