- Liittynyt
- 11 Toukokuu 2003
- Sijainti
- Taipalsaari
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
ast sanoiNätissä hapessa on, kuvien otsikot eivät oikein sovi näkymääneukku
Selvisikö jo onko lukkoperä myös edessä?
Mitenkäs ajettavuus uudenkarheilla säädettävillä tolpilla verrattuna 400 tkm kelattuun dynyyn? ;D
simonsays sanoiupea ilmestys... kai tuolla sit kierretään kaikki ratapäivät, ja hankitaan lisää tehoa?![]()
samitsu sanoiKaarlo on hieno peli ja juuri oikeanlaista vaihtelua noihin tuontiautokuvioihin...![]()
Skydiver sanoiOn kyllä älyttömän upea laite ja todella upeassa kunnossa. Ja miehen tietäen hyvänä pysyykin. Onnittelut hankinnasta ja tutkaillaan kärryä kun seuraavan kerran tavataan.eukku
Slider sanoiTässähän alkaa ihan korvia punottamaan kohta.
Tänään muuten kaupungilla joku tuli kyselemään että "Anteeksi, onko tuo VR-4?"Kehu hienoksi ja sanoi että uudempia VR-4:sia on nähnyt muttei tuollaista livenä.
Ja minä kun luulin että tuo on joku ihan hirveä sleeper yllättäjä, mutta vaikuttaa että olen ollut vähän väärässä sensuhteen.
Tamus sanoiMinun mielestäni tuosta tekee arvokkaan nimenomaan se että se ei ole niitä uudempia joita näkee vähän väliä. Tuossa on tyyliä.Niitä uudempia yhtään väheksymättä.
![]()
Slider sanoiJeps, täsmälleen samat sanat. Samasta syystä Evo tippui fantasiointilistalta pois. Sitä en sano etteikö joskus vielä johonkin racing käyttöön joku evo tulisi..Galantilla voisi ajella sitten pyhähousut jalassa kirkkoon sunnuntaisin.. (ahdot tapissa)
J. Puhakka sanoiJa joku muukin asia saattanee olla "tapissa" 8)
P.Kaunisto sanoiEnpäs tiennyt että tollaisiakin on olemassa. Hienon näkönen oneukku Mikä vuosimalli toi on ja paljon noissa on vakiona heppoja??
Slider sanoiToki.Jumalat puhuu kun 6g:llä ajaa..
ASA sanoo että "Production Perioid 1990093"
ja Japanin Export Certificate sanoo että käyttöönotettu November-90.Vakiona pitäs olla jotain 240hp/304nM lukemia tarjolla. Ahdot on nyt 0,7, mikä on myös ilmeisesti vakioahdot.
AeTc sanoiNo eipä tähän paljon muuta voi sanoa kun että siisti ja harvinainen evon isäeukku
Tässä suolataan vielä haavoja joita tuli vuosia sitten kun tein asiat miten tein... :seina
Jälkeenpäin jos jos asiat ois ollu sillo toisin niin se maailma muuttuu ja kilpiin saa harvinaisia vehkeitä eikä toi oikeelta puolelta ajelukaan haittaa enään missään tilanteessa...
Onneksi olkoon uuden timantin johdostaeukku
Slider sanoiSekin toki suolaa vielä lisää että tuohan on ihan naurettavan helppo kilvittää. Valot kondikseen ja leima lappuun meiningillä. Ei tarvitse edes mitään monen satkun todistuksia.
Itelle passaa kovin hyvin tuo kuvio että saa unelma-autonsa, ja vielä ruosteettomana. Eli siis samaa projektia en olisi edes lähtenyt tekemään kun sinä, piti olla aito. Jossei tuollaista olisi saanut, niin olisin varmaan suosiolla luopunut unelmastani. :C
Maxxximus sanoiMulla on ylimääräsenä entisestä evo3 jääny Bypassi (muovinen) ei oo testattu et pitääkö painetta mut en omasta mielestä mitää sellasta huomannu ajossa. Jos ei pidä niin palautan vaikka rahat takas. Mielummin menis käyttöön et ku jäis pyörimään talliin.
tepi sanoiMitäs ne jenkeissä sanoo että koska vuotaa.... jossain 1.4 paineissa ???? Eli tuskin vuotaa.
e15mitsubishi sanoiUsein vaan on niin, kuten tämänkin auton venttiilissä, kun paine tulee väärältä puolelta 'seetiä' niin se isomman pinta-alan puoli voittaa ja näin ollen se myöskin vuotaa käytännössä.. testattu on.
ST sanoiEtkös nyt kuitenkin saa nuo ilman e-lätkää,jolloin vähän helpottaa.?
P.S.
Enpäs tiedä miten nykyään menee kilpien kanssa (eli saako mistä konttoreilta kilpiä,jotka ovat olleet käytössä autoissa jotka sittemmin romutettu),mutta kuitenkin viime viikolla vein yhdet JOX-88 kilvet,kun "vehje" meni paaliin..
tepi sanoiEikö siellä etupuskurissa olisi ollut valmiit jengat ?