Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
TikiMies sanoiTodella hyvä värivalinta eukku Sen verran tutun näköisiä maisemia näkyi kuvissasi, että piti ihan leikkiä salapoliisia ja sen verran selvisi että taidettiin tuossa vajaa kk sitten tuoda sinulle Jallun rellun vauhtipyörä kevennettäväksi? Ja samalla työkaveri otti Esabin migin koekäyttöön?
Voisin käydä ihmettelemässä noita sinun projekteja jossain vaiheessa ihan paikan päällä, jos passaa?
Skydiver sanoiVoin kuvitella hyvin innon määrän... ;D Täällä samaa vikaa kun perjantaina oma projekti saa viimeisen pinnan. 8)
Nyppäse vielä ovenkahvat, tankin täyttöluukun ja takaluukun lukko pois ennen maalausta. Ei ole enää paha rasti kun muutenkin on nyt noin hyvin purettu koria maalausta varten. eukku
nostokurki sanoiSori, ne on jo teipattu ja ovenkahvoihin ei jää mitään rajoja, kun ovat sen muotoiset että maalisumu pääsee taakse.
mystinengalant sanoiSiististi cool, varmaan mahtava tunne kun jotain onnistuu
Ja kiva kun saa omassa tallissa maalata.
TikiMies sanoiKyllä tuli nätti! Väri sopii mielestäni todella hyvin tähän koppaan eukku Mielenkiinnolla odotan kuvia kasattuna ja auringonvalossa
ST sanoiMui bien!
J.Niemi sanoiHaitkos ny sen ehottamani värin? Kun en ulkoo muista tuota koodia ;D
Skydiver sanoieukku Upealta näyttää ja helppo samaistua fiilikseen! 8) Huomenna haetaan täälläkin tuota fiilistä samoissa hommissa. Tuo väri on livenä todella maukas ja tuon ikäkauden tuotteissa se vaan istuu kuin isi äitiin. Toivottavasti Kalis Cruisingeissa pääsee näkemään tuotteen kunnolla.
Kyllä se sorakin myrkkyä on..Harri K sanoiihan senverran kysyn kun luki "säilytettynä pihanperällä" ettet ihan nurmikolla säilyttele tätä? on meinaan autolle vihoviimeinen paikka nurtsi...sorapohja parempi
Harri K sanoiihan senverran kysyn kun luki "säilytettynä pihanperällä" ettet ihan nurmikolla säilyttele tätä? on meinaan autolle vihoviimeinen paikka nurtsi...sorapohja parempi eukku
ST sanoiJos ei assua/betonia ole alustana niin silloin esim pressu alle ettei kosteus nouse maasta.
miikka sanoiKerrotko sen reseptin kromipuskurin entraamiseen? Mulla on pari kierrosta puskureita tallissa jotka kaipaisivat vähän huolenpitoa
nostokurki sanoiJuu kyllä se pitää kiillotella. Mutta vasta kesällä tällä hetkellä auto on taas ulkona, koska kaverin talliin tuli jo toinen projekti ja siellä en rupea kiillottamaan ettei tule maalaustilaan yhtään ylimääräistä silikonia tai autovahaa...
Ja sitäpaitsi tuo maalipinta on kyllä jo nyt aika ihana <3 edellinen omistaja tuota ei ole paikkamaalaillut, eli se on ollut sitä edellinen omistaja... Jolla auto oli seissyt 12 vuotta kuivassa ladossa, eli ensimmäistä kertaa 20 vuoteen sigma on ulkokuoreltaan yksivärinen
Kaveri tarjosi -81 Mazda 929 seuraavaksi projektiksi, oiskohan siinä kiva talviauto tämän kesäauton kaveriksi?
mystinengalant sanoiTee vaikka se pressukatos....
Ja mitä noihin silareihin ja vahoihihn tulee niin bodyshop -tason kiillotustuotteilla luulis uskaltavan laittaa "maalaamossakin"? Mutta hyvä pointti tietysti.
Urran sanoiKyllähän se tosiaan niin menee että maalaus on osa pohjia ja pinta tehdään myllyttämällä. Eli ehdottomasti jossain välissä viimeistelysetit maalipinnalle jolloin se viimeinen syvyys maalista tulee eukku Ei kannata käyttää consumer kökkö kamoja, niin ei tarvii pelätä silikonin suhteen. Vesiliukoisia nämä uudet ammattilaistuotteet, eikä saa sisältää silikonia (Silikooni on valmistajalle automaattisesti = Ei Bodyshop Safe).
Ja jos yhtään on väreilyä tai roskia pinnassa niin pikku siklausta ja vesihiontaa ennen myllytystä niin pinnasta saa aivan lammenpinnan. Etenkin kun Sigmassa on tuollaista tasaista aakeeta laakeeta pintaa 8)
Väri on kyllä karkki! :kuningas
Urran sanoiKysymys on kuitenkin sen verran laaja, että kysyn vastakysymyksen; Meinasitko oikasta tota aplaria tai poistaa noita roskia ennen myllytystä? Myllytyshän ei oikaise pintaa (päinvastoin, lisääntynyt kiilto korostaa epäkohtia).
nostokurki sanoiTarkoituksena siis on poistaa roskat ja valumat hiomalla/siklillä ja tämän jälkeen vesihioa (1000+) pinta sileäksi ja sen jälkeen myllyttää uusi kiilto pintaan. Jokin helposti leikkaava ja mielellään vähän sotkeva tahna alkuun, ja sen jälkeen eeppinen kiilto jollain hienolla aineella? Myllytyskoneena rälläkkämalli, johon pitäisi myös laikka uusia.
mystinen on oikeassa, tavallaan. Mutta en mä noihinkaan hiontoihin tyytyis. Helpoimmalla hionnassa pääsee jos hioo 4000grit asti (hionta on yksinkertaisesti HUOMATTAVASTI nopeampaa kun myllytys). Sen jälkeen riittää kaks settiä vaahtomuoveilla priima lopputulokseen.nostokurki sanoiTarkoituksena siis on poistaa roskat ja valumat hiomalla/siklillä ja tämän jälkeen vesihioa (1000+) pinta sileäksi ja sen jälkeen myllyttää uusi kiilto pintaan. Jokin helposti leikkaava ja mielellään vähän sotkeva tahna alkuun, ja sen jälkeen eeppinen kiilto jollain hienolla aineella? Myllytyskoneena rälläkkämalli, johon pitäisi myös laikka uusia.
Skydiver sanoiAlemman kuvan kiiltävällä lipalla olevat vanteet näyttäisi kuvan perusteella kokonaisuuteen passelimmalta. eukku
MäTSi sanoiEikä pari tissin kuvaa pahitteeksi olis.
ST sanoiKyllä tulee seurattua jokainen päivitys, tässä projektissa ei ole muuta moitittavaa kuin tekniikka, olisihan tuo jo totaalista HC-PORNOA 4G63T:lla.!
Imperio sanoiSata lukukertaa, niin menee luetuissa minun Nöpöstä ohi eukku