TimeAttack -kausi 2018

cubeqtio

Mr. Cube
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
28 Tammikuu 2009
Säännöt julkaistu:
https://www.facebook.com/timeattack.fi/posts/1700168073336018

Ja eikun rakentamaan!

Club -luokkaa pääsee suht pienellä panostuksella ajamaan voitosta. Esim pikkuluokassa olis etuveto coltti aika omiaan taikka takapotku galantti. Miksei jopa nelikkovaparina. IsoClubiin evolla, 3000, vr4 tai vastaavalla ajamaan kovaa!

Itse menen viritetyllä Evolla ajamaan Modified Yli 3L luokkaa. :)

Rohkeesti keskustelua!
 

Makeko

V RS & Civic FK
Club Member
Liittynyt
17 Syyskuu 2008
Sijainti
Lappeenranta
Vs: TimeAttack -kausi 2018

Kisakalenteri 2018:

- Ahvenisto 19.5
- Botniaring 9. tai 10.6 (ilmoitetaan lähemmin)
- Motopark 21.7
- Kemora 15. tai 16.9 (ilmoitetaan lähemmin)
- One more time 6.10 Ahvenistolla tai Kymiringillä (sarjan ulkopuolinen eventti)
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: TimeAttack -kausi 2018

Ois ihan kiva jos joku jaksaisi kertoa mitä eroa on tämän vuoden sääntöihin nähden.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: TimeAttack -kausi 2018

Basbarduu sanoi
Ois ihan kiva jos joku jaksaisi kertoa mitä eroa on tämän vuoden sääntöihin nähden.

Sääntökirjassa on punainen viiva muuttuneiden kohtien vasemmalla puolella. Pääasiassa mod luokan muutoksia ja hinnat nousseet.
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: TimeAttack -kausi 2018

ast sanoi
Sääntökirjassa on punainen viiva muuttuneiden kohtien vasemmalla puolella. Pääasiassa mod luokan muutoksia ja hinnat nousseet.
Ok.

Mun mielestä tuo Unlimited-luokan nimi on harhaanjohtava koska siinäkin on rajoituksia. Voihin hyväksyä vielä turvamääräykset mut muuten ois kova jos ois täysin vapaa.
 

Makeko

V RS & Civic FK
Club Member
Liittynyt
17 Syyskuu 2008
Sijainti
Lappeenranta
Vs: TimeAttack -kausi 2018

Hintojen nousu maltillinen. Edelleen hyvin edullista, virallista kisailua ja rahalle saa todellakin vastinetta.

Itse lähden taas lähes kokonaisen välikauden jälkeen mukaan tuolla suht vakiolla katu-evolla :driver
 

Maestro

Evo V Black, Evo V Green, Evo IV, Airtrek TURBO R
Club Member
Liittynyt
23 Joulukuu 2010
Sijainti
Pori
Vs: TimeAttack -kausi 2018

Makeko sanoi
Hintojen nousu maltillinen. Edelleen hyvin edullista, virallista kisailua ja rahalle saa todellakin vastinetta.

Itse lähden taas lähes kokonaisen välikauden jälkeen mukaan tuolla suht vakiolla katu-evolla :driver
Joo siis nää hinnat on koko touhun pienin kuluerä. Ja varmasti edelleen halvin mahdollinen autoilulaji rata olosuhteissa :peukku :driver
 

Makeko

V RS & Civic FK
Club Member
Liittynyt
17 Syyskuu 2008
Sijainti
Lappeenranta
Vs: TimeAttack -kausi 2018

Komeaa keliä lupaa huomiseen Time Attack kisaan Motoparkkiin!

Itse ajoin eka kisan uudella moottorilla vajaa 2 viikkoa sitten Ahvenistolla, joka ajettiin väärinpäin.
Oli aika hauska ja haastavakin.. Kisasta voitto Modified over 3000cc.

Tulkaahan huomenna paikan päälle morjestaa. Monta muutakin Mitsua paikan päällä 8)
 

Makeko

V RS & Civic FK
Club Member
Liittynyt
17 Syyskuu 2008
Sijainti
Lappeenranta
Sunnuntaina sitten 2019 kauden avaus, Ahvenistolla. Kourallinen Mitsujakin viivalla :cool:

Ei muuta kun paikan päälle katsomaan, ajamaan muuten vaan tai vaikka kilpailemaan ;)
 

Makeko

V RS & Civic FK
Club Member
Liittynyt
17 Syyskuu 2008
Sijainti
Lappeenranta
Botnia takana, johon tosin en itse päässyt osallistumaan mutta hyvät jähinät kuulemma oli, vaikka vaativa rata tekniikkamurheita autoille taas aiheuttikin. Nyt tämän viikon perjantaina Motopark! Lämmintä lupailee! Koitetaan ajaa Evo voittoon taas :cool:
 
Viimeksi muokattu
Ylös Bottom