Takajarrukutsu liittyy jumiutuvaan seisontajarrumekanismiin ja voi johtaa kässärin pettämiseen. Tämän korjasin omastani itse, mutta varmaan siihenkin yksilöön on kamppeet vaihdettu kutsun myötä. Ihan hyvä jos saa muissakin merkeissä helposti vikaantuvat osat valmistajan piikkiin. Tulppahomma oli sellainen, että polttomoottori voi kieltäytyä käynnistymästä. Kerran kävi itselleni ja ihmetys oli suuri, kun ei vaan liittymästä kiihdyttäessä saanut polttista käyntiin. Liittyi vääränlaisiin tulppiin. Hölmö homma tuossa oli että vaihdettiin kutsun myötä ja sitten kymppitonnin päässä seuraavassa huollossa (kun kuuluu ohjelmaan), erikseen kielsin vaihtamasta. Siihen loppui Deltan huollon käyttö ja en koskaan palannut, uudenmaankaan mallin kanssa, sen ostinkin eri organisaatiolta. Toki oli myös takuuvääntöä.