Ei ole ominaisuus,lue aiemmat kommentit
mittaa lämmöt,paljonko tulee remoten ja ajon kautta,itellä tuli ennen vastuksen vaihtoa remotella noin 28,joskus jopa 38 asteista lämpöä,ajaessa sähköllä jotain 20-28 asteista tai sinne päin,kuiten kylmää 29 asteen pyynnillä
Vastuksen vaihdon jälkeen remotella yli 70 asteista ja ajaessakin sähköllä kuumaa yli 60 asteista
Jos täys takuu vielä voimassa,ei muuta kun vaatia merkkiliikkeessä korjausta,muista pistää orkkis anturi paikoilleen ennen liikeesen vientiä
Toki vika voi ola muuallakin,kuin vastuksessa,mutta vikaa on jossain ja auton kuuluu lämmetä pelkällä sähköllä ajaessa hyvinkin lämpimäksi jo pelkästään 23-25 asteen lämpötilapyynnillä,kun pehvanlämmitin paikoillaan
Itelläkin ennen vastuksen vaihtoa mittariston mukaan toimi vastus oikein,4.0-4.5 kw näytti ottavan 23-29 asteen pyynnillä,muttei siihen voi luottaa,kuten sanoivat merkkiliikkeessäkin
Nyt uusi vastus paikoillaan,esilämmitys 10-15 minuuttia remotella,auto lämmin ja lasit sulana -5 asteella,pyynti 24 astetta ajaessa ja lämmintä pukkaa heti liikkeelle lähtiessä
Jos esilämmitys pelkällä roikalla ja sisälämppärillä,niin lämmintä ilmaa tulee noin 2 km ajon jälkeen pelkällä sähköllä ajettaessa,(24 asteen pyynnillä)
Todellinen range talvikeleillä,pelkällä sähköllä ajaessa,lämpimällä autolla, täysillä akuilla noin 20 km
Auton lämmitysjärjestelmä toimii nyt,kuten sen kuuluukin toimia
Teoriassa,jos ajan pätkä ajoja päivittäin läpi talven,kulutus on 0/l/100km,todellinen kulutus talvella vielä hakusessa,koska auto hankittu viime keväänä
Auton sähkön kokonais kulutus ehkä asettuu noin 40€/kk talvella,tuolla hinnalla saa noin 26 litraa bensaa,ajan jotain 1500 km tuolla sähkönhinnalla,pelkällä bensalla ajais reilu 300 km
Auton paino 2000kg,neliveto,hiljainen ja lämmin talviauto,ei diesel veroa ja autovero 117€,ei paha
Range kun olis pidempi,niin seuraavakin auto olisi Mitsu Pvev
Auto itellä myös my16