Tbo kansi....

antte

ex. Galant Tbo -83, nykyinen Galant Tbo -82
Liittynyt
4 Huhtikuu 2003
Sijainti
Espoo
AARGH!!!
Miks näin? Miks?
Ostinpa galluuni uuden kannen (käytetyn tietenkin, mutta silti). mä oon hieronut sitä kantta jo kuukauden verran (kanavat portattu, venat hiottu, kansi plaanattu) ja sitten kun ohimennen halusin tehdä koe ponnistuksen siihen, vettä roisku joka suunnasta. PRKL!
....muutama rauhallinen henkäsy....
mitä mä nyt teen? :'(
 
Eli halusin vaan lisätä että kansi oli jo halki.. vesikanavasta nokka akselin alapuolelle öljy tilaan... Ehkä hitsttavissa...(olen optimisti)
Jos jollain sattuis löytyy tämmöinen valmiiksi viilattu kansii, ylimääräinen, olisin todella kiinnostunut(olen taas optimisti) ;D
 
Haudi.
Onneksi olkoon atte ;), tai pitäiskö sanoa osaanottoni. Olet törmännyt 4g63 tbo:n yleisimpään ongelmaan.
Useimmiten ne on kyllä halki ventt. seetien välistä tai seeti/tulpanreiän välistä. Mutta nyt sit sulla on aikanaan erittäin pahasti lämmennyt kansi jos on kerran nokan altakin halki :eek:.
Olen noin 6-7 tbo:n kantta eläissäni nähnyt ja vain YKSI on ollut täysin ehjä, kaikki muut enempi/vähempi halki ;D
Mulla olis yksi raakakansi mikä on vaan kahden seetin välistä halki(lue korjattavissa) mutta portattavahan sekin sitten on jos näin haluaa ;).
-Arska
 
siis koskeeko tämä vain wanhoja 80-luvun 4G63T-kansia?

En ole nimittäin koskaan lukenut DSM-forumeilla kenenkään puhuvan haljenneista kansista.
 
Mr. Pimennys sanoi
siis koskeeko tämä vain wanhoja 80-luvun 4G63T-kansia?

En ole nimittäin koskaan lukenut DSM-forumeilla kenenkään puhuvan haljenneista kansista.

Jeps, nimenomaan noita 8V-kansia. Ole huoleti Toni ;).
t:Arska
 
Minä olen saanut halki yhden vapaastihengittävän 8V 4G63 kannen, tosin lämpesi vähän liikaa. Meni keskeltä, venttiililinjojen välistä.
 
Takaisin
Ylös Bottom