Space Starin kierroslukumittari

Tötterström

New Member
Liittynyt
8 Marraskuu 2016
Moi! Ostin joku kk sitten Space Starin kun halvalla sain. vm.2002, 1,6 Family. Kiekkamittarissa on erikoinen vika. Mittarin viisari on nimittäin mystisesti päässyt pyörähtämään tapin väärälle puolelle! :eek: Eli kun auton käynnistää, viisari nousee hieman, pysähtyy tapin alapuolelle ja näyttää siis nollaa. Onko kokemuksia/tietoo millainen homma on mittaristoon käsiksi pääsy?
 

Tötterström

New Member
Liittynyt
8 Marraskuu 2016
Vs: Space Starin kierroslukumittari

Itse itselleni vastaten voin todeta, että youtuben ihmeellisestä maailmasta löytyy video Space Starin mittariston purusta. Translaterilla käänsin "mittariston vaihtaminen Space Star" lontooksi, niin eikös jo löytyny jonkun harrastelijan tekemä dokumentti ko. hommasta. :)
 

ssMit

New Member
Liittynyt
29 Maaliskuu 2019
Vs: Space Starin kierroslukumittari

Itse itselleni vastaten voin todeta, että youtuben ihmeellisestä maailmasta löytyy video Space Starin mittariston purusta. Translaterilla käänsin "mittariston vaihtaminen Space Star" lontooksi, niin eikös jo löytyny jonkun harrastelijan tekemä dokumentti ko. hommasta. :)
Vastaan jälleen itse omaan kyssäriini (tunnus hukassa niin piti vaihtaa). Vika korjaantui itsestään! Eli ei tarvinnut mittaria purkaa. Kävi nimittäin niin, että autoon tuli muuta vikaa ja se ei käynnistynyt. Ryömitin Space Starin talliin starttimoottorin avulla ja siinä samalla kiekkamittarin viisari pääsee pomppiimaan näköjään stopparin yli. Jäi sattumoisin oikealle puolelle ja mittari toimii taas normaalisti :LOL:
 
Ylös Bottom