Sopiiko Colttiin 6,5"?

M

Mika

Guest
Aloin tossa "hifistämään" ;D omaa koslaa. Nyt ompi paikallaan Pinohiiren CD-soitin ja etuämyreinä toimii Caliberin 4" erillisarja. Taakse on tulossa Blaupunktin 6.5" 3-tie. Pohdin vaan että mahtuuko ne sinne peitelevyjen alle vai pitääkö porailla reikiä hattuhyllyyn?


ps. täytyy ottaa huomenna jos muistaa.
 
Mitähän sie meinaat tuolla mahtumisella, mutta reikiin pitäs kyllä mennä 6,5" mutta esim mulla ei männy. Mittasin ja 5,25":llehan ne reiät oli mun lancussa, mutta korotusta hieman ja hyvin meni. Ai niin ja piti poraa muutama reikä peltiin lisää :-*
 
Dodih!

Nyt selvis Mitsun anatomia: takana on hattuhyllyn reunoilla todellakin paikat 6,5 ainakin Coltissa. Päällä on muoviset kehykset missä on kiinni mm. hattuhylly. Eipä tarvikaan puhkoa hattuhyllyä. Reikiä kylläkin pitää porata. Täytynee ottaa kuvia. Mitä muut on pistänyt sinne taakse? Aattelin itse laittaa vielä subbarin sitten kun budjetti antaa myöten. 8)
 
mulla on ainaki coltissa tehty reijät hattu hyllyyn ja sitte vanerista semmonen koroke ja siinä kangas päällä... näyttää ihan hyvältä ja riittää mulle siel on 6 x 9 takana
 
Mullo hattiksel Focalin polyglas 3-tie sarjan 6,5" ja kontissa DLS MW10" subi, Xetecin D-1200 vahvari ja, 1F konkka.. eipä sitte muuta.
 
Mä oon vesivanerista tehny orkkishattuhyllyn muotoisen levyn johon olen laittanut 6x9set. Ja se levyhän on päällystetty tummanharmaalla karvapeitteellä! Ja kuusysien välissä on MDF:ästä sahattu ISO mitsumerkki joka on päällystetty valkoisella keinonahalla ;D ;D

Hyvältä näyttää ;D

Sit takakontissa on varapyörä otettu veks, ja tilalle istutettu laatikko missä vahvarit ovat. Ja laatikon kannessa on valkoisesta pleksistä tehty mitsulogo, ja sen takana on sininen neonputki ;D Näyttää hyvältä pimeällä ;D ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom