sungard/3M myyjiä?

NeQ

New Member
Liittynyt
12 Syyskuu 2003
Sijainti
Turku
Elikkäs... Tietääkö joku jotain linkkejä missä ois sungard tai 3M kalvoja hintoineen? Tai jos joku tietää vaan paikkoja missä myydään ja hinnat niin saa nekin tähän laittaa :)
 
Rauman Kiiltovaunu myy Sungardia, 5% kalvo maksaa 24e/metri ja 20%,35% ja 50% kalvot 20e metriltä ellei hiljattain ole hinnat muuttuneet
 
korsma sanoi
Rauman Kiiltovaunu myy Sungardia, 5% kalvo maksaa 24e/metri ja 20%,35% ja 50% kalvot 20e metriltä ellei hiljattain ole hinnat muuttuneet
Ok oli sitten yhteyttä sinne päin.
Kuinka vaalee toi 50% oikeen sit on? ku ajettelin aika haaleita mutta näkeekö tosta ihan selvästi läpi?
 
Jos en nyt ihan väärin muista niin Petäjoen ähvässä oli 43% kalvoo. Se oli kyl tarvikekalvoo et laatuerooki tohon 3M ja Sunguardiin on. Senki takia sävyeroo on varmasti. Mun mielest se Maken kalvo oli just hyvän tummusta.
 
Mickza sanoi
Jos en nyt ihan väärin muista niin Petäjoen ähvässä oli 43% kalvoo. Se oli kyl tarvikekalvoo et laatuerooki tohon 3M ja Sunguardiin on.  Senki takia sävyeroo on varmasti. Mun mielest se Maken kalvo oli just hyvän tummusta.
:eek: oli kyl mun mielestä aika tumman näköstä....
 
Olihan se illalla juu suht tummaa mut päiväl haaleeta. Toi 50% vois olla aika hyvä.
 
Takaisin
Ylös Bottom