Sigman tyhjäkäynti?!

Esterholm

New Member
Liittynyt
18 Elokuu 2010
Mulla on nyt parisen kuukautta ollut farkku sigma vm 93. 3.0 24v V6 (tai ainanki merkkiliike väittää että olis 24 v..)
Yritin netistä ettiä vähä jokapaikasta että onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa kun mulla..
Löysin jostai ketjusta jo aiemmin että oli kysynyt, mut vastausta siihe ei sitten ollut tullut.
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=10544.0
Nikoff oli kysellyt samantyylisestä ongelmasta..

elikkäs, tyhjäkäynti ajoittain 1,5-2,5 tuhatta. sitten välillä taas pelittää iha normisti.
Varsinkin sen jälkeen toimii hetken kun oon hiekkatiellä käynyt lenkin ajamassa?!
Kuitenkaan tää tyhjäkäynti ongelma ei ole kulutukseen vaikuttanut, mitä ihmettelen..

Merkkiliikkeessä on vikakoodin lukijassa käytetty, ehdottivat et tyhjäkäyntimoottoripimeenä, sekä et kaasuläpän asentotunnistin olis kans. (aikalainen on-off kaasuhan tuos välistä tuntuu olevan)
Eikä täältä suunnalta ainankaa tunnu kyseisiä osia saavan ku merkkiliikkeestä ja hintaki oli huikeat 2000€.
Enkä taida edes itse osata osia etsiä oikeasta paikasta..

Itse tykästynyt autoon, mies kyllästynyt jo kun viat tuli esille ja toivonkin jonkinlaista ratkaisua asiaan..
mies otti kertaalleen jonkun osan tuolta irti ja putsas, oli sen verta paskanen et huhhu..pelitti tän jälkeenki hetken, mut ongelmat palas..joku sellainen mötikkä, jossa kiinni tämä kaasuläpän säätö juttu ja tyhjäkäynti moottori??!
Ja ei siis noita kahta osaa saanut merkkiliikkeestä eriksee, et koko mötikän kyllä...

Myös vihjeet siitä mistä kyseiset osat mahdollisesti saisi tulee tarpeeseen..(jos kukaan ymmärti mitä osia yritän metsästää..)
 
Vs: Sigman tyhjäkäynti?!

Kannattanee viedä auto jonkun sellaisen kerholaisen luo jolla on dataloggeri / mut testeri. Hetki ihmettelyä sen kanssa niin eiköhän selviä että missä vika. :) Missäpäin auto majailee?
 
Vs: Sigman tyhjäkäynti?!

No ainakin tästä Taipalsaarelta löytyy minulta Dataloggeri ja Samitsulta MUT -testerit. :)
 
Vs: Sigman tyhjäkäynti?!

Juu vaikkapa yksityisviestillä voi sopia tarkemmin katsomisesta jos niin haluaa... :)
 
Takaisin
Ylös Bottom