nostokurki
A121 Galant Sigma 1600GL
- Liittynyt
- 5 Marraskuu 2005
Galant Sigma A121 1.6 ja 2.0 moottoreilla
Alkup. varaosanumero (A161 1600cc, vanhempia ei maahantuojan kone tunnista, mutta sama nivel fyysisesti):
MB-001699
Vastaavat nivelet:
MB-002588, MB-001696, MB-001715
Käytetty mitsuissa:
Galant 73-83, Lancer EX 79-87, Lancer 73-79, Lancer Van (stw?) 77-84, Celeste 75-80 ja Minicab 80-84
Muissa autoissa:
Huyndai Sonata BF3F 2.0i 16V 130hv 6/91-1/00
Tarvikevalmistajien varaosanumeroita:
Three Five (555): JHYB-7102 / SB-7102 (löytyy vaihtelevasti kummallakin koodilla)
Lemfoerder: 1183502
GMB: 0104-0310
sekä vielä viimeiseksi Örumin varaosanumero: MI42
Lisäksi paikoilleen pienellä varauksella käy myös 1gen pajeron yläpallonivelet. Alapuoli on 100% samanlainen, mutta yläpuolella eli olka-akselin kohdalla on kartio koko matkalta n. 0.5mm paksumpi. Lisäksi alkuperäisen 12mm kierteen sijasta pajeron palloissa on 14mm kierre, eli mahdollisesti vaatii olka-akselin reiän suurentamisen (ei tullut mitattua minkä kokoinen reikä oli). Mutta koska nämä wanhat galantit ja muutkin mitsut ovat varaosien puolesta jo katoavaa luonnonvaraa, ei olka-akselin modaus liene yhtään huonompi vaihtoehto, pajeron yläpalloja kun kuitenkin tulee saamaan vielä pitkään.
Saa kommentoida.
Alkup. varaosanumero (A161 1600cc, vanhempia ei maahantuojan kone tunnista, mutta sama nivel fyysisesti):
MB-001699
Vastaavat nivelet:
MB-002588, MB-001696, MB-001715
Käytetty mitsuissa:
Galant 73-83, Lancer EX 79-87, Lancer 73-79, Lancer Van (stw?) 77-84, Celeste 75-80 ja Minicab 80-84
Muissa autoissa:
Huyndai Sonata BF3F 2.0i 16V 130hv 6/91-1/00
Tarvikevalmistajien varaosanumeroita:
Three Five (555): JHYB-7102 / SB-7102 (löytyy vaihtelevasti kummallakin koodilla)
Lemfoerder: 1183502
GMB: 0104-0310
sekä vielä viimeiseksi Örumin varaosanumero: MI42
Lisäksi paikoilleen pienellä varauksella käy myös 1gen pajeron yläpallonivelet. Alapuoli on 100% samanlainen, mutta yläpuolella eli olka-akselin kohdalla on kartio koko matkalta n. 0.5mm paksumpi. Lisäksi alkuperäisen 12mm kierteen sijasta pajeron palloissa on 14mm kierre, eli mahdollisesti vaatii olka-akselin reiän suurentamisen (ei tullut mitattua minkä kokoinen reikä oli). Mutta koska nämä wanhat galantit ja muutkin mitsut ovat varaosien puolesta jo katoavaa luonnonvaraa, ei olka-akselin modaus liene yhtään huonompi vaihtoehto, pajeron yläpalloja kun kuitenkin tulee saamaan vielä pitkään.
Saa kommentoida.