Takalokasuojien taitetut helmat alkavassa ruosteessa vm. 90 V6 aut.

N

NFZ

Guest
Vaununi on lähes sopimaton tälle foorumille, koska se on päivittäisessä maantieajossa. Välillä mennään moottoritiellä vasentakin kaistaa, jos ei ole kova ruuhka. Nyt tässä uniikissa kulkijassa alkaa kaikista hoitotoimenpiteistä huolimatta takalokasuojien helmojen lipareissa esiintyä turpoamista ja aineen hävikkiä. Käännetty peltipari on sen 1,5 cm leveä kaistale sisäänpäin kohti lokasuojatilaa. Onkos näitä helmoja foorumin tekijämiehet laittaneet uusiksi ihan uudesta pellistä? Kysyn siksi, kun paikallinen peltinikkari ei ollut järin kiinnostunut työstä. Liekkö tuolla kahden pellin (koripellin ja lokasuojan sisäpellin) rakenteessa vaikeutensa, kun ne vaihdetaan osittain? Toivon vastauksista saavani perusteita taivutella muuten taitava peltimies ryhtymään asiaan. Lokasuojien levikeitä en maantiekulkijaan laittaisi.
 
N

NFZ

Guest
Vs: Takalokasuojien taitetut helmat alkavassa ruosteessa vm. 90 V6 aut.

Lokasuojien reunukset on korjattu käyttäen esivalmistettuja kaaripaloja. Työn teki ammattipeltiseppä, jota pääsin maksavana asiakkaana sopivasti seuraamaan. Laitan tähän kuvia suoritetusta työstä, jos onnistun niiden lataamisessa.

 
N

NFZ

Guest
Vs: Takalokasuojien taitetut helmat alkavassa ruosteessa vm. 90 V6 aut.

Jatkoa...

Oikean puolen aukaisu.


Vasen puoli aukaistuna
 
N

NFZ

Guest
Vs: Takalokasuojien taitetut helmat alkavassa ruosteessa vm. 90 V6 aut.

Jatkoa...

Aihio asennettuna oikealle puolelle.


Aihio asennettuna vasemmalle puolelle.
 
N

NFZ

Guest
Vs: Takalokasuojien taitetut helmat alkavassa ruosteessa vm. 90 V6 aut.




Tässä oikeapuoli valmiina. Vaseman puolen laitan näkyviin, jos antaa vielä laittaa kuvan seuraavaan postiin.
 
N

NFZ

Guest
Vs: Takalokasuojien taitetut helmat alkavassa ruosteessa vm. 90 V6 aut.

Ja vielä vasenpuoli valmiina..



Korjaus kustansi noin kolmanneksen auton markkinahinnasta.
 

JanneK

New Member
Liittynyt
27 Marraskuu 2006
Vs: Takalokasuojien taitetut helmat alkavassa ruosteessa vm. 90 V6 aut.

:palvo Asiallisesti suoritetusta työstä kannattaa kyllä aina maksaa, hyvältä näyttää. :peukku
 

Skydiver

Active Member
Liittynyt
20 Tammikuu 2005
Sijainti
Kerava
Vs: Takalokasuojien taitetut helmat alkavassa ruosteessa vm. 90 V6 aut.

Asiallista jälkeä! :peukku
 

MVa~1

Liian korkea ja liian matala..
Liittynyt
4 Syyskuu 2006
Sijainti
Rovaniemi
Vs: Takalokasuojien taitetut helmat alkavassa ruosteessa vm. 90 V6 aut.

NFZ sanoi
Vaununi on lähes sopimaton tälle foorumille, koska se on päivittäisessä maantieajossa. Välillä mennään moottoritiellä vasentakin kaistaa, jos ei ole kova ruuhka.
Tälle väitteelle kaivataan perusteita.. ;D

Kyllä se vain ammattimies osaa ja tulee myös hyvää jälkeä. Varmaanhan se poisti nuo ruosteet tuolta sisälokasuojasta, jotka näkyy tuossa 2. kuvassa..?
 
N

NFZ

Guest
Vs: Takalokasuojien taitetut helmat alkavassa ruosteessa vm. 90 V6 aut.

Väitteestä sen verran, että minä näin eläkeläisukkona pyrin pitämään autoni tiellä :driver
Ruostekuva oli mukana osottamassa, mistä tilasta korjaukseen ryhdyttiin. Autostani on tullut harraste, vaikka niin ei pitänyt käydä.

Kiitos mielenkiinnosta.
 
Ylös Bottom