Syylärinflekti vikisee Lancerissa

M

Misukka

Guest
Oman myllyn syylärinflekti kädellä pyöritettynä pitää semmoista ikävän kuuloista vikisevää/kitisevää ääntä. :-/
Kuiva on pirulauta :(

Voiko tuota jotenkin öljytä/rasvata ???
 
Koska oot muuten saanut pyöriin ton flektin ?

Mulla ei oo koskaan pyörinyt toi eikä oo lämmötkään noussu.
 
Koska oot muuten saanut pyöriin ton flektin ?

Mulla ei oo koskaan pyörinyt toi eikä oo lämmötkään noussu.

2 viikkoa sitten se lähti päälle, kun kovasta ajusta annoin koneen käydä tyhjäkäyntia. Muulloin ei ole pyörähdellyt.
Tuossa olis paketissa uusi 82asteen termostaatti. Kokeilla vaihtaa, koska termostaatin yläletku aukee aika aikaisin jo. Koneen lämmöt mittarin mukaan puolessa välin.

Kokeiles piruuttain pyöräyttää kädellä tuota flektiä. Onko ääni kuin hiiri vikisisi ???
 
Koska oot muuten saanut pyöriin ton flektin ?

Mulla ei oo koskaan pyörinyt toi eikä oo lämmötkään noussu.

Joo ei mullakaa ole pyöriny, mutta olen testannu että se toimii ainakin :) (Jotenki joku neuvo kerran sen testauksen, jotai pit yhistää vaa nopeesti)
Radallakaan ei flekti lähteny käyntii, eikä lämmöt noussu normaaleista YHTÄÄN!. Ihme auto toi Lanccu :)
 
Joo ei mullakaa ole pyöriny, mutta olen testannu että se toimii ainakin :) (Jotenki joku neuvo kerran sen testauksen, jotai pit yhistää vaa nopeesti)
Radallakaan ei flekti lähteny käyntii, eikä lämmöt noussu normaaleista YHTÄÄN!. Ihme auto toi Lanccu :)

Voi Lancerkin testata tuota ääntä, jos viitit :-/ :eek: :'(
 
Voi Lancerkin testata tuota ääntä, jos viitit  :-/  :eek:  :'(

Eipä kitise muistaakseni ei....on sitä tulla kädel pyöräyteltyä, ku olen sinne konetilaan joskus kattellu... :)

Edit_ typoi
 
ei kitise.

Joo on toi lankku ihme vehje kun ei lämmöt nouse millään.

Ei radalle ei missään.
 
Kiitoksia, pitää nostaa flekti pöydälle ja tutkia miksi on hiiri pesiytynyt tuonne :-/
 
Takaisin
Ylös Bottom