tuonti auton tekniikka muutokset.

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
päteekö sama sääntö iskutilavuuteen 25% ja 20% tehon lisäys
myös tuonti autoihin?
lähinnä JDM autoja tarkoitan?

esim. Galant 2.5v6 TT@260hv -> 3l v6 TT@280hv ???
 
Vs: tuonti auton tekniikka muutokset.

Ja ainakin joskus, tuontiautoissa oli 25% raja osienvaihdolla.
 
Vs: tuonti auton tekniikka muutokset.

niin tämä nyt kiinostaa onko se sitten max toin 25%
mootoristahan tulee 14% kaikkineen ;D

miikka: en mä mitään poikkeus lupia vaan että saako jaapanin tuontiin
vaihtaa samalla tyylillä ku suomen laiteisiin tehokkaaman koneen jos pysytään
max 20% tehon lisäyksessä ja uusi tekniikka täyttää saaste määräykset.
 
Vs: tuonti auton tekniikka muutokset.

mihin sää mr mmc sitä isompaa konetta tarviit, kyllä tuolla 2.5 pärjää jo varsin mainiosti. Laitan siihen yhden ison ämpärin vaan niin ei se inssi sitä tajuu :p
 
Vs: tuonti auton tekniikka muutokset.

mystinengalant sanoi
mihin sää mr mmc sitä isompaa konetta tarviit, kyllä tuolla 2.5 pärjää jo varsin mainiosti. Laitan siihen yhden ison ämpärin vaan niin ei se inssi sitä tajuu :p

toi oli vain esimerkki ;) ihan eri mallista kysymys... siitä sitten joskus lisää ;D
 
Vs: tuonti auton tekniikka muutokset.

Moro. Tuli tällänen random kysymys että miten onnistuu rakennettujen autojen tuonti jenkistä ja suomi kilpiin saaminen ?

Tossa esim linkki http://forums.evolutionm.net/sale-cars-sale/631628-fs-06-tb-ix-se-14-xxx-miles-built-ct.html

Eli on kaikenlaista osaa jne. Toi ehkä ääritapaus täysin rakennetusta mutta onko sama esim vähemmän rakennetuilla. Suomessa tosi huonot rakennettujen evojen markkinat imo.

Piratos

edit: tuli väärä linkki ensin.
 
Vs: tuonti auton tekniikka muutokset.

Tuontihan onnistuu kyllä mutta ei siinä kilvityksessä anneta mitään erivapauksia tekniikan suhteen, ts. jos inssi huomaa että on vaihdettu pakosarjaa, välijäähyä, ahdinta jne niin hylsyä pukkaa. Riippuu sitten täysin inssistä että kuka mihinkin puuttuu, toisethan päästää sinkkuturbosupratkin kyselemättä läpi jos vain turvallisuusseikat on kunnossa ja toiset sitten valittaa ja epäilee viritystä jo siitä jos on konehuoneessa sinistä silikoniletkua. Jos haluat ulkomailta ostaa valmiiksi rakennetun niin suosittelen tiirailemaan sellaista missä muutokset on mahdollisimman epänäkyvää sorttia (esim. 4g63 stroker takokamoilla, vakio pakosarja, ahdin joku FP:n tms vakion näköinen kapistus jne) ettei herätä asemalla kiusallisia kysymyksiä.

Kokonaan toinen juttu on jos lähdet pariksi vuodeksi ulkomaille ja tuot kiesin muuttoautona, silloinhan saa kilpiin miltei minkä tahansa laitoksen kunhan vain turvallisuusseikat on kunnossa.
 
Takaisin
Ylös Bottom