Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
nakasaki sanoiJa pitäs lähteä kannustamaan, oikea merkki voittoon. eukku
-JP- sanoiMerkin varmaankin arvaan ,mut Citroen x2 varmaan nopeimmat autot.
Harri K sanoiVoisin lyödä aika paljo vetoa ettei ole ;D
vmp sanoiEi muutaku tännepäin vain. Toivotaan että tulee hyvät kelit ja ettei tarvi -30 pakkasessa palella kuten yleensä. Perjantaina itse suunnistan eniselän ja ristilammen suuntaan. Millaisella autolla Harri K on rallissa mukana?
Mahtaa kimi ainakin mennä penkan päälle katselemaan viimeistään sunnuntaina ;D-JP- sanoiMerkin varmaankin arvaan ,mut Citroen x2 varmaan nopeimmat autot.
Toivottavasti kestää pihtiputtaalle asti eukkuHarri K sanoiMekaanikkona olen ja tullaa tämmösellä huomenna sinne: http://harrinkuvat.1g.fi/kuvat/RTSmotorsport/huoltoauto2008/
ja kilpurin kuvat löytyy tuolta kanssa.
Hyvä meininki!Mut ikävä todeta että osat vaihtuu viimeistään lauantaina. eukkuHarri K sanoiWeeCEEär kalusto jätettii Kemin kohdalla jo HEITTÄMÄLLÄ taakse!
Ranskiskuski ei uskaltanu oikee tuupata meneen mut Suomipoika laitto pitkän puun sisään ja ohi :driver
epestrand sanoiHyvä meininki!Mut ikävä todeta että osat vaihtuu viimeistään lauantaina. eukku
+1 ;Depestrand sanoiHyvä meininki!Mut ikävä todeta että osat vaihtuu viimeistään lauantaina. eukku
ast sanoihttp://tulossivu.autourheilu.fi/5AR10/
Ihan hyvin lähtenyt Kimillä käyntiin.
Veit sanat suusta :driverTarzi sanoiPitäähän ne rajat ensin löytää ennen kuin voi sanoa kuinka lujaa vehkeillä pääsee ja mutkaan pystyy tulemaan.
Eikös nopean kuskin ole helpompi löytää varmuutta kuin varman kuskin vauhtia?
Hienoa vaan jos saadaan vauhtia ja rämäpäisyyttä mukaan WRC-sarjaan. Tällä kisalla nyt ei ole Kimin kannalta liene muuta merkitystä kuin tuntuman haku, joten lämä lautaan vaan ja eteenpäin.
Onhan tuo nyt kuitenkin tyystin eri hommaa kuin saman ringin ajo kerta toisensa jälkeen.
Kisajärjestäjien mukaan erikoiskokeiden tulospalvelussa on parhaillaan tietokatkos, jonka seurauksena kaikkien kuljettajien ek-aika ei ole kirjautunut järjestelmään. Ajat ovat kuitenkin kirjautuneet ja ne pystytään ilmoittamaan myöhemmin.
e15mitsubishi sanoiTahkon Riku myös 1:llä pihalle.. : , jatkosta ei tietoa?
Harri K sanoiJuu mun silmien edessä raviradal Riku poistui...olin vääntämäs ylöskin sitä kampetta sieltä hangesta..
nokonzok sanoiTuli antoisa reissu. Viime vuonna pääsivät muistaakseni toiselle pätkälle. Olisivat vaan jääneet korjailemaan sitä mun autoa
kimin tuntien jahka auton kanssa sinuiks pääsee ja kauden pari hinkkaa lajia niin ollaan kärkikastissa.MitsuMi sanoiNo kyllä tämä ralli Kimille selvitti ainakin sen, että kaukana on vielä oikeiden rallikuskien vauhdista. Ei ole tuo Dani Sordo kyllä lähellekkään kärkipään talvirallikuskeista ja ei Kimillä ole mitään jakoja Sordonkaan vauhtiin. Mutta odotettavissahan tämä olikin, että ei sieltä pienpäältä tulla ralleja ihan tuosta noin vaan voittamaan, kun on sen verran eri hommista kysymys.