Tummaoptiikka umpiot + takavalot + etusäleikkö ?

sigmalove

24v DOCH
Liittynyt
18 Elokuu 2015
Sijainti
Kymenlaakso
Hallota !

Elikkäs. Olen tässä koittanut metsästellä netistä kyseisiä tummaoptiikka umpioita Sigmaan, mutta mistään en löydä. Ei kenelläkään teistä sattuisi olemaan tietoa tai vaikka myytävänä? (tietty toinen vaihtoehto on itse väsätä)

Sitten toisena. Tarvitsisin takavalon kuvut, niin sen 'pitkän keskimmäisen' kuin sivuilla olevat kuvut. Löytyiskö ylimääräisenä?

Kolmantena, tämä on myös aiheuttanut hämmennystä. Olen löytänyt pari hassua kuvaa Sigmasta missä on kiinni koko krominen etusäleikkö. Se on kyllä aivan pakko saada jostakin :p
Mutta itse säleikköä löydy myytävänä, onkohan nuo sitten itse esim. kromiteipattuja? Tietoa kenelläkään ?
Tuossa linkki överi mageeseen sigmaan http://www.cardomain.com/ridepost/2840809/13842723/1992-mitsubishi-sigma/
 

korsma

Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v
Liittynyt
6 Toukokuu 2003
Sijainti
Lappi
Vs: Tummaoptiikka umpiot + takavalot + etusäleikkö ?

Voit suoraan koittaa unohtaa kaiken valmiin tuning-tilpehöörin.

Kromimaski saattaa olla tehty vain käyttäen motonetistä, biltemasta yms. saatavaa kromilistaa ???
 

mikko412

Active Member
Liittynyt
15 Toukokuu 2005
Vs: Tummaoptiikka umpiot + takavalot + etusäleikkö ?

itellä oli varaosa sigmassa ihan alumiiniteipillä teipattu rivat ,näytti juuri samalta kuin kuvissa oleva
päälle liimattava kromilista voi olla liian paksua kamaa
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Tummaoptiikka umpiot + takavalot + etusäleikkö ?

Tuo "tumma" optiikka on tehty ihan vakio umpioon, uunissa auki lasi ja taustat yms kaikki muu paitsi valojen heijastimet mustiksi ja lasi takas, mulla olis valot ja maski yms myytäväksi jos haluat kokeilla rakentaa...


458e2b7cade3dc8dc80af88f6d567314.jpg


Galantin umpio muuttui tuollaiseksi
 

Teemu_Laakso

Huonot hanskat, työtähylkivää nahkaa...
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Mäntsälä
Vs: Tummaoptiikka umpiot + takavalot + etusäleikkö ?

Löytyy takavalot ja "pitkä keskimmäinen" jos vielä kiinnostaa.
 

sigmalove

24v DOCH
Liittynyt
18 Elokuu 2015
Sijainti
Kymenlaakso
Vs: Tummaoptiikka umpiot + takavalot + etusäleikkö ?

Mahtavaa! Laitoin sulle sähköpostia, minkä nappasin sun 'profiilista' :)
 
Ylös Bottom