Tietoa myynnissä olevasta autosta

Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Eka viesti tänne, koittakaa kestää.

Onko tietoa tästä kutosesta? https://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/9163503 Käytönjälkeä siellä täällä, vasen takakylki mällätty 2009, kulkenut silloin rekkarilla LPZ-111.

Vaihdettu AYC pumppu "korkeapainepumpuksi" 115tkm kohdalla, jonka vuoksi autossa palaa AYC-valo alati. (???)
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

AYC vikakoodit kannattaisi lukea tosta.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Basbarduu sanoi
AYC vikakoodit kannattaisi lukea tosta.

Edellinen omistaja kertoi että ei vikakoodeja, mutta ei evoscannilla katsottu. Onnistuukohan marmorilla?
 
Vs: Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Jutku sanoi
Edellinen omistaja kertoi että ei vikakoodeja, mutta ei evoscannilla katsottu. Onnistuukohan marmorilla?
Timanttitiskillä onnistuu mut kannattanee kokeilla eka Evoscannilla ja vilkuttamalla.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Jutku sanoi
Eka viesti tänne, koittakaa kestää.

Onko tietoa tästä kutosesta? https://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/9163503 Käytönjälkeä siellä täällä, vasen takakylki mällätty 2009, kulkenut silloin rekkarilla LPZ-111.

Vaihdettu AYC pumppu "korkeapainepumpuksi" 115tkm kohdalla, jonka vuoksi autossa palaa AYC-valo alati. (???)
Onks tää se mikä liikenneympyräs tai risteykses oli tolppaa vasten perä? Muistelisin et siittä oli vasen takaposki sisäs tosiaan.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Trafin tietoihin nojaten en tiedä mihin on nojattu, mutta nojattu on 2009. Jos tiedät jotain muuta, niin laitatko vaikka yksityisveistiä asiasta (ja asian vierestä)! :peukku
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Harri K sanoi
Onks tää se mikä liikenneympyräs tai risteykses oli tolppaa vasten perä? Muistelisin et siittä oli vasen takaposki sisäs tosiaan.

Tätäkö tarkotit?

55c1a378ffc94056ae0182f2fdd70e46.jpg


Tuo on 2014 ja rekkarikaan ei taida olla tuo LPZ

ImpEdit:kuvalinkki korjattu
 
Vs: Tietoa autosta

Oiskohan tästä jollain enempää tietoa/mielipiteitä/sanomista?

https://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/9624365
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

https://m.nettiauto.com/mitsubishi/galant/9817576?vifAdCount=18&vifNav=Y

Onko kenenkään klubilaisen vanha? Emäntä saatu vihdoin käännytettyä ja ea galantti miellyttää silmää niin olis tälläinen kiikarissa. Hinta mielestäni vähän kova mutta käteiskaupalla varmaan saa hyvin tingittyä.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Menee vähän ohi kysymyksen koska en tiedä tuosta autosta mutta Mystinengalant vois varmaan myydä oman käyttis V6:n samalla korisarjalla huokeammalla.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

T. Kiili sanoi
https://m.nettiauto.com/mitsubishi/galant/9817576?vifAdCount=18&vifNav=Y

Onko kenenkään klubilaisen vanha? Emäntä saatu vihdoin käännytettyä ja ea galantti miellyttää silmää niin olis tälläinen kiikarissa. Hinta mielestäni vähän kova mutta käteiskaupalla varmaan saa hyvin tingittyä.

Luulisin et sama auto mihin myin takaluukun ja spoikan vr4sesta. Tais olla jonkun pienen pusun saanut aikoinaan perään. Jos oikein muistan niin Tommyzin kaverin auto ainekin oli.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Kokeillaan täältä kysellä. Onkohan kenelläkään klubilaisella ollut tai mitään tietoa tästä autosta: Mitsubishi outlander 2.2 hdi aut. Harmaa vm. 2010 rek: GJJ-528. Nyt ajettu n. 260tkm.
Olivat liikkeessä hukanneet huoltokirjan niin olisi kiva tietää vähän historiaa et missä huollettu tai edes missä päin suomea ollut liikenteessä. Vehosta, delta-autosta ja mega-autosta ei löytynyt mitään historiaa kun kyselin.
Ja vissiin uuden henkilötietolain takia ei trafilta ostetusta historiatiedossakaan lue edellisten omistajien nimiä. :seina
Voi yv:nä heittää jos tietää kyseisestä autosta. ;)
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

Kellää tästä tietoa?
https://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/9835407

kaveri etsii halpaa farkkua ja tota miettinyt. Alustasarja asennettu ainaki trafin tietojen mukaan.
 
Vs: Tietoa myynnissä olevasta autosta

https://www.nettiauto.com/mitsubishi/galant/9935986

Olikos tämä jonkun klubilaisen?
Ainakin on klubin tarra takaikkunassa.
 
Eihän kenelläkään olisi tästä mitään tietoa?

https://www.nettiauto.com/mitsubishi/galant/10048177

Tuli autolle tarvetta ja aika hankalalta tuntuu valinnan vaikeus...
Todella ylihintainen ainakin.. Tohon hintaan pitäisi olla kyllä aika priima tuote. Miettii tuonkin käyttökuluja kun pelkkä vuosittainen vero on 400e...

Veikattiin, että jossain vaiheessa päätyy huutokauppaan jos nyt joku ei sitä tuolta osta. Nykyään tuntuu, ettei autoliikkeet oikeen edes tingi hinnoistaan.
 
Todella ylihintainen ainakin.. Tohon hintaan pitäisi olla kyllä aika priima tuote. Miettii tuonkin käyttökuluja kun pelkkä vuosittainen vero on 400e...

Veikattiin, että jossain vaiheessa päätyy huutokauppaan jos nyt joku ei sitä tuolta osta. Nykyään tuntuu, ettei autoliikkeet oikeen edes tingi hinnoistaan.

Totta tuon hinnan suhteen. Turhaan ei viitsisi tietenkään tuonne asti lähteä ajelemaan. Kovin vähissä vaan tuntuu olevan vaihtoehdot mitkä sytyttäis yhtään.
 
Tosta ei oo tietoa mut kannattaa tarkistaa katastustiedoista kilometrit kun tuohon on vaihdettu mittaristo vanhemmasta.

Just näin. Miksiköhän molemmat airbagit on poistettu, puskuri vaihdettu, cooleri vaihdettu tarvike-malliin...:rolleyes:
Hinta on kyllä varmaan lähellä maailman halvinta.:)
 
Just näin. Miksiköhän molemmat airbagit on poistettu, puskuri vaihdettu, cooleri vaihdettu tarvike-malliin...:rolleyes:
Hinta on kyllä varmaan lähellä maailman halvinta.:)
2017 katsastuksessa ollu 114tkm ja nyt 2019 0tkm eli tuo 130tkm saattaa pitää kutinsa kyllä. Muista muutoksista sit ei ookkaa tietoa.
 
Onko tietoa tästä GTO:sta? Rekisterinumero KOR-428. Foorumin haku ei toimi kolmekirjaimisilla hakusanoilla, joten en voi hakea "GTO" enkä rekkarin perusteella, joten ei mitään hajua onko tästä jo kyselty. Myyjä ei ole foorumilla.
https://www.nettiauto.com/mitsubishi/gto/10536065

Kävin tätä katsomassa mutta en nyt kuitenkaan ostosaappaat jalassa vielä. Kilometrien vähyys ihmetyttää, tosin yleinen kunto kyllä tukee mittarin lukemaa, kontissakin on kaikki alkuperäiset verhoilut, työkalut ja varapyöräkin paikallaan. Ja japsi-flare jalkatilassa :D Vetoja tuntuu olevan, tosin en ole koskaan aiemmin tuollaisella ajanut, niin paha sanoa onko riittävästi. Ilmakehään puhaltava dumppi siihen on laitettu ja osa ahtoputkista vaihdettu metalliksi, vanhat putket ovat kyllä vaihdon tarpeessa. Järkyttävän kokoiset vanteet heitetty alle sekä vaihdekepin nuppi ja ratti vaihdettu (eli kaikki "asiaankuuluvat amis-viritykset" on autoon tehty, wunderbaumi tosin puuttui :D ) Keulapuskuri vaihdettu, alkuperäistä active-aero lippaa ei ole tallessa mutta kuulemma moottorit ja systeemit toimii. Putkisto ja alusta vaihdettu.

Koneella on ajettu 30tkm ja 5v edellisestä jakopäärempasta, eli se homma olisi edessä ainakin. Öljyt kuulemma vaihdettu 5000km välein. Nostajat pitivät käynnistäessä kovaa kalkatusta, joka asettui koneen lämmetessä, mutta ei loppunut kokonaan. Käyntiääni oli kovin diesel-mäinen. Joku ujellus tai laahaus sieltä mielestäni myös kuului, kaveri korvallaan paikansi sen kuuluvan enemmän taaemman kannen seudulta, onkohan mahdollisesti alkavaa laakerivikaa vai voisko kuulua hihnoista? Myyjän mukaan ohjaustehostin pitää ääntä, mutta sellaista en itse havainnut. Tyhjäkäynti kävi myös korkealla, mutta kaasuläpästä käsin kaasuttamalla ja irti päästämällä muuttui pienemmäksi, mahdollisesti vaatii kaasuläppäkotelon puhdistuksen. Onko foorumin tonnarimiehillä vinkkejä, onko kyseessä "tyyppivikoja" vai onko mahdollisesti jotain isompaa tiedossa? Käyntiääni ei ollut niin pehmeä ja sivistynyt kuin olettaisin alle 100tkm ajetulta autolta. Toki ikäähän sillä on. Näkyviä vuotoja ei ollut mitään.

Mitään projektia en kyllä nykyisen "iki-projekti" Eclipsen rinnalle halua, ainakaan ilman tallipaikkaa :D
 
Koneella on ajettu 30tkm ja 5v edellisestä jakopäärempasta, eli se homma olisi edessä ainakin. Öljyt kuulemma vaihdettu 5000km välein. Nostajat pitivät käynnistäessä kovaa kalkatusta, joka asettui koneen lämmetessä, mutta ei loppunut kokonaan. Käyntiääni oli kovin diesel-mäinen. Joku ujellus tai laahaus sieltä mielestäni myös kuului, kaveri korvallaan paikansi sen kuuluvan enemmän taaemman kannen seudulta, onkohan mahdollisesti alkavaa laakerivikaa vai voisko kuulua hihnoista? Myyjän mukaan ohjaustehostin pitää ääntä, mutta sellaista en itse havainnut. Tyhjäkäynti kävi myös korkealla, mutta kaasuläpästä käsin kaasuttamalla ja irti päästämällä muuttui pienemmäksi, mahdollisesti vaatii kaasuläppäkotelon puhdistuksen. Onko foorumin tonnarimiehillä vinkkejä, onko kyseessä "tyyppivikoja" vai onko mahdollisesti jotain isompaa tiedossa? Käyntiääni ei ollut niin pehmeä ja sivistynyt kuin olettaisin alle 100tkm ajetulta autolta. Toki ikäähän sillä on. Näkyviä vuotoja ei ollut mitään.
Näihin kannattaa ehdottomasti vaihtaa 3gen/big bore nostimet, maksaa sen 180$ asennustyökaluineen eikä oo paha homma vaihtaa. Loppuu se naputus konehuoneesta. Jakohihnan vaihto vuodet on suurimmalla osalla harrastajista yli, koska kilometrejä tulee kesäkäytössä vähän. Tarkistamalla hihnan kunnon, ei välttämättä vielä muutamaan vuoteen kiire vaihtamaan. Näistä löytyy aina enemmän tai vähemmän imuvuotoja jotka vaikuttavat myös tuohon tyhjäkäyntiin. Myös kaasuläpän tiivisteet luultavasti vaihtokunnossa jos alkuperäiset.

Hiukanhan tuo on mallia thyyning mutta vielä helposti pelastettavissa oleva yksilö. Tekniikasta en olisi niin huolissaan noilla kilometreillä.
 
Viimeksi muokattu
Ei oo tietoa kyseisestä yksilöstä ja ihan toimivia noi automaatitkin on. Riippuu tietenkin millasella pidolla on ollut.
 
Tietoo tuosta Rinta-Joupilla olevasta RalliArt Lancerista?
ID 10735083 Nettiautossa myynnissä...
 
Eipä nuita enää paljoa ole. Kävin 2015 Lohjalla ottamassa kuvia. Pohjaa en katsonut ja olihan siinä pientä sanomista siellä täällä mutta en usko että kovin helposti löytyy toista E15 turboa jossa ei olisi. Tuolloin auton olisi saanut mukaan kiertokangenlaakeri vian kanssa 1500€ hintaan.
 
Joono kuvien perusteella olis yli vedettävä et saisi edes siedettävän. Se nyt ei oo sinänsä iso ongelma.
Komia korisarja ja tekniikkaa vähän laiteltu niin olisihan siinä aihiota. Pitää miettiä.
 
Siis upeahan tuo on ja etenkin toi digimittaristo on 5/5 :cool:. Jos sen vetotapa olisi jokin muu niin olisin hankkinut sen jo itselleni.
 
Ihan perussiisti oli ainaki joku aika sitten, maalattu uudestaan varmaan japanissa jo. Laitettu vähän isommat ahtimet mutta ei se kyllä niillä oikein lentoon lähtenyt vielä :)
 
Takaisin
Ylös Bottom