T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

Hehe, no ei tosiaan käy kyllä nuo vanteet vanhukseen ihan parhaalla tavalla.
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

Nätti tulloo :) Itsellä samanlainen pirssi, mutta töitä huomattavasti enemmän kuin tuossa sinun kapistuksessa. Se on ikuisuusprojekti ;D
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

Todella hyvä värivalinta :peukku Sen verran tutun näköisiä maisemia näkyi kuvissasi, että piti ihan leikkiä salapoliisia ja sen verran selvisi että taidettiin tuossa vajaa kk sitten tuoda sinulle Jallun rellun vauhtipyörä kevennettäväksi? Ja samalla työkaveri otti Esabin migin koekäyttöön? :)
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

TikiMies sanoi
Todella hyvä värivalinta :peukku Sen verran tutun näköisiä maisemia näkyi kuvissasi, että piti ihan leikkiä salapoliisia ja sen verran selvisi että taidettiin tuossa vajaa kk sitten tuoda sinulle Jallun rellun vauhtipyörä kevennettäväksi? Ja samalla työkaveri otti Esabin migin koekäyttöön? :)

Hah, sama kaveri :D maailma on pieni... Se Esabihan teki tenät kuljetuksen jälkeen eikä suostunut toimimaan, ennen kuin täällä kotitallissa taas :D sittempä se menikin kaupaksi seuraavana päivänä kun laitoin toriin sen myyntiin.

Voisin käydä ihmettelemässä noita sinun projekteja jossain vaiheessa ihan paikan päällä, jos passaa?
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

Voisin käydä ihmettelemässä noita sinun projekteja jossain vaiheessa ihan paikan päällä, jos passaa?

Kyllähän niitä saa tulla ihmettelemään :) Tosin ne projektit vaan sijaitsee Rautavaaralla.
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

Voin kuvitella hyvin innon määrän... ;D Täällä samaa vikaa kun perjantaina oma projekti saa viimeisen pinnan. 8)

Nyppäse vielä ovenkahvat, tankin täyttöluukun ja takaluukun lukko pois ennen maalausta. ;) Ei ole enää paha rasti kun muutenkin on nyt noin hyvin purettu koria maalausta varten. :peukku
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

Skydiver sanoi
Voin kuvitella hyvin innon määrän... ;D Täällä samaa vikaa kun perjantaina oma projekti saa viimeisen pinnan. 8)

Nyppäse vielä ovenkahvat, tankin täyttöluukun ja takaluukun lukko pois ennen maalausta. ;) Ei ole enää paha rasti kun muutenkin on nyt noin hyvin purettu koria maalausta varten. :peukku

Sori, ne on jo teipattu :) ja ovenkahvoihin ei jää mitään rajoja, kun ovat sen muotoiset että maalisumu pääsee taakse.
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

nostokurki sanoi
Sori, ne on jo teipattu :) ja ovenkahvoihin ei jää mitään rajoja, kun ovat sen muotoiset että maalisumu pääsee taakse.

No sitten ei muuta kuin ruisku laulamaan ja kuvia esille. ;D Tsempit tekoon! :peukku
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

Siististi cool, varmaan mahtava tunne kun jotain onnistuu :)

Ja kiva kun saa omassa tallissa maalata.
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

Kyllä tuli nätti! Väri sopii mielestäni todella hyvin tähän koppaan :peukku Mielenkiinnolla odotan kuvia kasattuna ja auringonvalossa :)
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

mystinengalant sanoi
Siististi cool, varmaan mahtava tunne kun jotain onnistuu :)

Ja kiva kun saa omassa tallissa maalata.

Ei oo vaan oma talli, omaan ei mahdu auto kun siellä on metallintyöstökoneita :D lainatallissahan sitä puuhataan...

TikiMies sanoi
Kyllä tuli nätti! Väri sopii mielestäni todella hyvin tähän koppaan :peukku Mielenkiinnolla odotan kuvia kasattuna ja auringonvalossa :)

Mielenkiinnolla odotan itsekin miltä tuo näyttää päivänvalossa, keinovalossa kun tuo helmiäinen ei pääse oikein esille :)
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

Haitkos ny sen ehottamani värin? Kun en ulkoo muista tuota koodia ;D
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

:peukku Upealta näyttää ja helppo samaistua fiilikseen! 8) Huomenna haetaan täälläkin tuota fiilistä samoissa hommissa. Tuo väri on livenä todella maukas ja tuon ikäkauden tuotteissa se vaan istuu kuin isi äitiin. Toivottavasti Kalis Cruisingeissa pääsee näkemään tuotteen kunnolla. ;)
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

ST sanoi

Kiitokset :)

J.Niemi sanoi
Haitkos ny sen ehottamani värin? Kun en ulkoo muista tuota koodia ;D

VW Y8Y, Ipanema Brown :)

Skydiver sanoi
:peukku Upealta näyttää ja helppo samaistua fiilikseen! 8) Huomenna haetaan täälläkin tuota fiilistä samoissa hommissa. Tuo väri on livenä todella maukas ja tuon ikäkauden tuotteissa se vaan istuu kuin isi äitiin. Toivottavasti Kalis Cruisingeissa pääsee näkemään tuotteen kunnolla. ;)

Kyllä pahasti näyttää siltä että auto siihen mennessä "valmistuu" :) sisustaa en ehdi tehdä valmiiksi vielä tälle kesälle, mutta pidetään ovet lukossa. :D
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

ihan senverran kysyn kun luki "säilytettynä pihanperällä" ettet ihan nurmikolla säilyttele tätä? on meinaan autolle vihoviimeinen paikka nurtsi...sorapohja parempi :peukku
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

Harri K sanoi
ihan senverran kysyn kun luki "säilytettynä pihanperällä" ettet ihan nurmikolla säilyttele tätä? on meinaan autolle vihoviimeinen paikka nurtsi...sorapohja parempi
Kyllä se sorakin myrkkyä on..

Jos ei assua/betonia ole alustana niin silloin esim pressu alle ettei kosteus nouse maasta.
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

Törkeen hieno väri törkeen hienoon autoon :peukku
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

Harri K sanoi
ihan senverran kysyn kun luki "säilytettynä pihanperällä" ettet ihan nurmikolla säilyttele tätä? on meinaan autolle vihoviimeinen paikka nurtsi...sorapohja parempi :peukku

Pihan kuivimmassa paikassa se on säilytetty, ison kuusen juurella. Siellä on sen verran kuiva maaperä, ettei kasva edes rikkaruohot, eikä talvellakaan tarvitse lumia pudotella auton päältä :) pressu on joka tapauksessa ollut päällä aina kun auto on ollut seisotuksessa, ja tästä eteenpäin myös alle tulee pressu... Pitää vaan keksiä joku keino millä saa ilman kiertämään auton sisällä 24/7, niin ei pääse ummehtumaan.
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

ST sanoi
Jos ei assua/betonia ole alustana niin silloin esim pressu alle ettei kosteus nouse maasta.

Joo sinne yks pressu ja sitte rakennat sinne pienen iv koneen ja oman ohjauslogiikan sinne parilla puhaltimella ja sähkövastuksella :peukku
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

Kerrotko sen reseptin kromipuskurin entraamiseen? Mulla on pari kierrosta puskureita tallissa jotka kaipaisivat vähän huolenpitoa :)
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

miikka sanoi
Kerrotko sen reseptin kromipuskurin entraamiseen? Mulla on pari kierrosta puskureita tallissa jotka kaipaisivat vähän huolenpitoa :)

Voin kertoa, mutta et sitten itke jos menee pilalle :D

Työkaluna kulmahiomakone, laikkoina tuollaiset kiilotuslaikat karkeutta medium - fine - rättilaikka ja valkoinen kiillotusvaha :)

Hienosti upottelin linkit ettei tarvitse erikseen etsiä, olempa kiva!
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

Herranjumala miten karskit vehkeet. Taidan kokeilla jollain miedommalla paketilla... ;D
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

Ah,uh.

EHDOTTOMASTI välihionta, sen jälkeen pinta on, noh, jotain aivan sanoinkuvaamatonta.

Tähän kun tähtäät niin hattua nostan, jumalaton hommahan tuossa on, mutta palkitsee!
 

Liitetiedostot

  • Smaalipinta02.jpg
    Smaalipinta02.jpg
    68.5 KB · Lukukerrat 358
  • Sedesta02.jpg
    Sedesta02.jpg
    95.5 KB · Lukukerrat 367
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

Todella nätin näköistä "entisöintiä". Iso peukalo, kun jaksat hifistellä, nuo pisteosat hyppää eniten vanhojen autojen harrastajien silmään. :peukku
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

Hienolta näyttää! :peukku Välihionnalla saat viimeistä päälle pinnan joten jos paukut suinkin riittää, niin klossi kouraan vaan - maksaa todellakin vaivan. ;)
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

Juu kyllä se pitää kiillotella. Mutta vasta kesällä :) tällä hetkellä auto on taas ulkona, koska kaverin talliin tuli jo toinen projekti ja siellä en rupea kiillottamaan ettei tule maalaustilaan yhtään ylimääräistä silikonia tai autovahaa...

Ja sitäpaitsi tuo maalipinta on kyllä jo nyt aika ihana <3 edellinen omistaja tuota ei ole paikkamaalaillut, eli se on ollut sitä edellinen omistaja... Jolla auto oli seissyt 12 vuotta kuivassa ladossa, eli ensimmäistä kertaa 20 vuoteen sigma on ulkokuoreltaan yksivärinen :)


Kaveri tarjosi -81 Mazda 929 seuraavaksi projektiksi, oiskohan siinä kiva talviauto tämän kesäauton kaveriksi? ;)
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

nostokurki sanoi
Juu kyllä se pitää kiillotella. Mutta vasta kesällä :) tällä hetkellä auto on taas ulkona, koska kaverin talliin tuli jo toinen projekti ja siellä en rupea kiillottamaan ettei tule maalaustilaan yhtään ylimääräistä silikonia tai autovahaa...

Ja sitäpaitsi tuo maalipinta on kyllä jo nyt aika ihana <3 edellinen omistaja tuota ei ole paikkamaalaillut, eli se on ollut sitä edellinen omistaja... Jolla auto oli seissyt 12 vuotta kuivassa ladossa, eli ensimmäistä kertaa 20 vuoteen sigma on ulkokuoreltaan yksivärinen :)


Kaveri tarjosi -81 Mazda 929 seuraavaksi projektiksi, oiskohan siinä kiva talviauto tämän kesäauton kaveriksi? ;)

Tee vaikka se pressukatos....

Ja mitä noihin silareihin ja vahoihihn tulee niin bodyshop -tason kiillotustuotteilla luulis uskaltavan laittaa "maalaamossakin"? Mutta hyvä pointti tietysti.
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

Kyllähän se tosiaan niin menee että maalaus on osa pohjia ja pinta tehdään myllyttämällä. Eli ehdottomasti jossain välissä viimeistelysetit maalipinnalle jolloin se viimeinen syvyys maalista tulee :peukku Ei kannata käyttää consumer kökkö kamoja, niin ei tarvii pelätä silikonin suhteen. Vesiliukoisia nämä uudet ammattilaistuotteet, eikä saa sisältää silikonia (Silikooni on valmistajalle automaattisesti = Ei Bodyshop Safe).

Ja jos yhtään on väreilyä tai roskia pinnassa niin pikku siklausta ja vesihiontaa ennen myllytystä niin pinnasta saa aivan lammenpinnan. Etenkin kun Sigmassa on tuollaista tasaista aakeeta laakeeta pintaa 8)

Väri on kyllä karkki! :kuningas
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980

mystinengalant sanoi
Tee vaikka se pressukatos....

Ja mitä noihin silareihin ja vahoihihn tulee niin bodyshop -tason kiillotustuotteilla luulis uskaltavan laittaa "maalaamossakin"? Mutta hyvä pointti tietysti.

Pressukatos on aika kaksipiippuinen juttu. Ihan suht kätevähän se on, mutta tässä taajama-alueella tarvitsee rakennusluvan :nykii ja en todellakaan ole sitä hommaamassa, pitää yrittää saada rahoitusta kuntoon että voisi taloa laajentaa kahden auton autotallin verran. Ja siihen asti on niin kylmää, että en tarkene myllyttää :)

Urran sanoi
Kyllähän se tosiaan niin menee että maalaus on osa pohjia ja pinta tehdään myllyttämällä. Eli ehdottomasti jossain välissä viimeistelysetit maalipinnalle jolloin se viimeinen syvyys maalista tulee :peukku Ei kannata käyttää consumer kökkö kamoja, niin ei tarvii pelätä silikonin suhteen. Vesiliukoisia nämä uudet ammattilaistuotteet, eikä saa sisältää silikonia (Silikooni on valmistajalle automaattisesti = Ei Bodyshop Safe).

Ja jos yhtään on väreilyä tai roskia pinnassa niin pikku siklausta ja vesihiontaa ennen myllytystä niin pinnasta saa aivan lammenpinnan. Etenkin kun Sigmassa on tuollaista tasaista aakeeta laakeeta pintaa 8)

Väri on kyllä karkki! :kuningas

Fareclan G3 ja Meguiarsin joku loppuhioma-aine löytyy hyllystä, niillä on saanut muutkin autot ihan ok kiiltoon :) mutta vesiliukoinen olisi kyllä paljon parempi, mitä suosittelisit?

Pientä appelsiiniahan siinä pinnassa on, kolme pientä valumaa lakassa ja parissa kohtaa itikka. Hyttynen. Elävä ennen kuin lakkaan upposi. Niitä lehahti sigman ovipahvien alta lentoon kun auto rupesi lämpenemään tallissa :D mut hei, eipähän tule kukkahattutädit itkemään, kun luonto kiittää luonnonystävää ja faunaa on maalipinnassakin!
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

Mä luulin et tässä oltiin tekemässä jotain muutakin kun "ok kiiltoa" ;D Ja ne on tosiaan noita consumer skeida merkkejä. Megullakin on ammattituotteensa mutta niitä ei kuluttajat suomesta osta, kun hinnat on mallia aivan v*tun kalliit (4x hinta briteissä). Meguiars siis tekee tosi laajan skaalan eri aineita mutta niistä vain ne kusisimmat tuodaan suomeen kauppojen hyllyille. Fareclaa en ole tiennyt kenenkään käyttävän sitten 90-luvun :D Sotkusta puuhaa..

No sanotaan näin että suositteluja voisi olla monenlaisia. Se riippuu minkälaisesta työskentelystä tykkää. Itse käytän nykyisin Scholl Conceptsin aineita suurimmaksi osaksi. Joukossa muutama muukin merkki, esim. viimeistelyaineen nykyisillä kokeiluilla korvaan Sonaxin Profiline tuotteella (Sonax Perfect Finish). Tosin tuo vaatii vielä pienen testin ennenkun vahvistan sen, olin kuitenkin erittäin otettu tahnan toimivuudesta kun sitä testasin viikonloppuna.

Kysymys on kuitenkin sen verran laaja, että kysyn vastakysymyksen; Meinasitko oikasta tota aplaria tai poistaa noita roskia ennen myllytystä? Myllytyshän ei oikaise pintaa (päinvastoin, lisääntynyt kiilto korostaa epäkohtia).
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

Urran sanoi
Kysymys on kuitenkin sen verran laaja, että kysyn vastakysymyksen; Meinasitko oikasta tota aplaria tai poistaa noita roskia ennen myllytystä? Myllytyshän ei oikaise pintaa (päinvastoin, lisääntynyt kiilto korostaa epäkohtia).

Tarkoituksena siis on poistaa roskat ja valumat hiomalla/siklillä ja tämän jälkeen vesihioa (1000+) pinta sileäksi ja sen jälkeen myllyttää uusi kiilto pintaan. Jokin helposti leikkaava ja mielellään vähän sotkeva tahna alkuun, ja sen jälkeen eeppinen kiilto jollain hienolla aineella? Myllytyskoneena rälläkkämalli, johon pitäisi myös laikka uusia.
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

nostokurki sanoi
Tarkoituksena siis on poistaa roskat ja valumat hiomalla/siklillä ja tämän jälkeen vesihioa (1000+) pinta sileäksi ja sen jälkeen myllyttää uusi kiilto pintaan. Jokin helposti leikkaava ja mielellään vähän sotkeva tahna alkuun, ja sen jälkeen eeppinen kiilto jollain hienolla aineella? Myllytyskoneena rälläkkämalli, johon pitäisi myös laikka uusia.

Hommmaat enemmän papereita.... 1500 ja 2000 mielellään myös ja mitä hienommaksi hiot sen mukavampi kiillotus. Vaikka 2500 tai 3000;kin....

Ja sitten siihen rälläkään paria laikkaa. En tiedä pitäisikö alottaa karvalla, riippuu varmaan ? Ja kannattaa vaikka projectechilta tai ulkomailta tilata ne laikat ja aineet. Joskus tuntui ihan vitun tyhmältä tilailla noita ja oli vaan siistiä käydä ostamassa tarvikekaupasta. Sitten ku tajusin hintaeron ja sen kuinka paljon parempaa tavaraa netistä saa niin en syljekkää tarvikeliikkeeseen. Pitäköön Prestansa/ Autoglyminsä.
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

nostokurki sanoi
Tarkoituksena siis on poistaa roskat ja valumat hiomalla/siklillä ja tämän jälkeen vesihioa (1000+) pinta sileäksi ja sen jälkeen myllyttää uusi kiilto pintaan. Jokin helposti leikkaava ja mielellään vähän sotkeva tahna alkuun, ja sen jälkeen eeppinen kiilto jollain hienolla aineella? Myllytyskoneena rälläkkämalli, johon pitäisi myös laikka uusia.
mystinen on oikeassa, tavallaan. Mutta en mä noihinkaan hiontoihin tyytyis. Helpoimmalla hionnassa pääsee jos hioo 4000grit asti (hionta on yksinkertaisesti HUOMATTAVASTI nopeampaa kun myllytys). Sen jälkeen riittää kaks settiä vaahtomuoveilla priima lopputulokseen.

Ei tarvitse karvaa, turhaa sotkemista. Tohon ois lukuisia laikka/tahna komboja mitkä on mukavia ja nopeita ajaa (ilmeisesti halusit nopeita tahnoja, kun pyysit helposti leikkaavaa ja vähän sotkevaa ;) ) mutta omasta pakista itse varmaan vetäisin ton setin tällä:

-Hionta 1500 kuivana Kovaxilla (pinnan oikasu)
-Hionta vesissä 2000-4000 Mirka Abralon, liukasteena Ultiman Waterless Wash
-Pinnan karkea myllytys Scholl Concepts Purple Cutting padilla ja S3 Gold tahnalla (mihin tahnaan päädytkin, jos on semmosia mitä oon kokeillut -> niitä aika paljon, niin voin neuvoa ajonopeudet/tavan miten ajaa)
-Pinnan viimeistely myllytys Chemical Guys musta Hex Logic pad ja Sonax Perfect Finish (tää ei tosin omassa pakissa, vielä :D ) tai Scholl Concepts S30+ tahna.
-Näiden jälkeen pinnan liukkaripesu ja sopiva Last-Step Product pintaan. Tohon väriin laittaisin omasta pakista varmasti Zymöl Glasurin 8) Saattaisin harkita alle jopa jotain Glaze ainetta millä maksimois ton aineen syvyyden. Esim. ClearKote Red Moose Glaze. Mut nää on vaan näitä "nippeleitä" mitä mä tekisin.

Nää myllytyskamat siis saa esim. Projectechiltä. Jos tilaat ulkomailta niin saa monesti halvemmalla ja aineiden kirjo laajempi. Lisäksi ns. "kivijalkaliikkeistä" ei suomessa ihan oikeesti saa kun paskaa.
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

Alemman kuvan kiiltävällä lipalla olevat vanteet näyttäisi kuvan perusteella kokonaisuuteen passelimmalta. :peukku
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

Skydiver sanoi
Alemman kuvan kiiltävällä lipalla olevat vanteet näyttäisi kuvan perusteella kokonaisuuteen passelimmalta. :peukku

Kiiltävä lippa se on ylemmissäkin, mutta tuo perusväri on minustakin liian kirkas. Joten tuumasta toimeen:

smaller
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

Itse ainakin olen mielenkiinnolla sivusta seurannut :peukku

E: EIkä pari tissin kuvaa pahitteeksi olis.
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

Itse projektipäiväkirja: 12786 lukukertaa. Kautta aikojen 8. luetuin topic osiossaan.
Keskustelu: 7244 lukukertaa, 86 vastausta (ja tämä #87). Molemmilla mittareilla kautta aikojen 15. luetuin/keskustelluin topic osiossaan.

Ei nuo minun mielestäni ole ollenkaan huonoja lukemia. :) Kyllä ainakin täällä päin kiinnostaa ja lueskellaan ahkerasti päivityksiä, ei vain tule itse keskusteluun paljoa osallistuttua kun tekijällä tuntuu olevan sen verran selkeä visio ja riittävät taidot = ei tarvitse alkaa neuvomaan. :)

MäTSi sanoi
Eikä pari tissin kuvaa pahitteeksi olis.

Manboobseja ei sitten lasketa eduksi, ainakaan minun kirjoissani. ;D
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

Tää ketju on tällä hetkellä yks mielenkiintoisimmista koko forumilla. Ei tarvi ressata ettei kukaan tätä lukisi. Sen verran oot saanu kilpailuhenkeä ainakin meikäläiseen päälle, että mulla on Celesten konehuone levällään ja tarkotus laittaa edes sillä sektorilla paremmaksi... Ei sitä sovi millekään savolaiselle jäädä kakkoseksi. ;)
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

Jopa minä luen tarkkaan aina uudet päivitykset projektipäiväkirjassa. :peukku
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

Kiitos. Sitä vaan tarvii välillä rohkaisua kun tämä keskusteluosio kuolee vaikka miten päivittelee... :) ja katellaan jos sinne saatais jonkinlaisia tissejä, yleisön pyynnöstä ;D
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

Kyllä tulee seurattua jokainen päivitys, tässä projektissa ei ole muuta moitittavaa kuin tekniikka, olisihan tuo jo totaalista HC-PORNOA 4G63T:lla.!
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

Seurattua kyllä tulee ja kateellisuus senkun kasvaa :peukku

Tissit ei oo koskaan pahitteeks 8)
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

8. Luetuin päiväkirja yleisellä puolella kertonee että ihmisiä kiinnostaa. Sata lukukertaa, niin menee luetuissa minun Nöpöstä ohi :peukku

Kommee siitä tulloo, ei voi mittään :)
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

Kyllä tämä minuakin kiinnostaa, ei viitsi jokaisen päivityksen jälkeen kehua, miten nättiä jälkeä tulee. :peukku
ps. Tisseille ääni täältäkin! ;D
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

ST sanoi
Kyllä tulee seurattua jokainen päivitys, tässä projektissa ei ole muuta moitittavaa kuin tekniikka, olisihan tuo jo totaalista HC-PORNOA 4G63T:lla.!

Liian mainstreamia. 2.0 V6 olisi paljon enemmän omaan mieleen ;) vaikka remmiahtimella tekohengitettynä?

Mut tekniikanvaihtoa en ole vakavissani ajatellut tehdä, koska tuo 4G32 on kuitenkin aika jumalmoottori itsessään. Ei taida mitsulla olla muita noin pitkäiskuisia bensakoneita ;)

Imperio sanoi
Sata lukukertaa, niin menee luetuissa minun Nöpöstä ohi :peukku

hitsit, tässähän rupeaa ihan nöpöttelemään. Kohta tulloo se tissikuva.
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

Joo siis itse olen kyllästynyt lukemaan foorumeilla toisten kehuja, joten en itsekkään niitä suolla. Sanomattakin lienee selvää että projekti on hieno ja ansaitsee niitä, se vaan ei ole kauhean sisällöllistä luettavaa ja on ikävä etsiä välistä ne "asia postaukset". Siksi kehut ainakin itsellä on, ja tulee pysymään poissa ;)

Mutta kyllä joka postaus on käyty tarkastamassa ja etenkin detailerin näkökulmasta väri on mitä mainoin. Toivonkin että haluat viedä tuon sinne viimeiselle tasolle, mikä on saavutettavissa, kun tekniikka ja muut on tehty :)
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

Kävin kattomassa autoa paikan päällä ja on kyllä pakko kehua. Auto on vielä hienompi livenä kuin kuvissa vaikka olikin hieman pölyinen.
 
Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

On se hieno ja vanteet sopii tuohon kuin isi äitiin. 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom