Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

HuBu

New Member
Liittynyt
14 Toukokuu 2003
Sijainti
Forssa
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

ST sanoi
Kun saat renkaat,niin katoppas piruuttas vuosi ja kerro se muillekkin..
Itselleni tuli tässä alkuvuodesta 3 sarjaa renkaita, juurikin rengasonlinesta ja kaikki olivat ihan "tuoreita".
 

HuBu

New Member
Liittynyt
14 Toukokuu 2003
Sijainti
Forssa
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Itselle kävi samalla tavalla. Elikkä sarjasta toimitettiin ensin 2kpl ja seuraavana päivänä 2 kpl.
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Ei tosiaan kuulemma ole harvinaista tuollainen toiminta. No pääasia, että tulevat. 8)
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

mr MMC: ollaanpa asiasta yhteyksissä ensi viikon jälkeen. Tilasin äsken timanttitiskiltä uudet nivot molemmille puolille ja ensi viikolla yritän ehtiä ne asentamaan.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Skydiver sanoi
Torstaina saadaan näillä näkymin auto siirrettyä Powermaticille ja siihen mennessä on stefakin tullut.

Jonkun aikaa saanutkin jo ihailla kyseistä ajokkia päivittäin eli jos torstaina häviää niin en huolestu :)

Toivottavasti ei tule ihan poskettoman hintainen remppa.
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Arvelinkin, että olet varmasti auton bongannut siitä ohi ajaessasi - on se siellä sen verran kauan makoillut. ;D Eihän se remppa halpa ole, mutta hieman yli tonnilla tästä selviää kaikkine töineen. Jos olisi ollut edes jollain tavalla kohtuulliset tilat käytössä, niin olisin kyllä purkanut laatikon itse, mutta omassa ahtaassa tallissa en itsekseni ala tuota tekemään. Itse tehtynä säästöä olisi tullut 400-500 €. Mutta on tuo teettäminen Powermaticilla kuitenkin huomattavasti halvempaa verrattuna siihen mitä merkkiliike ehdotteli. He nimittäin ystävällisesti tarjosivat suoraan uutta laatikkoa ja hintaa olisi ollut noin 7 000 €. Ei ollut kovin vaikea kieltäytyä tarjouksesta. ;D
 

Mizushima

Member
Liittynyt
12 Huhtikuu 2003
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Lueskelin vetari ongelmastasi tuolta päivyristä.
Jokunen vuosi sitten kävi sama homma ja se jatkui vielä siten, ettei pienempään vetariin saanut erikseen pelkkää maljaa/tripoidia. Piti osataa koko vetoakseli kokonaisuus. Toivottovasti tilanne olisi jo parempi, muistaakseni koko vetari oli melko arvokas 300-400€/kpl. Kyseinen Galant oli -98 vuotinen.
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Mizushima sanoi
Lueskelin vetari ongelmastasi tuolta päivyristä.
Jokunen vuosi sitten kävi sama homma ja se jatkui vielä siten, ettei pienempään vetariin saanut erikseen pelkkää maljaa/tripoidia. Piti osataa koko vetoakseli kokonaisuus. Toivottovasti tilanne olisi jo parempi, muistaakseni koko vetari oli melko arvokas 300-400€/kpl. Kyseinen Galant oli -98 vuotinen.

Kiitos viestistä! :peukku No johan on ihmeellisiä eroja keskenään. No mutta jos koko vetarin saa tuolla hinnalla, niin olen ihan tyytyväinen, sillä tuo tripoidi/maljapaketti maksoi saman verran per puoli. Otin vielä suomalaisen lottovoittajan paketin, kun tiskillä kerran kysyttiin, että laitetaanko rasvalla vai ilman... ;D Rasvattomalle paketille oli kuulemma oikein oma numeronsa. ;D
 

uge

Active Member
Liittynyt
28 Joulukuu 2003
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Skydiver sanoi
Otin vielä suomalaisen lottovoittajan paketin, kun tiskillä kerran kysyttiin, että laitetaanko rasvalla vai ilman... ;D Rasvattomalle paketille oli kuulemma oikein oma numeronsa. ;D
Siis että mikä rasvaton?
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

uge sanoi
Siis että mikä rasvaton?

Näin kertoi myyjä tiskin takana, että olisi kuulemma oikein vara valita, ottaako paketin ilman rasvaa vai rasvan kanssa. Tiedä tuosta ja jutun paikkansa pitävyydestä, mutta otin siis lottovoittajamainoksen hengessä paketin kaikilla mausteilla. ;D

Mystiselle: En ottanut siitä erikseen kuvaa, mutta osat on muuten väriä myöten samannäköisiä kuin kuvassa, mitä nyt mitoissa on aavistuksen heittoa. Farkun albumissa on vielä yksi sivukuva tästä väärästä vetarista.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Skydiver sanoi
Näin kertoi myyjä tiskin takana, että olisi kuulemma oikein vara valita, ottaako paketin ilman rasvaa vai rasvan kanssa. Tiedä tuosta ja jutun paikkansa pitävyydestä, mutta otin siis lottovoittajamainoksen hengessä paketin kaikilla mausteilla. ;D

Mystiselle: En ottanut siitä erikseen kuvaa, mutta osat on muuten väriä myöten samannäköisiä kuin kuvassa, mitä nyt mitoissa on aavistuksen heittoa. Farkun albumissa on vielä yksi sivukuva tästä väärästä vetarista.

rasvallises vissii joku mitätön tuubi mukana..itse otin vapauden laittaa kunno rasvaa sinne ;)
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Niin eli vetarin oireet hävisivät hetkeksi kun keula oli nostettuna? Missä nopeuksissa oireet ovat?
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

mystinengalant sanoi
Niin eli vetarin oireet hävisivät hetkeksi kun keula oli nostettuna? Missä nopeuksissa oireet ovat?

Niin siis vetarin oireilu hävisi vetarin vaihdolla. ;D Vetarin malja oli jo niin väljä, että se täristi enemmän tai vähemmän kaikissa nopeuksissa. Erityisesti kevyesti jarruttaessa nypytys oli samanlaista kuin jos jarrulevy olisi pahasti kiero.
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Skydiver sanoi
Niin siis vetarin oireilu hävisi vetarin vaihdolla. ;D Vetarin malja oli jo niin väljä, että se täristi enemmän tai vähemmän kaikissa nopeuksissa. Erityisesti kevyesti jarruttaessa nypytys oli samanlaista kuin jos jarrulevy olisi pahasti kiero.

Jaa enpäs jaksanu lukea kunnolla, no hyvä että tuli vihdoin kuntoon. Lompakkoa se vaan koskee :peukku

DaJackal vois kyllä reippaana poikana itekkin kattoa sen ecun :D
 

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Pirun pienellä loppupeleissä pääsit :) Pelkäsin paljon pahempia vaurioita :) Mutta pääasiassa ettei henkilövahinkoja sattunu oli sitten kuinka iso tai pieni mälli kyseessä :peukku
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Shadow sanoi
Pirun pienellä loppupeleissä pääsit :) Pelkäsin paljon pahempia vaurioita :) Mutta pääasiassa ettei henkilövahinkoja sattunu oli sitten kuinka iso tai pieni mälli kyseessä :peukku

Niin päästiin ja kyllä pelkäsin ensin minäkin silloin kun vaimo soitti ja aloitti sanoilla: "nyt meni sitten keula uusiksi..." Siitä jo sai pääteltyä, ettei vaimolla ole hätää, mutta pikkuisen kyllä jännitti odottaa auton saapumista kotiin. No tänään illalla pitäisi keulan näyttää jo paremmalta. 8)
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Keulahan näyttää tutun näköiseltä ;D Itsellä ei onneksi mennyt tuo konepelti ollenkaan lommolle - tosin tuokin näyttää niin pieneltä lommolta että ei varmaan tarttis konepeltiä edes vaihtaa. Oikenisi varmaan helpolla.
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

DaJackal sanoi
Keulahan näyttää tutun näköiseltä ;D Itsellä ei onneksi mennyt tuo konepelti ollenkaan lommolle - tosin tuokin näyttää niin pieneltä lommolta että ei varmaan tarttis konepeltiä edes vaihtaa. Oikenisi varmaan helpolla.

Tosiaan sullahan oli aika lailla samanlainen vaurio silloin talvipäivien aikaan. Olet ihan oikeassa, ettei tuo ole tekemätön paikka, vaikka lommon lisäksi toinen reuna nousikin hieman ylöspäin. Saisihan siitä ehkä vielä pellin, jos oikein jaksaisi hieroa, mutta kun Imperiolla oli yksi joutilaana, niin laitetaan suora tilalle.
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

itsellä oli kans hirviä taistelu tuon kuskin etunurkan alatukivarren ja iskarin välisen kiinnityspultin kanssa, ei liikkunut lämmöllä, öljyllä eikä pulttipyssyllä. Otin sitten sen verran osia auki että iskari mahtui tulemaan pois vaikka sen kiinnitysrauta oli vielä tukivarresa. Noh, viimeisenä tietty kiristin sen samaisen alatukivarren mutterin, ja ihmettelin kun ei meinaa kiristyä. Silloin se pultti pyöri sitten läpi. Olipa kiva :D
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

nostokurki sanoi
itsellä oli kans hirviä taistelu tuon kuskin etunurkan alatukivarren ja iskarin välisen kiinnityspultin kanssa, ei liikkunut lämmöllä, öljyllä eikä pulttipyssyllä. Otin sitten sen verran osia auki että iskari mahtui tulemaan pois vaikka sen kiinnitysrauta oli vielä tukivarresa. Noh, viimeisenä tietty kiristin sen samaisen alatukivarren mutterin, ja ihmettelin kun ei meinaa kiristyä. Silloin se pultti pyöri sitten läpi. Olipa kiva :D

Siinä alkaa kummasti hermoa kiristämään... ;D Onneksi on olemassa keino, jolla saa hermoja lepyteltyä. Sitä kutsutaan asennuskaljaksi. Niitä meni muutama eilenkin... ;D
 

Ale

New Member
Liittynyt
2 Maaliskuu 2009
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Iskareiden jäykkyyssäätö tulisi tehdä muuten jäykimmästä alaspäin. Eli kierrät kaikki kiinni ja sitten alat sieltä laskemaan napsuja.
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Ale sanoi
Iskareiden jäykkyyssäätö tulisi tehdä muuten jäykimmästä alaspäin. Eli kierrät kaikki kiinni ja sitten alat sieltä laskemaan napsuja.

No perskuta, hyvä kun sanoit! Tein siis perinteisen miehisen ratkaisun ja tein hommat lukematta minkäänlaisia ohjeistuksia asiaan liittyen... ;D Säätelen huomenna uudestaan. Mutta nyt jo voin sanoa, että hemmetin hyvä alusta tuo on. :peukku
 

Keheetit

Member
Liittynyt
27 Toukokuu 2010
Sijainti
Kouvola
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Mistäs hommasit "tiivisteen" noihin kaarilevikkeisiin? Vai onko siellä? Kuvasta ei nää :D
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

On siellä alkuperäiset tiivisteet putsattuna paikallaan. En ostanut niitä mistään kun minulla jäi nämä osat ylimääräiseksi tuosta toisesta projektista ja hyödynsin ne tähän autoon. Kierrätystä... ;D
 

Keheetit

Member
Liittynyt
27 Toukokuu 2010
Sijainti
Kouvola
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Aa niimpä tietysti ;D Itellä ne on kyl niin haperot ja halkeileeki et uudet olis mukavat =)
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

On se komia se takalippa kun saa sen maaliin, maalaa samalla koko perä vielä niin on koko auto kertaalleen maalattu :D

Miten olis joku maltillinen pakoputken pää, vaikka vr4:sen orkkiksen lyöt siihen putken jatkoksi pörisemään.
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Kiitos, kyllä se alalippa hyvin tuohon sopii kun vähän sovittaa. Takaluukku jää kyllä maalaamatta, mutta puskuri tietysti maalataan. Mutta takaluukustahan tulee kuin uusi sitten kun käyt mylläämässä pinnat edustuskuntoon... ;-) Ja VR4:n putkenpää on jo odottamassa tallissa ja menee paikalleen kunhan puskurin sovitus on tehty... ;-)
 

Devi82

New Member
Liittynyt
19 Elokuu 2004
Sijainti
Tampere
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Kyllä olet jaksanut komean auton kasailla :peukku
Ilo seurata näitä sinun projekteja :peukku
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Devi82 sanoi
Kyllä olet jaksanut komean auton kasailla :peukku
Ilo seurata näitä sinun projekteja :peukku

Kiitos kiitos! :peukku Mukava kun muutkin jaksaa seurata näitä minun puuhasteluja... :p
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Olis hyvännäkönen jos maalais pelkät puolat tolla värillä :) Onko muita kuvia, nakkaa vaikka sähköpostiin jos on :p
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

mystinengalant sanoi
Olis hyvännäkönen jos maalais pelkät puolat tolla värillä :) Onko muita kuvia, nakkaa vaikka sähköpostiin jos on :p

Ei huono idea ollenkaan tuo pelkkien puolien värjäys. Maalarin kanssa jo vähän tuumittiin tuon korinvärin vihreän ja tuon tyyppisen kullan yhdistelmää vanteisiin, mutta se tietäisi aivan tolkuttomasti pohjatöitä noihin vanteisiin, että saa siistit. Mutta mistä sitä tietää, että mitä talvella tulee keksittyä noille... :p

Loput kuvat on albumissa. Tuossa linkki ja siitä eteenpäin löytyy muutama kuva: http://www.mitsubishiclubfinland.com/galleria/main.php?g2_itemId=39657
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Skydiver sanoi
Ei huono idea ollenkaan tuo pelkkien puolien värjäys. Maalarin kanssa jo vähän tuumittiin tuon korinvärin vihreän ja tuon tyyppisen kullan yhdistelmää vanteisiin, mutta se tietäisi aivan tolkuttomasti pohjatöitä noihin vanteisiin, että saa siistit. Mutta mistä sitä tietää, että mitä talvella tulee keksittyä noille... :p

Loput kuvat on albumissa. Tuossa linkki ja siitä eteenpäin löytyy muutama kuva: http://www.mitsubishiclubfinland.com/galleria/main.php?g2_itemId=39657

no jaa, pieni vesihionta ja kullanvärinen candy?
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

nostokurki sanoi
no jaa, pieni vesihionta ja kullanvärinen candy?

Kyllä kyllä, näinhän se käy, mutta sitä lähinnä tarkoitin, että noissa on koristepultit kehällä ja ahtaat raot puolien välissä... Siinä menee sormia ja hermoja ennen kuin pohjat on hyvät. Vai tarkoititko, että voisit tehdä tarjouksen pohjatöistä... ;D
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Skydiver sanoi
Kyllä kyllä, näinhän se käy, mutta sitä lähinnä tarkoitin, että noissa on koristepultit kehällä ja ahtaat raot puolien välissä... Siinä menee sormia ja hermoja ennen kuin pohjat on hyvät. Vai tarkoititko, että voisit tehdä tarjouksen pohjatöistä... ;D

hehheh, EN. ;D itsehän maalasin noista omista kesävanteista pultit ja kaikki, etteivät pistä erivärisinä silmään ;) (tosin olivatkin vain koristeita...)
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

nostokurki sanoi
hehheh, EN. ;D itsehän maalasin noista omista kesävanteista pultit ja kaikki, etteivät pistä erivärisinä silmään ;) (tosin olivatkin vain koristeita...)

No pakko oli koittaa kepillä jäätä... ;D
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Porautat vaan niihin VR4 levyihin uuden jaon ja käytät niitä.
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Kiitos, tuo on tietysti myös yksi vaihtoehto... :peukku Missähän hintaluokassa nuo porautukset liikkuu? Tosin jos löytyisi valmiiksi sopivat levyt, niin ei tarvitsisi levyjä uusiessa aina käydä porauttamassa niitä ensin.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Tietääkseni nelipulttista 294 mm levyä ei ole valmiina missään mallissa. 276 mm levyjen käyttö taas edellyttää satulan kiinnitysraudan vaihtoa niin että satula tulee oikealle kohdalle.

Melkein tuota 5-pulttisen levyn poraamista kannattaisi tosiaan miettiä, onhan siinä sentään 1 reikä kohdallaan :)
 

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Nettivaraosassa oli yks loppuvaiheen sport gdi FARKKU jossa on nuo isommat 276mm levyt. Ehkä siitä vois kysyä? Aika jännä että esim mun autossa on nuo 276mm jarrut (sportissa siis) mutta 1 mäntäsillä satuloilla :)
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Skydiver sanoi
Kiitos, tuo on tietysti myös yksi vaihtoehto... :peukku Missähän hintaluokassa nuo porautukset liikkuu? Tosin jos löytyisi valmiiksi sopivat levyt, niin ei tarvitsisi levyjä uusiessa aina käydä porauttamassa niitä ensin.

Ei kai se miljoonia maksa, kysymällä selviää. Alicen autoon menneet levyt porautin työsuhde-etuna ilmaiseksi. ;D
 

Anderz

VR4-19T & Legnum
Liittynyt
27 Lokakuu 2004
Sijainti
Espoo
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Helpoiten pääset varmaan poraamaalla VR-4sen levyt

Minulla on muuten kohta PFL Galantin jarrusatulat ylimääräisenä, sopisko suoraan ilman olka-akseleiden vaihtoa?
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Anderz sanoi
Helpoiten pääset varmaan poraamaalla VR-4sen levyt

Minulla on muuten kohta PFL Galantin jarrusatulat ylimääräisenä, sopisko suoraan ilman olka-akseleiden vaihtoa?

Täytyy kysellä hintoja Keravan nurkilta tuosta porautuksesta ja katsoa vielä noita nykyisiä levyjä sillä silmällä, että kelpuutanko niitä porautettaviksi vai hommaanko kokonaan uudet levyt porautusta varten.

Kaksimäntäiset siis kyseessä? Jos olka-akselissa olevien kiinnitysreikien väli on 128 mm, niin silloin pitäisi olla käypäset ja saattaisi jopa harkita kauppaa. Mutta ne on taas kyllä pienemmät kuin ajattelin laittavani eikä niillä jäisi sitä isojen Brembojen asennusoptiota tulevaisuudessa. Tilannetta ei helpota sekään, että foorumilla näyttää olevan fiksuun hintaan myynnissä seiskan brembot tällä hetkellä... 8)
 

Anderz

VR4-19T & Legnum
Liittynyt
27 Lokakuu 2004
Sijainti
Espoo
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Joo siis VR-4 galantin vakiot kun laitan brembot omaan, ja eiks niissä ole 128 mm pulttiväli kun on PFL, kirjoitin epäselvästi

Hyvään hintaan sais kyllä seiskan jarrut, osta pois niin voinko sitten osta sinulta sarjan etulevyt ;D :peukku
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

Nyt tuli verrattua noita VR4:n levyjä tarkemmalla silmällä Galantin vakiolevyihin ja niissä on aika iso ero keskireiän koossa. Uudet reiät tulisivat aika lähelle keskireiän reunoja tuohon VR4:n levyyn. Pitää vielä mitata viikonlopun aikana tarkemmin kunhan harmistukselta joutaa... :p No lutrataan nyt kuitenkin nuo jarruosat ja vähän muutakin tuolla Annitrolilla joka tapauksessa...
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

rembot on ~160mm kiinitys väleillä kun galantin jarrut sen ~130mm karkeesti :nykii
 

kapsu

Eclipse 2g, '97 4G63 NA
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Hämeenlinna
Vs: Skydiver, Galant -98 2,5 V6 STW aut.

mystinengalant sanoi
Nettivaraosassa oli yks loppuvaiheen sport gdi FARKKU jossa on nuo isommat 276mm levyt. Ehkä siitä vois kysyä? Aika jännä että esim mun autossa on nuo 276mm jarrut (sportissa siis) mutta 1 mäntäsillä satuloilla :)
mä olen nähnyt 2mäntäiset vain V6 SportEdition malleissa. Omassa GDi avancessa oli kans isot 1mäntäisillä.
 
Ylös Bottom