Turbotetun 6-boltin ja dyny gti laatikon väliin kytkin tarttis löytää

outonaapuri

Active Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2011
Joo. Jääratahassutteluihin rakenneltu dyny vihdoin veti ahdetullakin tekniikalla iloisesti, kaikki kuusi kierrosta ennenkuin kytkin sanoi soronoo.

Eli tekniikkana on tuommoinen sekasikiö jossa 6bolt alakerta ja kampurakin, laatikkona gti dynyn loota, paikoillaan ollut joku lohkopaketin mukana vuosia vuosia sitten tullut exedyn alunperin ilmeisesti johonkin evoon tarkoitettu kytkin ja vauhtipyörä paketti joka ei ole oikein ikinä toiminut ilmeisesti kunnolla, koko ajan tuntui että sylinterien liikerata jää väkisinkin liian pieneksi (tätä koetettu korjata työsylinterin tapin pituutta vaihtelemalla) ja toiminta on ollut mallia joko luistaa tai ei mene vaihteet tupaan. Nyt tuo viikonloppuna sitten säätöjä hakiessa ilmeisesti luisti ja loppui pito vaihdetta vaihtaessa kokonaan.

Joku vaparin kytkin tuolla joutolohkon kyljessä toki olisi, mutta kovin kovaa luottoa tollasen pitävyydelle ei ole.

Ja toki rata aurattuna ja kiima kovimmillaan.

Joten hyvät ja kalliitkin neuvot olisivat tarpeen, mistä tuohon kytkin ja mielellään vielä sellainen että jotain pitäisi (minimissään varmaan vr4 vakio?) ja tarvekkin kun olisi heti..
 

outonaapuri

Active Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2011
Sen kun muistas eikä aikaa oo purkaakkaan ennen keskiviikko-perjantai akselia. Eikö se niin mennyt että 215 on ollu gti ja 225 vr4 ja molemmat mahtuu kyllä olemaan ton gti lootan kuorien puolesta. Tuo exedy on voinut olla melkeen mitä vain jos se on "jostain evosta" kuten perimätieto kuului ja sille on oma vauhtipyörä tullut mukana. Kyllä mulla siihen on tarvittaessa gti vauhtipyörä mukaan ja/tai ostaa sopivan vauhtipyörän.

Edit: toki jos siihen levyn kokoon vaikuttaa muutkin asiat niin kertoa saa, tarkoitus on heittää tuo koko exedyn setti tuolta mäkeen. Vähän vierasta aluetta nuo kytkimet itselle kun vapariaikoina vakiot kesti jääradalla ihan hyvin..
 
Ylös Bottom