Vs: tekniikan vaihto nykyaikaisempaan..?
joke sanoi
onko kukaan vaihtanut takaveto 4g63 tilalle tota uudempaa etuveto 4g63 16v myllyä, natsaako loota ollenkaan jne
aattelin vaa ku samat konetyypin numerot et onko minkälainen projekti
nick "e15mitsubishi" on laittanu sapporoon 16v kannen, alakertahan turbo sapporossa on leveemällä kiinityksellä joten nuo
uudemat lohkot eivät sovi. (hänellä on siis 16v turbo tekniikka sapporossa)
mutta vanhaan lohkoon sopii 16v koneen männät ja kansi.
etuvedon lohko sopii kapeeseen vaihdelaatikkoon mutta koneen kannakkeet joutuu aika kovaan muokkaamiseen....
käyttämällä evon imusarjaa saa kaasuläpän suoraan oikeaan suuntaan, toki eihän tuo kaasuläpän vaihto toiseen päähän imusarjaa nyt kovin paha
rasti ole eikä varmaan joku hitsari paljoa siitä ota.
ruiskun voi rakentaa esim. megasta tai jos inspiraatiota riittää niin vaikka gti galantista/eclistä johtosarjan ja ruiskun sovittaminen.