- Liittynyt
- 10 Heinäkuu 2007
- Sijainti
- Laihia
Tämän tytön vuosien haaveilu ja evokuumeilu päättyi tänään siihen että hinattiin Evo I tuohon hallin pihaan. Hopeinen, kilvittämätön, konerikkoinen ja muutenkin kaltoin kohdeltu auto. Silti olen melko toiveikas ja onnellinen että se on vihdoin tuossa ja että se on mun. Mun oma, Oma Evo. ;D Ilman tuota minun rakasta Tepiäni tämä ei olisi ollut eikä tulisi olemaankaan mahdollista joten kaikki kiitos Tepille että mahdollisti tämän. Vaikka mä teen paljon ja tiedänkin jonkin verran niin Tepillä on kuitenkin se syvempi tieto ja taito joten projektipäällikkönä se saa hääriä tässäkin kohtaan. Aikataulua en valmistumiselle uskalla edes arvailla, kuten jotkut tietävät meillä ei aina projektiaikataulut pidä. Nimimerkillä "elokuussa leimalle" Galantit odottaa edelleen sitä sopivaa elokuuta. ;D
Mutta takaisin Evoon. Mä olen maahantuojaliikkeen lisäksi jo kolmas omistaja suomessa tälle kovaonniselle autolle. Se on tullut briteistä alkuvuodesta 2011 ja siirtynyt sitten suomalaisen nuoren miehen omistukseen. Briteissä sitä on rakennellut joku lippalakkipää (kaikella kunnioituksella lippalakkipäitä kohtaan) koska autosta löytyy mm screamer pipe, Greddyn boksi, kiina bensanpaineensäädin yms muuta pientä kivaa. Resepti tulevalle oli siis valmis. :-\ Ja on siinä ainakin alustaa ja kytkintä päivitetty, tutkitaan tarkemmin miten. Aikamoinen nippu papereita ja ostokuitteja tuli mukana. No sitten tämä suomalainen lippalakkipää pääsi käsiksi Evoon ja nosteli vähän ahtoja, nosteli vielä vähän ahtoja ja hieman revitteli ja ilmeisesti jonain kauniina perjantai-iltana kesken pi**urallirinksan mäntä sitten tuli lohkosta ulkoilemaan. Melkoinen reikä siellä on juu. Tuolta pojulta se siirtyi vielä seuraavalle joka aloittelikin purkua mutta kesken jäi kun ilmeisesti mielenkiinto loppui kesken matkan. Kansi näyttäisi olevan ok ja kun tuossa olisi yksi turbon 6-pulttinen alakerta Tepillä joutilaana niin siitähän me saadaan sitten het'pikaa uusi tekniikka nokille.
Huomenna sitten pestään ja siivotaan auto. Sisusta puretaan täysin koska sisällä on melko kostea ilmasto johtuen suomen syksystä ja puuttuvasta tuulilasista. Sitten kone ja laatikko pois ja uutta tilalle. Pikkuhiljaa. eukku Hyvä siitä vielä tulee.
Kommentteja ja erityisesti kannustuksia ;D voi laitella tänne:http://www.mitsubishiclubfinland.com/bbs/index.php?threads/tamus-evo-i-viljo.41806/
Mutta takaisin Evoon. Mä olen maahantuojaliikkeen lisäksi jo kolmas omistaja suomessa tälle kovaonniselle autolle. Se on tullut briteistä alkuvuodesta 2011 ja siirtynyt sitten suomalaisen nuoren miehen omistukseen. Briteissä sitä on rakennellut joku lippalakkipää (kaikella kunnioituksella lippalakkipäitä kohtaan) koska autosta löytyy mm screamer pipe, Greddyn boksi, kiina bensanpaineensäädin yms muuta pientä kivaa. Resepti tulevalle oli siis valmis. :-\ Ja on siinä ainakin alustaa ja kytkintä päivitetty, tutkitaan tarkemmin miten. Aikamoinen nippu papereita ja ostokuitteja tuli mukana. No sitten tämä suomalainen lippalakkipää pääsi käsiksi Evoon ja nosteli vähän ahtoja, nosteli vielä vähän ahtoja ja hieman revitteli ja ilmeisesti jonain kauniina perjantai-iltana kesken pi**urallirinksan mäntä sitten tuli lohkosta ulkoilemaan. Melkoinen reikä siellä on juu. Tuolta pojulta se siirtyi vielä seuraavalle joka aloittelikin purkua mutta kesken jäi kun ilmeisesti mielenkiinto loppui kesken matkan. Kansi näyttäisi olevan ok ja kun tuossa olisi yksi turbon 6-pulttinen alakerta Tepillä joutilaana niin siitähän me saadaan sitten het'pikaa uusi tekniikka nokille.
Huomenna sitten pestään ja siivotaan auto. Sisusta puretaan täysin koska sisällä on melko kostea ilmasto johtuen suomen syksystä ja puuttuvasta tuulilasista. Sitten kone ja laatikko pois ja uutta tilalle. Pikkuhiljaa. eukku Hyvä siitä vielä tulee.
Kommentteja ja erityisesti kannustuksia ;D voi laitella tänne:http://www.mitsubishiclubfinland.com/bbs/index.php?threads/tamus-evo-i-viljo.41806/
Viimeksi muokattu